Stránka 4 z 6

Napsal: čtv úno 12, 2009 10:38
od Little Red Riding Hood
OndrejGTi, super super.. jak jsi tam dal ty vstřikovače do toho saní to je přesně podle mích představ, ale nebude trochu problem že už jsou tak blízko k ventilům??.. přece jenom byvavaj trochu dál.... ale pekne.. jak t v tom drže, je tam nějakej zavit, nebo je to nalisováné??...

Napsal: čtv úno 12, 2009 13:02
od Saša
Little Red Riding Hood píše:jak t v tom drže, je tam nějakej zavit, nebo je to nalisováné??...
Stačí se kouknout . Sirky a tmel hovoří za vše .

For OndrejGTi : Nech silikon pořádně vyzrát , výpary ze silikonu spolehlivě zničí lambda sondu . (nesmí se dostat do spalovacího prostoru).

Napsal: pát úno 13, 2009 00:28
od OndrejGTi
tak tak, urobil som diery pre vstrekovace, doladil uhol a silikon do 200 stupnov z oboch stran. Drzi perfektne. Vzdialenost- tie vstrekovace podla skusania palivo nerozprasuju, oni ho vstrekuju pod urcitym uhlom a ako pisal sasa- ma ist na ventily... aj povodne mala ta octavia vyustenie hned na zaciatku sania.

Dnes som dorobil strednu cast vyfuku, prepojil vyvody na kurenie, nahodil zotrvacnik, remenicu na vodne cerpadlo (dik slama, aj za vyfuk), klinovy remen, nabija sa starsia 185Ah baterka, sviecky som dal 3 kontaktove z octavie (aspon sadnu kable)... este treba nahodit hallov a indukcny snimac (len keby som ich nasiel :( ), prepojit skrtiacu klapku s vahou a filtrom, snimac klepania, dorobit rozvody paliva, nahodit kabelaz a mozem skusit startovat...
Potom bude treba doriesit chladenie... len nemam chladic.

Napsal: sob úno 14, 2009 14:34
od Pisty
OndrejGTi píše:Potom bude treba doriesit chladenie... len nemam chladic.
A co tak ako provizorium 200l sud s vodou?

Napsal: sob úno 14, 2009 16:28
od OndrejGTi
zaujimave, toto ma nenapadlo... o problem menej :) vdaka.

Napsal: ned bře 08, 2009 23:24
od OndrejGTi
Tak dnes (aj ked je nedela, robota nepocka) sa podarilo prvy krat nastartovat. Immobilizer zatial obchadzam vkladanim PIN kodu cez PC, kabel na jeho vypnutie ho nedokazal vypnut, objednal som preto dalsi typ za nejaku tisicku a ak nepojde, asi kupim transponder, nahodim citaciu cievku, prisposobim a prilepim ho k nej...

Pri startovani som zistil, ze chyba 1 cast kabelaze, tak zacalo skumanie kde co ako funguje... a dorobil som napajanie pre zapalovaci modul a aj pre samotne vstrekovace (RJ ich spina do 0 ako som cakal, tak som im spolocny protipol dal +12V). Dalej bol zaseknuty dalsi vstrekovac, tentoraz som nevyberal a rovno po nom zacal klepat. Pomohlo.

Zatial bez lambdy, ktoru som nechcel poskodit ak by nieco neslo. Rovnako bez vahy vzduchu, pre ktoru som nenasiel konektor :shock: to bude zase ten chybajuci kusok kabelaze... tak idem teraz vecer hladat v schemach a pripojim ju sam.... len keby ma tak nebolela hlava z fetovania benzinu a vyfukovych plynov :(

Startoval som uspesne asi 4x, najprv nejake chytenia, potom som ho aj nechal povrcat cca 3 sekundy- zakolisal a dost pridal otacky, tak som vypol... nedela vecer, 1600vka bez vyfuku...

Zajtra nahodim vyfuk, lambdu, snad aj vahu, skusim pridavat plyn, pokontrolujem parametre cez pocitac (chladenie nemam vobec, tak asi velmi dlho nie...) a aj nejake video by sa patrilo.
V skole vraj mame rovno jednu VAZ 1600vku zapojenu v laboratoriu na motorovej brzde, tak mi to snad ulahci merani. Cely system asi prenesiem na ten ich motor...

Napsal: pon bře 09, 2009 19:52
od OndrejGTi
Tak nic. Vylial sa mi benzin, roztrhlo palivovu hadicu, zvysne hadice sa pod tlakom nafukli (pravdepodobne chlad porusil vlastnosti, pretoze pri doterajsich testoch s tlakom nebol problem...) zapalovanie mi vyhadzovalo poistku, kable ztvrdli od zimy, na multimetri sa rovno lamali... aspon som nahodil vyfuk a vahu vzduchu. Musim kupit hadicu s textilnym vypletom, pre vyssie tlaky...

to bol zase den...

Napsal: čtv bře 12, 2009 22:58
od OndrejGTi
Podarilo sa. Zatial bez lambdy (nedostala by sa na prevadzkovu teplotu...) a bez chladenia, tak len kratko. Ide to perfektne, pri minusovej teplote start na brnk, krasny volnobeh...

http://www.youtube.com/watch?v=G4iqU5xolJU

Napsal: pát bře 13, 2009 09:51
od Saša
Držím palce Ať se Ti to povede . Dnes rozumět elektronice aut může znamenat "zlatý" důl . Jen doporučuji ten motor trovchu lépe ukotvit , podobná skouška "jestli běží" (po GO) před více než 20-ti lety ve třetím patře ubytovny skončila požárem po tom co motor za codu ve vyšších otáčkách "škytnul" a nahromaděná energie v setrváku a klice dokázala z motorem udělat výkrut , přičemž se urazil karbec strhl okurkovou flašku s benzínen a nějak to chytlo . Motor to přěžil ale vybavení pokoje né .

Napsal: sob bře 14, 2009 10:19
od JmJ
Saša píše:Držím palce Ať se Ti to povede . Dnes rozumět elektronice aut může znamenat "zlatý" důl . Jen doporučuji ten motor trovchu lépe ukotvit , podobná skouška "jestli běží" (po GO) před více než 20-ti lety ve třetím patře ubytovny skončila požárem po tom co motor za codu ve vyšších otáčkách "škytnul" a nahromaděná energie v setrváku a klice dokázala z motorem udělat výkrut , přičemž se urazil karbec strhl okurkovou flašku s benzínen a nějak to chytlo . Motor to přěžil ale vybavení pokoje né .
ted nevim, jestli se mam tvarit vazne, nebo jestli je mi dovoleno porpuknout ve smich :P

co se tyce sprovoznovani toho motoru s MPI, tak muzu rict, ze je mi to velice sympaticke a myslim, ze na tehle praci se clovek poradne nauci, jak tyhle veci funguji. jen tak dal :-)

Napsal: sob bře 14, 2009 21:57
od Luděk Musil
Honzo, to máš ještě dobrý - já v první moment "po škytnutí a flašce vodvokurek" ve smích propukl! :D L.

Napsal: úte dub 28, 2009 05:59
od OndrejGTi
Meram vykon a koli dalsim pisomnym pracam by mi pomohol graf vykonu od vyrobcu a tlak vo valcoch u noveho motora. Potrebujem ho porovnat a urcit opotrebenie motora.

Napsal: pát kvě 01, 2009 16:34
od OndrejGTi
Ak by niekto mal graf vykonu ako je na obrazku aj pre seriovy motor 2106, prosim nech mi da vediet SZ. Vazne ho potrebujem, staci aj bez mernej spotreby. Pripadne aspon 2103. Dakujem.

Napsal: pát kvě 01, 2009 16:49
od Laďuša
Máš to tam, šéfe ;)

Napsal: pát kvě 01, 2009 17:03
od OndrejGTi
Velka vdaka Ladusovi a Ludekovi Musilovi za okamzitu reakciu a pomoc. Urcite forum spomeniem aj v podakovani priamo v praci :wink: