Stránka 4 z 14
Napsal: pon dub 07, 2008 15:44
od Štěpán
ladalover píše: Mám strach, že až budu v budoucnu kupovat jiné auto, budu hodně náročný a po citroenu mě jen tak něco nenadchne.
Děkují Aleši...
Mám podobnej strach... Akorát problem je v tom, že Citroen zatím poslední vúz s timto systémem vyrobil C5 a nová C5 by se měla nabízet v provedení s hydrou, nebo s pružinama. Obávám se, že se Peugeot snaží hydru vytlačit, přitom dokonce sám Rolls-Rouce požádal Citroen o koupi patentu na hydru.
Napsal: pon dub 07, 2008 15:49
od ladalover
jj, to vypadá, že se vše dobré vytlačí na úroveň všeho unifikovaného a levného....
Tak si užívejme našich kočárů dokud to jde. A pak už je auta z továrny Zhouang Tshe, kde jim na přední masku budou malé děti lepit znáčky BMW, AUDI, TOYOTA... Když vidím, jak Indové a Číňané skupují značky vozů, tak je mi k
.
Napsal: pon dub 07, 2008 17:48
od Štěpán
Xantia ACTIVA
http://uk.youtube.com/watch?v=H3YxqjD8Rh4
Ta druhá fotka je VT, ale povedená
Napsal: pon dub 07, 2008 19:31
od radek mb
Mam dojem,že tu s Ladaloverem a Skaloušem zakládáte pátou kolonu,takzvaní majitelé Citroenů.
Jinak ten Štěpánův Citrouš,je to pohodlná a fajnová kára,ale musim zcela po pravdě konstatovat,že na 2107 to nemá.
Napsal: pon dub 07, 2008 19:57
od Štěpán
radek mb píše:Mam dojem,že tu s Ladaloverem a Skaloušem zakládáte pátou kolonu,takzvaní majitelé Citroenů.
Jinak ten Štěpánův Citrouš,je to pohodlná a fajnová kára,ale musim zcela po pravdě konstatovat,že na 2107 to nemá.
Ale prdlajs... Na ladu 2103 to nemá...
Napsal: úte dub 08, 2008 00:47
od ladalover
Tak ta Activa systéma je cool. Ty jí tam Štěpáne máš? Jinak sem dnes jel ve 2106ce a je to taky dost pohodlné.
Takový Ford focus nebo Fiesta jsou kostitřasové tvrdý a skákavý a drncavý... Člověk se v tom jako v Ladách nepovozí.
Napsal: úte dub 08, 2008 11:21
od Nulašestka
Tak to pozor, focus je naprosto pohodlnej, záleží taky co tam máš za kola, fiesta je naopak rozhrkaná až hrůza, takže rozlišovat.
A kostitřasově tvrdý je polo.
Napsal: úte dub 08, 2008 11:26
od gogo
Nulašestka píše:A kostitřasově tvrdý je polo.
......a fabky, a este do toho tie sialene seriove sedacky. je to tak na 20 km alebo 15 minut sedenia
Napsal: úte dub 08, 2008 13:44
od Little Red Riding Hood
hele a xara už nemá ty kapalinové/tlakové nesmysly??..
Napsal: úte dub 08, 2008 18:20
od Hurikán
Little Red Riding Hood píše:hele a xara už nemá ty kapalinové/tlakové nesmysly??..
Nemá. Je to nižší řada a má (měla) jen obyč pružiny.
Hydaruliku měly ze starších typů: GS; BX; CX
a z novějších: XM; Xantia; C5; C6
Napsal: úte dub 08, 2008 18:29
od Little Red Riding Hood
Hurikán píše:a z novějších: XM; Xantia; C5; C6
myslel jsem že XM, atd.. je staré auto.. oproti xsaře....
nicméně podvozek to má solidní....
Napsal: úte dub 08, 2008 18:36
od Hurikán
Little Red Riding Hood píše:Hurikán píše:a z novějších: XM; Xantia; C5; C6
myslel jsem že XM, atd.. je staré auto.. oproti xsaře....
nicméně podvozek to má solidní....
V zásadě máš pravdu. XM je konstrukčně daleko starší, jenže to byl nejvyšší typ v nabídce. Xsara přišla až v polovině 90. let a nahradila starší typ ZX. Byl to tedy druhý nejnižší, nebo třetí nejvyšší model.
Modelová řada vypadala takto: Saxo - Xsara - Xantia - XM Nový model C5 byl na pomezí mezi Xantií a XM. Až nedávno přišel na trh důstojnější nástupce XMka - typ C6.
Napsal: úte dub 08, 2008 18:37
od Little Red Riding Hood
Hurikán, OK OK.. už mlčim..
Napsal: stř dub 09, 2008 05:49
od gogo
u mna z citronov jednoznacne vitazi CX2000 zo 70tych rokov. to len na okraj.......
Napsal: čtv dub 10, 2008 21:09
od Štěpán
Tak jsem dnes udělal další plus prosvoje autíčko... Vyměnil jsem tlumič vibrací neboli napínák, kterej přes kladku napíná mikroV řemen ( cena za napínák po slevě 2150,-Kč ).
Takže už mi zbývá jen vyměnit spojku, chladící kapalinu, a LHM ( tu už mám doma
)
Dnes jsem s tou krávou jel po dálnici z mírnýho kopečka 190km/h
A to to má psáno v papírech 172km/h