Stránka 4 z 7

Napsal: úte srp 19, 2008 08:16
od Trevor
To uz tam potom rovno supnut aj vecsie ventily :D

Napsal: úte srp 19, 2008 08:43
od Marek
Na to přece tohle vůbec nemá vliv, člověče !!!

Velikost talířů ventilů je limitována roztečí os stopek ventilů ve spalovacím prostoru. Kolik místa je okolo není vůbec důležité.

Napsal: úte srp 19, 2008 19:38
od Majo
trevor to skor myslel tak, ze ked sa s tym uz clovek zabava na freze, tak to stoji za pracu navyse.........

ako napad to neni zly, keby sme dali spravit 2 hlavy nebola by zlava? :oops:

Napsal: úte srp 19, 2008 22:23
od Maysner
Majo píše:trevor to skor myslel tak, ze ked sa s tym uz clovek zabava na freze, tak to stoji za pracu navyse.........

ako napad to neni zly, keby sme dali spravit 2 hlavy nebola by zlava? :oops:
myslis jen na sebe? :mrgreen: :wink: dejme tomu ze na planovany motor to nejspis budu potrebovat tez 8)

Napsal: úte srp 19, 2008 22:54
od Majo
ok, tak prozatim 4ks? zozente frezara :-P

Napsal: stř srp 20, 2008 12:37
od Marek
Frézaře mám, není problém.

Napsal: stř srp 20, 2008 18:05
od Trevor
no frezarov tu ma kazdy len ci bude nieco take ochotny urobit a hlavne nedojebat.

Ide oto ze je treba vyrazit stare sedla a vyfrezovat otvory na nove vecsie stym ze upravi aj spalovaci priestor tak aby sa tam tie vecsie ventily mestili.

Napsal: čtv srp 21, 2008 13:51
od Marek
Já měl na mysli úpravu spalovacího prostoru pro Luďka - o úpravě ventilů nebyla řeč.

Napsal: pát čer 12, 2009 05:48
od Luděk Musil
Reinkarnace mé 18-ky se také blíží. Momentální stav:
Zatím mi chybí 1,7 vačka (v lednu jsem z ní udělal 2 kusy) - ale bude (díky Luděk Ondrůch) ... provizorně mohu nasadit z momentálně běhajícího motoru.
Nové ojniční a klikové šály.
Nový napínák řetězu (díky Čmelo) - s ozubeným kolečkem Motorsport Hungary.
Nové těsnění 2,5 mm pod hlavu - v brzké době přijede ze Slovenska (díky Majo).
Polomotor je poskládán, zbývá "zavřít" zespodu a zepředu.
Nasadit unihlavu (výměna hlavy 1,7i za univerzální 21011-1003015-10).
Ve hře je rovněž možnost nasazení hlavy 2101-1003015 (mám, ale běhá ve veteránovi).
A jednoho krásného víkendu půjde opět dovnitř.
L.

Napsal: pát čer 12, 2009 09:05
od Cory
Pouzitie hlavy 21011 chapem, kvoli znizeniu k.p. . Ale preco 2101?

Napsal: pát čer 12, 2009 09:13
od Luděk Musil
Cory píše:Ale preco 2101?
Hlava 2101-1003015 má mít (alespoň podle obrázků) větší spalovací prostor. L.
PS: ale to zjistím při čištění, přetěsňování, zabrušování ventilů, barvení atd. motoru ve veteránovi

Napsal: pát čer 12, 2009 09:18
od Maysner
Luděk Musil píše:
Cory píše:Ale preco 2101?
Hlava 2101-1003015 má mít (alespoň podle obrázků) větší spalovací prostor. L.
PS: ale to zjistím při čištění, přetěsňování, zabrušování ventilů, barvení atd. motoru ve veteránovi
mam takovej pocit ze se tu resilo ze 2101 ma mensi chladici kanaly. pri pouziti 011 hlavy a tvyho 2,5mm tesneni bych uz dal neresil.

Napsal: pát čer 12, 2009 10:44
od Pája
S hlavou 2101 má mít 15ka komp. poměr 8,8:1, ale s 21011 8,5:1, takže pokud chceš snižovat kompres, tak bych radši volil uni hlavu.

Napsal: pát čer 12, 2009 11:49
od Luděk Musil
Pro montáž je nachystána a zabroušena unihlava, ale kubatura spalováku hlavy 2101-1003015 mě samozřejmě také zajímá. L.

Napsal: pát čer 12, 2009 12:12
od čmelák
Luděk Musil píše:Reinkarnace mé 18-ky se také blíží. Momentální stav:
Zatím mi chybí 1,7 vačka (v lednu jsem z ní udělal 2 kusy) - ale bude (díky Luděk Ondrůch) ... provizorně mohu nasadit z momentálně běhajícího motoru.
Nové ojniční a klikové šály.
Nový napínák řetězu (díky Čmelo) - s ozubeným kolečkem WOLFMOTOR
Nové těsnění 2,5 mm pod hlavu - v brzké době přijede ze Slovenska (díky Majo).
Polomotor je poskládán, zbývá "zavřít" zespodu a zepředu.
Nasadit unihlavu (výměna hlavy 1,7i za univerzální 21011-1003015-10).
Ve hře je rovněž možnost nasazení hlavy 2101-1003015 (mám, ale běhá ve veteránovi).
A jednoho krásného víkendu půjde opět dovnitř.
L.
aby to bolo naporiadku
tak som zvedavy