Stránka 4 z 15

Napsal: čtv lis 13, 2008 14:56
od Pája
Dyk sem říkal, že se po pěti kouscích jen zapráší...
Teď už jen, aby byly...

Napsal: čtv lis 13, 2008 15:48
od Maniac
Snad budou, nejvíc škoda že se nedá obědnat :(

Napsal: čtv lis 13, 2008 16:49
od Saša
Tahle úprava mně zaujala od prvopočátku když jí tu poprvé někdo uveřejnil . Páč mám teď motor (1.7) vedle v obýváku tak jsem byl mněřit : Vnitřní dira malého kola je 29 mm . šroub držící napínací čelist 12 mm . Po přepočtení rozměru z obrázku (str.1) je hřídel držící ložisko(z obrázku ale není poznat jestli jde o ložisko) také 12 mm . A délka držáku cca 140 mm . Skusím kouknout na rozmněry ložisek jestli tam něco podobného je . Pokud není ozub. kolo celé kaleno , tak bych to viděl na udělání 30ky díry . Výroba nemůže trvat ani hoďku je to vyrobeno partně z "jeklu" .
Jedna věc mně ale zajímá . Nezvýší daná úprava hlučnoct motoru ? Nestavím závodní motor jen speciál na LPG. A i přes značný počet najetých km u obou aut mne tahle součástka nikdy neodešla . Chtělo by to ve spodním uchycení vložit silentblok a nahoru nějakou pružinu která by dávala stálé předpětí . U některých motorů je to řešeno tlakem oleje .

Napsal: čtv lis 13, 2008 19:28
od Maniac
Saša píše:Chtělo by to ve spodním uchycení vložit silentblok a nahoru nějakou pružinu která by dávala stálé předpětí . U některých motorů je to řešeno tlakem oleje .
Ale ten tlak na řetaz přece určuje nápínák řetězu.

Napsal: čtv lis 13, 2008 20:11
od Saša
Maniac píše:Ale ten tlak na řetaz přece určuje nápínák řetězu.
To ano ale jedině v případě když je povolena jistící matka a probíhá napínání . Jinak je napínák zajištěn tou maticí .

Napsal: čtv lis 13, 2008 20:22
od Jelen
Nebo místo toho bazmegu dát nějakej napínací mechanizmus, kterej napíná pořát, ale ne zas nějak extrémně, aby nedocházelo k nadměrnému vytahování řetězu.

Napsal: čtv lis 13, 2008 20:34
od Křečík Barbuška
To by myslím nedopadlo moc dobře, když by to "propružilo" naopak.

Napsal: čtv lis 13, 2008 20:37
od Saša
Propružit by to nemohlo původní napínák by tam musel zůstat !

Napsal: pát lis 14, 2008 09:27
od Patrac
eh jak velkej o to by byl zájem troufám zi říct že vyrobit to by neměl být problém. Tělo se dá udělat z 1,5mm plechu nerez a to není problém vypálit na laseru a kolečko si troufám tvrdit bůže být spodní z klikovky ne? pak jde jen o to vysoustružit na to eventuelbě osku ktraá nemusí být ani soustružená za předpokaldu že se tam využuije buď bronzové futro a nebo lépe valivé ložisko. nebo uvažuju špatně?
co se týká oměření stačí na to jakejkoliv řetězovej motor se sundanejma prsama aby se dalo rozměřit umístění .
Nebo lépe když by se sehnal jeden kus hotovej troufám si říct že by se to dalo zmáknout za poloviční love minimálně !

Napsal: pát lis 14, 2008 11:43
od Pája
Otázka zní: Uděláš to?

Napsal: pát lis 14, 2008 13:06
od Patrac
nět probléma doma už sem něco podobného začal už vyrábět ale není to ono. chce to oměřit na motoru. Už na tom pracuji. Udělám jeden kus a dám sem foto. :wink:

Napsal: pát lis 14, 2008 15:50
od Saša
For Pátrač . Když budeš chtít nějakej rozměr narychlo mám motor 1.7 cca 3 vteřiny od PC .

Napsal: pát lis 14, 2008 18:06
od Maysner
pripadne kdyz sundame remenici a prsa lezi mi tu jedna 15ka co stejne musim rozebrat nebo holej blok 1.7

Napsal: pát lis 14, 2008 23:15
od čmelák
moj? :lol:

Napsal: sob lis 15, 2008 23:09
od Maysner
čmelák píše:moj? :lol:
samozrejme. z kombika motor vrci v sestce :twisted: