Stránka 4 z 16

Napsal: ned dub 20, 2008 22:17
od červ
:axe:

tuning

Napsal: ned dub 20, 2008 23:45
od červ
tico tuning

Napsal: pon dub 21, 2008 14:09
od Stanley__001x
Luděk Musil píše:Kolik že to má? Tři hrnce a 900 kubíků?
Když to vezmeme cca aritmetickým průměrem:
1200 ccm a 4 hrnce = 110 kg
650 ccm a 2 hrnce = 50 kg
900 ccm a 3 hrnce = cca 70 kg
L.
Dík za potvrzení mích předpokladů. :prayer:

Napsal: pon dub 21, 2008 15:02
od Luděk Ondrůch
Schválně ten dvouhrnek převážím až ho doskládám. :lol:

motor

Napsal: pon dub 21, 2008 23:42
od červ
můj motor

Napsal: úte dub 22, 2008 06:35
od paves
spíš motůůůrek, ne :) takovej prcek, jéé ten malinkej chladič :D

Napsal: úte dub 22, 2008 07:13
od čmelák
ja zadny nevidim :wink: :?

Napsal: úte dub 22, 2008 07:48
od Wolf
:D Je to elektromobil, vidim dva akumulatory :D

Napsal: úte dub 22, 2008 08:39
od Teepee
Taky mě napadlo, že AKU je skoro větší než motor, ale zajímavější je poloha HBV, jestli je nad brzdovým pedálem, pak lituji spolujezdce, neb řidič zabere tak 2/3 šíře vozidla... :wink: :D
Ale dobrý, každý první auto je to nejlepší co člověk měl, neb vzpomínky na něj jsou nejhlubší. :roll:

Napsal: úte dub 22, 2008 21:13
od červ
paves píše:spíš motůůůrek, ne takovej prcek, jéé ten malinkej chladič
to máš pravdu že je malej chladič a ještě mi teče.
Wolf píše: Je to elektromobil, vidim dva akumulatory
:D :D ty jsi vtipnej jakej elektromotor to je normální 3 válec s oběmem 800

Napsal: úte dub 22, 2008 21:17
od Honza 21061
Ani motor, ani akumulátor, ale setrvačník je to... :D
Asi bychom si už z tohoto mrňavého autíčíčka měli přestat dělat srandičky, stačí, že se mu posmívají ostatní auta když vedle nich stojí na parkovišti. :)
Když si představím, že bych ho mohl pomalu naložit na Tatru 613 a vzít na cestu jako rezervní auto. :lol:

Jenže má jednu velikou výhodu, kterou jsem tak trochu pocítil, když jsem jezdil s Trabantem- zaparkuje se s tím úplně všude a Tico je ještě o něco drobnější, než Trabant. Což je potřebné na sídlištích a v centru Prahy jako sůl. :roll:
Ono už nacpat takového Wartburga někam, kam se běžně dostanu s Žigulem (pravda, má nesrovnatelně horší rejd) byla docela práce.
Jako první auto je to Tico určitě dobré, ale pak by mohly být problémy při přechodu na něco většího... :roll:

Napsal: úte dub 22, 2008 21:25
od červ
rozměry auto :
- délka 3340 mm
- šírka 1400 mm
- výška 1395 mm
- rozvor náprav 2335 mm
- svěslá výška 160 mm

Napsal: stř dub 23, 2008 15:44
od červ
dnes jsem se chtěl projet a nemůžu zasrany pakny přirezly :twisted: :twisted: :angry4: :angry5: jel jsem smikem tak jsem se na to vykašlal zase se neprojedu než se na to podívám

Napsal: stř dub 23, 2008 16:59
od Hurikán
Aspoň ušetříš beňol. :mrgreen:

:shock: Toto by mě pěkně s..lo. Vím, že na to trpí i některé série Fóbií. Dělá to, když se nechá delší dobu zatažená ručka. Nechápu, proč ji tolik lidí naprosto zbytečně používá. Já ji použiju snad 6x za rok. A to už teda musí být jó kopec.

Napsal: stř dub 23, 2008 19:50
od Nemo
Mmm, okukování napomůže, myslim. Dřevěnou paličkou opatrně poklepat na bubny, nebo naložit pár rozměrnějších kámošů, a zkusit to rozjezdit. :P
A troška o.t.:poslední dobou se rozmáhají parkovací brzdy elektrické, a u Rencka to už dotáhli tak daleko, že řidič nemá na vybranou. Vypne motor, a brzda se automaticky zatáhne!
Paráda, to by mě jeblo! :evil: