Stránka 4 z 25
Napsal: úte úno 03, 2009 21:45
od dmatej
Kalina, motor 21114 8V 1,6 60kW, okrsky 70-90 5,6, dálnice 120 7,0 dálnice 160 8,8.
Teď si pohrávám s VPowerem a klidnou jízdou, páč se mi zdá, že jak klesly ceny, klesla i kvalita (největší rozdíl dřív a dnes vidím u Benziny).
Napsal: pát bře 20, 2009 18:35
od plavec
Jel jsem po D1 v noci takže bylo volno a trochu jsem se rozjel na 130- 140 a pak nějaký ty okresky a přes vesnice všude 50tkou a spotřeba 8,8 litru. Tak to mám asi nejvíc tady.
Dal jsem na radu odborníka a motor víc vytáčím už se nesnažím řadit dřív a v nižších otáčkách. Jede to sice líp (to dá rozum) ale spotřeba tím leze nahoru
Napsal: pát bře 20, 2009 18:45
od FOMA
ty plavec a řadíš tam i 5ku....
Napsal: pát bře 20, 2009 18:56
od Hlavi
Mě se nikdy nepodařilo dostat se spotřebou přes 8 litrů a to někdy jezdím jak na závodech.
Dřív jsem tankoval u Shellky, teď už jen u marketu nebo TANK ONO a nemám pocit, že by byl benzín horší. Občas přidám aditivum na vyčištění trysek. Tankovat V-Power má smysl , pokud je zanesené vstřikování - u starého Citroena to bylo hodně znát už při odjezdu od pumpy, motor se krásně zklidnil.
Napsal: pát bře 20, 2009 19:00
od radek mb
Mě to teď žere víc,asi 7,2,ale to je kvůli tomu,že mam díru ve výfucku jak vrata od stodoly...
Napsal: pát bře 20, 2009 19:27
od FOMA
já jezdím stále za 7.2l,dálnice 130km-h,no ale mám i 20% město a 20%meziměsto
Napsal: pát bře 20, 2009 19:58
od Vláďa B
Stále kolem 8-mi litrů. Ale asi to bude tím, že pořád jezdím jen krátké trasi a to ještě přes kopec. Pětku jsem ještě nepoužil.
Napsal: pát bře 20, 2009 20:40
od plavec
FOMA, 5ku tam řadím skoro pořád
Takže vážně nevím kde je chyba.
7.2 litru to si můžu nechat zdát.
Napsal: pát bře 20, 2009 21:25
od zelvotron
No právě, on řadí dvojku ve dvaceti, trojku ve třiceti, 4 při čtyřicítce a pětku při 50 km/h, protože si ten nápis 1,5 8V přečet omylem odzadu
Napsal: pát bře 20, 2009 21:27
od plavec
zelvotron píše:No právě, on řadí dvojku ve dvaceti, trojku ve třiceti, 4 při čtyřicítce a pětku při 50 km/h, protože si ten nápis 1,5 8V přečet omylem odzadu
to nechápu, jsem mimo
Napsal: pát bře 20, 2009 21:28
od zelvotron
No že s tím jezdíš jako by to bylo V8 5,1
Napsal: pát bře 20, 2009 21:30
od plavec
s takovým motorem bych se ještě někde zabil, neblázni.
Napsal: sob bře 21, 2009 21:44
od r520
teda vy tu píšete čísla...
já se nad 7 litrů nedostanu ani když jedu po dálnici GPS 130-150 Km/h. prostě mi to nežere.
jezdím taky dost město a na normálních silnicích auto nešetřím. prostě skvěle jede a k tomu nic nežere.
Napsal: sob bře 21, 2009 21:48
od plavec
Tak to potom nemáš motor, ale šlapeš jako na kole.
Jako schválně zkusim jednou vyházet úplně všechno- nářadí, kolo, zvedák a pojedu sám a zkusím to na spotřebu, ale stejně se pod těch 7 asi nedostanu
Napsal: sob bře 21, 2009 21:53
od r520
to plavec: včera ve třech lidech trasa Velké Meziříčí - Praha Troja a zpět. rychlost na D1 v průměru tak 130 km/h. spotřeba 6,8 litru.
u benzínky tomuhle auto odpustím hnusný interiér, aerodynamický hluk, jízdní vlastnosti.