Stránka 4 z 27
Napsal: sob bře 15, 2008 18:31
od dmatej
Fajn kalkulačka
http://www.top-pojisteni.cz
Tohle už je asi mimo mísu
http://www.mesec.cz/clanky/lesk-a-bida- ... wustenrot/
Spluúčast jsem teď našel jen u Allianz,
http://www.allianz-pojisteni.cz/povinne-ruceni/
ale mám dojem, že ty dva tři roky zpět o něm mluvila právě wustenrot - teď je tam ale max. u připojištění čelního skla, takže nic
Napsal: sob bře 15, 2008 19:39
od Jelen
Tak u ČSOB jsem to měl nejlevnější, cca za 7500...
Napsal: sob bře 15, 2008 19:46
od Teepee
Davide díky za pohledání, v první chvíli jsem se lek, abych neměl spoluúčast, nějakejch 50%
Tak snad žádnej "zakopanej pes".
Jelen píše:Tak u ČSOB jsem to měl nejlevnější, cca za 7500...
Musíš Jelene rychlejc stárnout, ale vono to máš jedno,v mládí drahý ručení, ve stáří výdaje na zdraví...
Napsal: sob bře 15, 2008 21:53
od ladalover
Tak jsem došel k závěru, že nejlevnější pro mě bude variatna povin. ruč. od TRIGLAV pojišťovny za 8300 s plněním 50/50mil. A to je levnější asi o 600 než wustenrot, která navíc na ofic. net. stránkách nemá téměř žádné informace o pov. ruč ani kalkulátro atd. Nenašel jsem na ní ani na netu nějak povzbudivé info, jen snad to, že se ručením zabývá jen okrajově. A vyplatí se jen do 50kW.
Plnění má 18/35mil, a ani v recenzích nevychází nijak ok, spíš podivně. Viz:
http://www.mesec.cz/clanky/lesk-a-bida- ... wustenrot/
Napsal: ned bře 16, 2008 08:10
od zelvotron
Ladalover: Mám PR u Triglavu, rozhod sem se pro ně ze stejnýho důvodu - jsou nejlevnější, navíc maj za ty prachy ručení 50/50, zařídil sem si to přes net, poslal jim prachy, oni mi poslali smlouvu, doklad o pojištění, zelenou kartu a ještě nějaký pikačoviny. A víc od nich nepotřebuju
Takže zkušenost dobrá.
Napsal: pon bře 17, 2008 11:04
od Teepee
ladalover píše:Plnění má 18/35mil
na
http://www.wuestenrotpojistovna.cz/index.php?idpg=111 píšou o nižším plnění do 35/35mil.Kč, to samé uvádí na
www.srovnavac.cz kde mi pro moji Sierru vyšlo toto pořadí:
Wuestenrot 35/35 mil. (3528 Kč)
Wuestenrot 70/70 mil. (3708 Kč)
ČSOB - Standard 24/44 mil. (5219 Kč)
ČPP - SporoPOV 35/35 mil. (5238 Kč)
ČPP - Speciál Plus 50/50 mil. (5565 Kč)
Generali 18/35 mil. (5824 Kč)
Triglav 50/50 mil. (6229Kč)
ČP - Standard 20/40 mil. (7874 Kč)
ČP - Bonus Exclusive 100/100 mil. Kč (8190 Kč + 500Kč na sklo) Toto pojištění jsem měl před Wuestenrotem
Přijde mi to jako jeden za 18, druhý bez dvou za dvacet, jen Wuestenrot za 13...
ladalover píše:wustenrot, která navíc na ofic. net. stránkách nemá téměř žádné informace o pov. ruč ani kalkulátro atd.
Informace:
http://www.wuestenrotpojistovna.cz/index.php?idpg=94
Kalkulátor:
https://www.wuestenrotpojistovna.cz/cgi ... kpzpn.html
Pokud mám řádnou smlouvu o Pojištění odpovědnosti vozidla vč. uvedených limitů pojistného plnění, a nebudu mít v konkrétní mnou zaviněné škodní události ze zákona zapovězeno plnění pojišťovny (alkohol, nevyhovující technický stav stp.), tak kde by mohl být problém?
Z výše uvedeného si nemůžu pomoct, ale pojišťovna Wuestenrot je pro mne a mých 4-5tKm ročně po okreskách za Prahou jasná volba.
Tolik obhajoba mých tvrzení jak je Wuestenrot v rovině POV a výše pojistného vyjímečný.
Napsal: úte bře 18, 2008 01:08
od ladalover
tak to jsem fakt prohledával špatně, protože jsem to tam nemohl najít. Jakej má objem tvoje Siera? To bude 1,5ka nebo 1,6ka ne? A máš už i bonusy určitě.
Mně jde o to, že jsem pro pojišťovnu mladík s prvním autem. Ladu platí táta (je jeho). Proto mě vyjde to POV. Ruč. na 2,1ccm motor okolo 9 - 12tis/rok a to je pálka. Musím to tedy eliminovat jak to jde
Napsal: úte bře 18, 2008 01:17
od ladalover
Dnes jsem s ním jezdil asi 2 hodiny. město - centrum (Václavák, okolí starého města...), dálnice do Brna, okresky.
Jízda bezchybná, spojka bere pěkně odspoda, řazení bezchybné a přesné, řízení přesné a čitelné, brzda supr ostrá a libová - to jsem nezažil ani u BMW X5 takovou vymazlenou brzdu(vážně). Celkový výhled z vozu supr. Akorát na mě museli zařvat ať stojim, protože jsem přes A sloupek neviděl chodce. Fakt ne, protože je ten sloupek dost širokej. Pérování jedna báseň, auto se jen kolíbá. Motoricky v ok stavu, nežere ani kapku oleje a motor je tak suchej, nezamaštěnej - pohádka.
Nevýhoda: je to staré auto a vzhledově není až tak atraktivní, ale mně se svým způsobem líbí.
Byl ale i velký problém: Z auta se mi nechtělo vylézt
a musím dávat pozor na odhad. Je dost velké.
Takže do něj jdu a za 14dní cca ho budu mít.
foto mého nového (již brzy) auta:
Napsal: úte bře 18, 2008 09:27
od Teepee
ladalover píše:tak to jsem fakt prohledával špatně, protože jsem to tam nemohl najít. Jakej má objem tvoje Siera? To bude 1,5ka nebo 1,6ka ne? A máš už i bonusy určitě.
Mně jde o to, že jsem pro pojišťovnu mladík s prvním autem. Ladu platí táta (je jeho). Proto mě vyjde to POV. Ruč. na 2,1ccm motor okolo 9 - 12tis/rok a to je pálka. Musím to tedy eliminovat jak to jde
Já ti dám 1,5, nebo 1,6ka!
Do Sierry nejslabší se jen ze začátku dával motor 1,6 (karburátor). Moje Sierra má 1950ccm řádově, jaksi se mi liší údaj v techničáku od tabulek.
http://www.volny.cz/oleowr1/ford_sierra.htm (hledej motor N4B) udává 1993ccm, techničák udává 1954ccm.
Výkon 74kW. (to je právě to, že i při tom relativně velkém objemu se to vleze do kategorie končící 80kW)
Věk zřejmě udělá hodně.
Bezeškodní cca 58měsíců (mám jí od dubna 2003).
Jinak Sierra je taky moje první vlastněné auto, vyplatilo by se mi platit si ze začátku nějakou Škodovku 105ku, mít pak hafo bonusů a pak teprve si pojistit dvoulitra...(jak už jsem psal, od začátku jsem u České pojišťovny platil cca 8 000Kč ročně). Nebo to napiš na někoho zkušeného s bonusy, pokud to vztahy v rodině umožňují.
Napsal: úte bře 18, 2008 12:02
od zelvotron
Na tý fotce motorovýho prostoru, vlevo nad alternátorem je asi jakýsi čerpadlo hydrauliky(?) nějak mi přijde ža má řemenici a řemen nikde, to je divný...
Napsal: úte bře 18, 2008 12:24
od Štěpán
Hydra je fakt nezaměnitelná...
Na fotce vypadá celkem fajn.
Jinak já mám PR u kooperativy za 9 300 a platím to čtvrtletně, takže to celkem jde. Podotýkam, že to mám bez bonusu.
Ať ti ten koráb dobře slouží. škodá, že to není buď s turbem, nebo nějakej V6 127Kw...
Napsal: úte bře 18, 2008 19:48
od ladalover
zelvotron píše:Na tý fotce motorovýho prostoru, vlevo nad alternátorem je asi jakýsi čerpadlo hydrauliky(?) nějak mi přijde ža má řemenici a řemen nikde, to je divný...
Řemenice má i řemen
je na ní a jde k takové malé jiné řemenici, tak je hned zúžen a vypadá to, jako by tam nebyl, ale je tam, páč sem na něj šahal
Ad PR: Tak jsem zjistil, že výkon je 82 kW, takže stejně budu v té vyšší sazbě. No neva, jednou to muselo přijít...
Tak snad to bude sloužit. Pravděpodobně s ním i pojedu na Ladasraz, protože moje Lada nebude asi hotová. Tak ho tam uvidíte on-line a Lada-Citroenáři pokecaj o obou typech aut
Napsal: úte bře 18, 2008 19:55
od Štěpán
Asi tě zklamu, ale tohle 82 kW nevidělo ani z jedoucího rychlíku... Je to atmosfér s rovnýma 60kW. Nemá to turbo!
Napsal: úte bře 18, 2008 19:57
od ladalover
Napsal: úte bře 18, 2008 20:04
od Štěpán
Podívej se na tuhle stránku. Pokuď se ti to nezobrazí, tak se proklikej podle značky, typu atd. V tabulce potom uvidíš různý motorizace.
http://www.e-cat.cz/c-61_12720/citroen/ ... 06-94.html
Xantie taky má tři diesely se stejným ojeěmem, ale jinným výkonem.
Jeden je 1905cm3 bez turba s 50kW
Druhej je s turbem bez mezichladiče s 55 kW
A třetí je s turbem a chladičem s 66kW.