Stránka 4 z 5
Napsal: ned kvě 18, 2008 18:41
od Křečík Barbuška
To AEV je kompaktidebilní s čím? Feldou? Abych dostal jeden z Amára pro Feldu do Lady musel jsem přepojit kontakt motoru a vimplantovat diodu, ať jsem přemýšlel jak jsem přemýšlel na nic jiného jsem nepřišel
.
Napsal: ned kvě 18, 2008 18:47
od Saša
AEV 2062 (2052) Orygo Felda.
Napsal: ned kvě 18, 2008 22:27
od Saša
Předběžný závěr : Cýklovač chodí krásně ! Zapojení se ještě trochu upraví (ubude 1 drát) . Zítra to ještě "spářím"s páčkama a stvořím šém .
Obešel jsem se bez "doplňkových" součástek ale musí se přepojit zapojení doběhu .
Jedno foto změti drátů . A fungčního zapojení .
Napsal: ned kvě 18, 2008 22:43
od Křečík Barbuška
Genius
.
Napsal: pon kvě 19, 2008 08:12
od Roman
Stvaral som nieco obdobne, pouzil som cyklovac home made ale tiez urceny do feldy, tiez som prerabal dobeh, ale v praxi sa vyskytli problemy so zastavovanim vo vypnutej polohe, packy totizto jeden potrebny drat uzemnuju iba v polohe cyklovac a vo vypnutej polohe ho neuzemnuju ( i ked podla schemy to vyzera skoro ako keby ho uzemnovali) ale verim, ze Sasa na to nieco vymysli
Napsal: pon kvě 19, 2008 09:18
od Saša
Roman píše:ale verim, ze Sasa na to nieco vymysli
Ano vynyslel. Brždění se u sériového motorku (01-07) provádí na plusové straně a já brzdím "mínusem". (proto úprava doběhu) Jde pouze o přehození jednoho drátu a vložení propojky. Vlastní brždění provádí AEV i podle katalogu. Nevím jak to popsat , budou podrobná schémata s fotodokumentací .
PS: znovu děkuji Romanovy za poskytnuté schéma odvodů stěračů lady.
Úpravy pro montáž programovatelného cyklovače stěračů (AEV 2062 Felície)
Takže prvníčást úprav : Motor stěračů .
Z kontaktu "1" (modrý drát) oba odpojit a spojit je do sebe a "smrštivkou" zaizolovat.
Z kontaktu "2" odpojit (bílo/modrý) a přepojit na kontakt "1"
Ke kontaktu "3" pžidat drát a připájet ho na kontakt "2"
Tím je úprava zapojení doběhu motorku hotová .
Poznámka :Má verze implantace AEV.. vyžaduje úpravu stávající elektroinstalace , proto nepíši přesný postup (odšroubovat to a to , tak a tak) proto že předpokládám že kdo se do toho pustí už ví o co jde ).Nemohu ani ručit že výrobce dodržuje barvy drátů .(VAZ 21043 r.v. 90)
Napsal: pon kvě 19, 2008 10:44
od Roman
Zoberiem moje papierove podklady a na zraze to preberieme
Napsal: pon kvě 19, 2008 11:58
od Saša
Budu rád "víc hlav víc ví" A po jistém tvrzení zde už vím že... Viz moje citace pod čarou .
Napsal: čtv črc 10, 2008 21:17
od ger007
chalani ja mam iny problem dlhu dobu mi na stierach fungovala len jedna poloha a to ta druha ta rychlejsia a ta pomalsia nikdy no dnes nadisiel den ked odisla aj ta druha poloha auto je zatim v garazi (pokial ma znej otec netlaci ale nemoze odmotoval som koleso hram defekt aby to nemuselo stat vonku nech si ten jeho oktavkovy srot hnije vonku) dufam ze nebude prsat pomooooooooooooc
Napsal: pát črc 11, 2008 15:29
od Laďuša
Tak si sežeň novej cyklovač. Hádam to bude v tom, a nebo máš v dupě ňáký kontakty...
Napsal: pát črc 11, 2008 16:48
od Křečík Barbuška
Problém vznikl před nebo po konverzi na 03 palubku a trojpáčku? Zkontroluj tepelnou pojistku u motorku stíračů a jestli k němu vůbec vede šťáva.
Napsal: ned črc 13, 2008 17:30
od ger007
vymenil som trojpacku a stierace este 2 tyzdne fungovali a potom im cosi preplo mozno som do tych kablov trocha stuchol a prestalo to fungovat...
Napsal: ned srp 10, 2008 17:22
od Marek89
Dnes som trocha laboroval na stole s AEV 2062. Na druhej strane tejto témy napísal Tonda toto :
Postav cyklovač před sebe na stůl kontaktami k sobě tak, aby tenký kontakt byl nalevo dole. Nahoře uprostřed je kontakt 15 - připojíš ho na spínací skříňku, kde po zapnutí zapalování je +12V.Připojení je silové, teče tady proud motoru.
V střední řadě vlevo je kontakt 31 - připojíš na kostru. Kostra je silová.
Uprostřed je kontakt 53S - připojíš ho na dojezdový přepínač motoru tam,kde přepínač odpojí motor při doběhu a připojí +12V. Jinak nebude možný příští rozběh motoru.
Vpravo je kontakt T - dává +12V na motůrek ostřikovače.
Vlevo dole je tenký kontakt I - připojíš ho na přepínač stěračů, kde při zapnutí je +12V
je to ovládácí signál pro prodlevu cyklovače.
Kontakt dole uprostřed 53M - připojíš na přepínač stěračů tam, kde při zapnutí se odesílá +12V na motor stěrače.
Takže tak.
Ja som to tak skúšal, tak keď som dal na 15 +12V a na 31 kostru a na kontakt I +12V, tak cyklovač sa zopol asi na 5 sek a potom nič. Keď som dal +12V na T, tiež sa zopol. To by malo byť ok. Ovšem neviem ako navodiť stav, že by sa mal zopinať ďalej. Na 53S a 53M mam pripojiť aký signál (+ či - ?) aby som ho ako tak rozchodil ? Viem, že to divne skúšam, ale radšej skúšať na stole, ako si rozhadzať elektriku v aute a potom to nejako davať dokopy, keď to nepôjde.
Napsal: ned srp 10, 2008 21:24
od Maysner
to mas ten cyklovac z polaka? nelaboruj dej do auta misto ladackyho a bude
Napsal: ned srp 10, 2008 21:27
od Křečík Barbuška
ee, má profi funglovku ze kšeftu, viz. Saša, tedy aspoň si to myslím.