Stránka 4 z 30

Napsal: pon srp 07, 2006 09:13
od Pavel04
no me by taky postup zajimal...

Napsal: pon srp 07, 2006 09:25
od Dawid
odstranit srouby, co ji drzi, odemknout zamek, zatlacit zleva na tu desticku (Treba sroubov akem) a zamacknout ji dovnitr a soucasne zezadu vystrcit smerem dopredu - je to tu popsane uz mockrat. kdyz ji odsroubujes, mela by mit vuli a trochu se viklat - zkus zahybat volantem, nezapomnel jsi klicek ve spatne poloze? Bouchat kladivem jsem ji jeste nikdy nemusel.

Napsal: úte srp 08, 2006 10:24
od mayo456
ja tu celu konzolu mam osobitne.neni v aute.Som si to polozil na kolena a takj.Bo mala sice kus volu ale nechcela ist von a aj ked som zatlacil ten kvadrik

Napsal: úte srp 08, 2006 14:47
od Luděk Musil
mayo456 píše:a este by som bol zabudol.Ako vybrat spinaciu skrinku?tie dve sruby som vytocil a stale nejde.Aj ked ten kvadrik co je zamka volantom pritlacim dnu aby netrcal k stlpiku riadenia aj trak to ide z tuha.trochu som ju odtial vyklepal ale vydi sa mi to dost drasticke
Jednoduché: po vytočení těch dvou šroubků otoč klíčkem do vodorovné polohy. Podíváš-li se z levého boku - uvidíš malou podlouhlou díru - tak akorát na malý šroubovák. Tak ten tam zatlač a spínačka půjde ven skoro sama. Triviální. L.

Napsal: úte srp 08, 2006 18:54
od mayo456
diiik chlapci za rady ale problem je ten,ze od tej spinacky neexistuje klucik.nedalo by sa to otocit nejak inak bez kluca?

Napsal: úte srp 08, 2006 21:10
od hornak.active.sound
Este jedna vjec. Ja mam origo spinacku prisroubovanou trema sroubkama.Vlevo uprostred,v pravo dole a v pravo nahore.Musel sem vyndat celej ten dil co ji drzi.

Napsal: čtv srp 10, 2006 06:06
od Luděk Musil
mayo456 píše:diiik chlapci za rady ale problem je ten,ze od tej spinacky neexistuje klucik.nedalo by sa to otocit nejak inak bez kluca?
Tak to asi bez použití hrubého násilí nesundáš (vrtačka, karboflexa) :( . L.

Napsal: pát srp 11, 2006 19:38
od mayo456
jooo zistil som a uz aj kaslem na to.Ten plech v tvare L co v nom su otvore pre uchytenie tak to je dajakl tam cely ten stlpik niekde v tych miestach je zohnuty cize som dal het akurat packy bo su este dobree a toto cele je tym padom nepouzitelnee.A zistil som este ze je to z VAZ 2105

Napsal: čtv říj 12, 2006 20:31
od Pavel04
Je rozdil mezi zadnim naraznikem 04 a 05? Ptam se proto, ze ho na 04 shanim a muzu mit jeden z 05...
Ten muj je poznamenanej nesoustredenosti... Lestenku bych si nesveril :oops:

Napsal: čtv říj 12, 2006 20:32
od Maysner
myslim ze mezi nima rozdil neni

Napsal: pát říj 13, 2006 09:41
od Števo
Je medzi nimi rozdiel, hlavne tusim v uchitoch . Su od seba inac vzdialene

Napsal: pát říj 13, 2006 10:25
od JmJ
Števo píše:Je medzi nimi rozdiel, hlavne tusim v uchitoch . Su od seba inac vzdialene
a mozna bych hadal, ze i ty plastove casti, ktere precuhuji na boky auta budou jine. ale to jen tak hadam.

Napsal: stř lis 08, 2006 11:35
od Patrac
Chtěl jsem to nechat až po srazu v neděli ale nakonec na nátlak uvolňuji pár fotek svého nového auta.
Něco k popsání. RV- 1999 prosinec v provozu od února 2000. najeto 58 560km auto je v perfektně udržovaném stavu. Majitel mi s autem předal kompletní seznam provedených oprav vč ceny. Soupis tankování za celých 5 let vč výpočtů spotřeby a jiné. Auto má servisní knihu.Rok co rok dělané dutiny, podlaha, Plastové podběhy ( bohužel našroubované do blatníků.) Po najetí cca 400 km musím konstatovat že auto se chová neskonale kultivovaně troufám si říct že na silnici sedí lépe než sedan. Bezproblémové starty díky vstřikování. Spotřeba po dálnici pruměrná rychlost 105km cca 7litrů. K závadám. Auto je v podstatě bez závad až na nějaké drobnosti, které v podstatě ani jako závady nepovažuji. (špatně seřízené zámky dveří, nějaký drobný škrábanec v laku opravený malým štětečkem, tvrdší pedál plynu. zašpiněný motor ale ne od oleje jen prach, a jediný závažnější problém je mokrá převodovka od oleje. Není to nějak významné ale v nejbližší době by nebylo špatné to opravit. Plus došponování řetězu a seřízení ventilů. jeden slabě klepe.) V podstatě teď na tom dělám. Pustil jsem se do přehození autorádia, klik dveří, repro, musím zkrátit šaltrpáku a sháním sportovní volant protože jak jsem si na něj zvykl v 07 tak teď mi to přijde že řídím autobus.. Co se týče hlučnosti auto je o dost tišší než 07 moje nebo i třeba Luďkova. Převodovka není slyšet vůbec a to ani pátý rychlostní stupeň. Nekvičí. Dif je naprosto tichý. Auto má imobilizer. Interiér je celkově ve velice pěkném stavu, pominu li dva otvory 20/30cm v zadním platu po původních repro, ale přez zimu plánuji osazení centrálu ( už dvakrát jsem zapoměl zamčít kufr) elektrického sthování oken a především výrobu nového tapecírování. Obdobu toho co jsem měl v 07.Co se podaří stihnout nevím.V plánu je taktéž osazení LPG s toroidní nádrží, eventuelně tažného zařízení a v úvaze je montáž dojezdové rezervy zezdola pod auto. Ale dost keců tady je pár fotek: :lol:

Napsal: stř lis 08, 2006 11:36
od Patrac
další

Napsal: stř lis 08, 2006 11:36
od Patrac
ještě