Stránka 4 z 4

Re: utopená Niva

Napsal: pon lis 07, 2016 17:37
od Luděk Musil
L-O bych řekl, že má pravdu.
A pokud to jede - buď rád, že se motor nepřesvědčil o fyzikálním zákonu nestlačitelnosti kapaliny. L.

Re: utopená Niva

Napsal: pon lis 07, 2016 17:42
od Ondra1,7mpi
O olejích vím, už mám koupenou i hadičku na ty odvzdušnováky, motor jde, snad bych řekl že líp než před tím:-D ten šnorch to vyřeší? nebude třeba problém s alternátorem či startérem? někde jsem četl že mpi vstřikování je na brodění lepší než klasika je to pravda?

Re: utopená Niva

Napsal: úte lis 08, 2016 15:20
od Luděk Ondrůch
Já měl spi a žádnej problém nebyl. U karbu se musel utěsňovat rozdělovač. Alternátor i startér to přežije, akorát pokud brodíš bahnem tak je dobré potom vzít hadici a alternátor prostříkat proudem vody aby se z něj bahno vyplavilo.

Re: utopená Niva

Napsal: čtv lis 10, 2016 22:29
od Majo
Mpi aj spi má vodotesne spoje na kabloch, inducka je tiež vo väčšine prípadov vodotesná a pokiaľ sú v poriadku svieckove káble tak nie je dôvod aby to nefungovalo pod vodou. Akurát keď už je voda v interiéri tak je to horšie, imo ani rj vodotesne nie sú.

Re: utopená Niva

Napsal: pát lis 11, 2016 14:03
od Ondra1,7mpi
Tam bylo asi5 cm, dá se ten interiér nějak lépe utěsnit? Nebo tu řídící jednotku? Imobilizér bych našel kde? Já myslel že je součástí řídící jednotky... Díky

Re: utopená Niva

Napsal: ned lis 13, 2016 22:36
od Majo
imo je taka cierna krabicka s napisom v azbuke APS-X pobliz rj

cim lepsie utesnis interier, tym tazsie ta voda po brodeni vytecie. a utesnit uplne sa ho nepodarilo snad este nikomu
par ludi rj dvihalo vyssie ale je to limitovane dlzkou kablov

Re: utopená Niva

Napsal: úte lis 15, 2016 19:23
od Ondra1,7mpi
Díky za info, něco zkusím....