Stránka 4 z 16
Napsal: ned dub 20, 2008 22:17
od červ
tuning
Napsal: ned dub 20, 2008 23:45
od červ
tico tuning
Napsal: pon dub 21, 2008 14:09
od Stanley__001x
Luděk Musil píše:Kolik že to má? Tři hrnce a 900 kubíků?
Když to vezmeme cca aritmetickým průměrem:
1200 ccm a 4 hrnce = 110 kg
650 ccm a 2 hrnce = 50 kg
900 ccm a 3 hrnce = cca 70 kg
L.
Dík za potvrzení mích předpokladů.

Napsal: pon dub 21, 2008 15:02
od Luděk Ondrůch
Schválně ten dvouhrnek převážím až ho doskládám.

motor
Napsal: pon dub 21, 2008 23:42
od červ
můj motor
Napsal: úte dub 22, 2008 06:35
od paves
spíš motůůůrek, ne

takovej prcek, jéé ten malinkej chladič

Napsal: úte dub 22, 2008 07:13
od čmelák
ja zadny nevidim

Napsal: úte dub 22, 2008 07:48
od Wolf

Je to elektromobil, vidim dva akumulatory

Napsal: úte dub 22, 2008 08:39
od Teepee
Taky mě napadlo, že AKU je skoro větší než motor, ale zajímavější je poloha HBV, jestli je nad brzdovým pedálem, pak lituji spolujezdce, neb řidič zabere tak 2/3 šíře vozidla...
Ale dobrý, každý první auto je to nejlepší co člověk měl, neb vzpomínky na něj jsou nejhlubší.

Napsal: úte dub 22, 2008 21:13
od červ
paves píše:spíš motůůůrek, ne takovej prcek, jéé ten malinkej chladič
to máš pravdu že je malej chladič a ještě mi teče.
Wolf píše: Je to elektromobil, vidim dva akumulatory

ty jsi vtipnej jakej elektromotor to je normální 3 válec s oběmem 800
Napsal: úte dub 22, 2008 21:17
od Honza 21061
Ani motor, ani akumulátor, ale setrvačník je to...
Asi bychom si už z tohoto mrňavého autíčíčka měli přestat dělat srandičky, stačí, že se mu posmívají ostatní auta když vedle nich stojí na parkovišti.

Když si představím, že bych ho mohl pomalu naložit na Tatru 613 a vzít na cestu jako rezervní auto.
Jenže má jednu velikou výhodu, kterou jsem tak trochu pocítil, když jsem jezdil s Trabantem- zaparkuje se s tím úplně všude a Tico je ještě o něco drobnější, než Trabant. Což je potřebné na sídlištích a v centru Prahy jako sůl.

Ono už nacpat takového Wartburga někam, kam se běžně dostanu s Žigulem (pravda, má nesrovnatelně horší rejd) byla docela práce.
Jako první auto je to Tico určitě dobré, ale pak by mohly být problémy při přechodu na něco většího...

Napsal: úte dub 22, 2008 21:25
od červ
rozměry auto :
- délka 3340 mm
- šírka 1400 mm
- výška 1395 mm
- rozvor náprav 2335 mm
- svěslá výška 160 mm
Napsal: stř dub 23, 2008 15:44
od červ
Napsal: stř dub 23, 2008 16:59
od Hurikán
Aspoň ušetříš beňol.

Toto by mě pěkně s..lo. Vím, že na to trpí i některé série Fóbií. Dělá to, když se nechá delší dobu zatažená ručka. Nechápu, proč ji tolik lidí naprosto zbytečně používá. Já ji použiju snad 6x za rok. A to už teda musí být jó kopec.
Napsal: stř dub 23, 2008 19:50
od Nemo
Mmm, okukování napomůže, myslim. Dřevěnou paličkou opatrně poklepat na bubny, nebo naložit pár rozměrnějších kámošů, a zkusit to rozjezdit.

A troška o.t.:poslední dobou se rozmáhají parkovací brzdy elektrické, a u Rencka to už dotáhli tak daleko, že řidič nemá na vybranou. Vypne motor, a brzda se automaticky zatáhne!
Paráda, to by mě jeblo!
