Stránka 4 z 4

Napsal: ned čer 05, 2011 09:26
od Cory
No, v mojich zaciatkoch s bezkontaktom som mal nejaku no name cievku, ktora bola uz hodne pouzivana a s nou mi otackomer neukazoval vobec, ale auto s nou islo omnoho lepsie ako s original bezkontaktovou cievkou...Ked som dal original, tak nechcelo ukazovat volnobeh ale vo vyssich otackach ano....tak to bolo kym som nevymenil 06kovy otackomer za 07kovy, teraz ukazuje skoro normalne :) ale pocul som, ze 07kovy sa da nejak nastavovat.

Napsal: ned čer 05, 2011 09:37
od popest
Petr HC píše:
popest píše:Myslím, že tu Saša jednou psal, že otáčkoměr resp. zapojení uvnitř je spouštěný pomocí záporných 300V špiček, které vzniknou při rozpojení kontaktu.

Pokud tomu tak je, tak ale elektronický zapalování tyhle záporný špičky nemá...

Ale zase někdo píše, že mu to fachá.. tak teda nevím, asi to s těma -300V nebude pravda. Jinak velikost kladné špičky je stejná jako u klasického kontaktu. Teda alespoň měřeno na ele. zapalování favorit, tj. těch 300V
Monostabil nemůže být spouštěn zápornými špičkami - na vstupu je NPN tranzistor a ZD ve tvarovači impulzů propouští zápornou půlvlnu max. 0.7 V, kladnou do výše Uzd.
Ok ok, nevěděl jsem jak je otáčkoměr uvnitř zapojeny. Pokud jak říkáš, tak je to jasný. Díky.

Napsal: stř čer 29, 2011 16:37
od Marek89
Otáčkomer ide dobre, nerobi ziadne problémy.

Napsal: stř čer 29, 2011 18:19
od Křečík Barbuška
To bylo strachu :D .