Stránka 4 z 8

hotovo, opraveno

Napsal: stř kvě 02, 2007 15:03
od zelvotron
Tak už je stahování okýnek po půl roce zase funkční. Dozadu sem místo toho motorku se sežveknutym kolečkem dal motorek od Čahouna (dík :) ), ve kterym sem vyměnil celou destičku s uhlíkama z toho mýho motorku rozbitýho. Musel sem to trošku nabastlit, radši to nebudu moc popisovat, trochu se za to stydim jak sem tam do toho druhýho motorku namlátil jinou destičku s uhlíkama :D , ale co, funguje to, jen to má trochu divnej zvuk, tak se uvidí jak dlouho to vydrží :) . Původně sem měl v plánu vyměnit jen ozubený kola, ale zjistil sem že sou jiný :( . Ukázalo se totiž že ten Čahounův motorek je eště jinej než ten můj plastovej. Nechápu jak výrobce kterýmu trvá 10 let než připraví novej model do výroby může použít na autech stejnýho roku výroby tři různý typy motorků na stahování. Eště zajímavej poznatek: myslim že ty motorky by měli bejt záměnný nejen přední a zadní, ale i pravý a levý (tj. že jeden motorek se dá použít na jakýkoliv okýnko).

Napsal: stř kvě 02, 2007 15:07
od zelvotron
další fotky

Napsal: stř kvě 02, 2007 15:12
od zelvotron
a ještě...

Napsal: čtv kvě 03, 2007 10:00
od Jiri
hmm hezky ..ja mel na lade ten motorek s prevodovkou komplet v kovu..jen to ozubene kolo uvnitr bylo z plastu ..
vidim že lada chyta svetove trendy.. vse z plastu.. holt ted už nic nevydrzi vecne...no kdyby to vydrzelo alespon 10 let tak je to parada:-))

Napsal: čtv kvě 03, 2007 10:18
od tavri
Želvotron: Motorek s převodovkou mám taky komplet v kovu. Když jsem dělal dálkáč, sundal jsem čalounění, abych si ověřil mínusové póly, než jsem je začal klemovat. Sundávat motorek k podrobnější analýze se mi však nechtělo.

Napsal: čtv kvě 03, 2007 13:50
od zelvotron
No já mám taky v ostatních dveřích ty motorky celokovový, nevim jak se do jedněch dostal "plasťák". Ale pokud i v tom kovovym je to ozubený kolo plastový tak je to vlastně jedno.

Napsal: úte črc 08, 2008 21:06
od honzat
Měl jsem několik ruských věcí a pozoruju trend - coby mělo být z plastu je z kovu a co by mělo mělo být z kovu je z plastu. Navíc kov bývá nějaký pórovitý nakvalitní odlitek.

Napsal: stř črc 09, 2008 13:21
od Skalouš
Želvotron: Jak by se tam měl dostat? Přece v Mělníku. :-D

Napsal: pát črc 11, 2008 21:01
od Dusan
RAz kritizujete se im pomaly ide vyvoj a ked vyvyjaju o dusu (motorceky na okna :D ) tak je zasa zle :D

Napsal: stř črc 23, 2008 19:56
od honzat
Tak už mám stahování opravené, nebylo to tak hrozný měl jsem to za 1,5 hod hotový. Byla zarezlá kotva v dolním ložisku, bylo to jako kdyby to leželo v rybníce. Asi by to chtělo vyvrtat dírku na odtok vody v tom spodním pouzdře, funguje to jako kalíšek. Taky jsem nepochopil tu černou folii pod čalouněním dveří, byla tam vložená už o výroby pomuchlaná a i kdyby byla natažená nezakrývala by všechny otvory dveří, tak jako je to u jiných aut, už jsem ji tam nedal, ale nevím jestli jsem udělal dobře.

Napsal: stř črc 23, 2008 19:58
od honzat
Jinak to velký ozubený kolo mám z plastu a skříň převodů z hliníku.

Napsal: čtv črc 24, 2008 10:44
od tavri
Všechny folie ze všech dveří jsem pro zbytečnost taky strhnul.

Napsal: čtv črc 24, 2008 12:16
od Petr HC
For Honzat a Tavri – částečný souhlas – ale - kdyby ty folie byly uchyceny tak ,aby skutečně zabraňovaly zatékání vody do mechanizmů stahování oken a centrálu ,pak určitě nejsou zbytečné . Je to však o svědomitosti montáže karosářských dílů v Togliati . Na mé 2112 se u pravých předních dveří folie dostala pod kladku lanka a s oknem nešlo pohybovat . Odstraněno v rámci záruky – vytrháním a zahozením plachetek – přístup servisu stejný nebo horší než u výrobce . U levých předních dveří ,které jsem musel rozdělat ,poněvadž vypadl motorek centrálu ( byl jen nastrčený do montážních otvorů a matky i s podložkami pohozeny dole ve dveřích ) ,visely plachetky za jeden roh , zbytek zmuchlán ve dveřích . U obou zadních dveří byly volně pohozeny v jejich dolní části . Sluneční clony–levá napravo a naopak , plynové vzpěry zad.dveří namontovány obráceně , drnčící výfuk , uvolněné „zemnící“ svorky , „padající“zpětné zrcátko ,rozpárané sedadlo .
Takže – jako ve Škodovce před 20-40 lety . Normy tvrdé ,kontrola žádná , v karosárnách „potrestaní“ , „pětiletka“ splněna za 3 roky = automobil DO-DO . Naštěstí mi zatím nic neodpadává z brzd , podvozku a hnacího agregátu . Ale vše si raději kontroluji .

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:41
od plavec
Petr HC píše:automobil DO-DO
Koukám že tento výraz se tu docela ujal, nestálo by za to,dát jej do slovníku? :wink:
DOdělej DOma. :lol:

Napsal: sob črc 26, 2008 10:15
od Petr HC
honzat píše: Asi by to chtělo vyvrtat dírku na odtok vody v tom spodním pouzdře, funguje to jako kalíšek.
Díra zespodu = nejlepší těsnění proti vodě - vždy a všude (mimo úplné ponoření) .