Stránka 4 z 4

Napsal: úte kvě 13, 2008 12:17
od ger007
uz si haldam robotu :D

Napsal: úte kvě 13, 2008 16:17
od JmJ
S motorem 1.3 2105 se na 4-kvalt dalo jezdit se solidni spotrebou a randalem tak 100 a uz to je podle papiru pri diferaku 4.3 (ktery mam) snad nejakych 4000 rpm. s 5-kvaltem se jezdi 120 pri mensim randalu. cestovni rychlost na dalnici se mi opravdu zvedla o 20 km/h, coz je sice prd, ale na druhou stranu je to zlepseni o 20%. o tom, ze z kopecka to rozpalis na 150 bez toho, ze bys pretacel motor, ani nemluve.

Napsal: úte kvě 13, 2008 19:03
od Hurikán
A co když ve městě jezdím na 2, mimo město na 3 a teprve na dálnici házím 4? :twisted:

Faktem je, že v 02 se stálým převodem 4,44 je 5q krásně použitelný i s motorem 1200. Jediná nevýhoda je, že se sníží dynamika rozjezdu na třech prvních stupních, protože ty jsou v 5q delší. Na čtyřku to pojede stejně a na pětku klesnou otáčky.

Napsal: úte kvě 13, 2008 21:18
od Maysner
je to zajimavy ale u bratrovy 1500 na 4ku to jede 174, a na 5ku jen 171 :roll: i z kopce jsem vic nedostal :( jen tacho. gps sem nemel :lol:

Napsal: úte kvě 13, 2008 22:32
od Hurikán
To není nic neobvyklého. Tátova Sierra co má 125 HP jede na čtyřku víc než o deset km rychleji než na pětku. A takových aut znám víc.

Napsal: stř kvě 14, 2008 05:58
od Drobek81
Stejný problém Nissan Sunny-taky to na 5ku nejelo tak rychle jak na 4ku...ale asi to bylo tím, že ta 5ka měla větší skok než mezi jinými kvalty...