Stránka 4 z 5

Napsal: stř led 02, 2008 01:36
od mirek.peknik
Tak mi to nedalo,a šel jsem to kouknout.Když se mi to tak nějak :?: podařilo naryskovat pomoci startéru,palec mi ukazoval na 3 válec.Tak teď začínam tápat

Napsal: stř led 02, 2008 01:42
od Drobek81
co myslíš naryskovat pomocí startéru??? Pokud sedí značka na řemenici se značkou na tom plastovém krytu, pak nemůže palec ukazovat na 3tí válec...buďto na 1. nebo na 4.

Napsal: stř led 02, 2008 01:44
od Drobek81
jo a řiď se tou značkou dole, ta horní sice také musí sedět, ale rozhodující je teď ta spodní...

Napsal: stř led 02, 2008 01:58
od mirek.peknik
:oops: Přiznávám-budou to rozvody.AŤ jsem dělal co jsem dělal rysky nesedí. když je spodní ryska -1válec. Vrchní ryska-3válec.To mám teda radost :roll: Už vím co budu celý den dělat :?:

Napsal: stř led 02, 2008 02:07
od Drobek81
Psal jsi že řemen je napnutý dost tak jak se to mohlo posunout?Navíc takto najednou...Neztratil jsi matici co je dole na řemenici(klíč 48)? Co myslíš tím, že horní ryska je na třetí válec? Jsi počítal zuby na tom ozubeném kole, nebo jak?

Napsal: stř led 02, 2008 02:21
od mirek.peknik
Jak jsem nastavil horní rysku-palec ukázal3válec.Na klikovce ryska-palec 1válec.Podle všeho střihlo klínek na váčce :?: Asi takže řemen nemusel přeskočit.Ráno budu chytřejší :oops:

Napsal: stř led 02, 2008 02:28
od Drobek81
pokud opravdu 3tí a 1ní a né 4tý a 1ní podle té metody kterou popisuješ, pak se muselo posunout časování, což není způsobeno přestřižením klínku(to nepohne s ryskama, jen vačka je otočená v jiné poloze). Pokud dáš spodní kolo na rysky tak horní musí sedět také. Nezapomeň že klika se točí 2x rychleji, kdyžtak ještě jednou pootoč klikovkou. Spočítej, o kolik zubů je posunutá ryska a dej to správně. Napadá mne ještě, jestli není povolenej napínák. Pružina by to pak držela napnuté což by mohlo způsobit tento problém...

Napsal: stř led 02, 2008 02:31
od mirek.peknik
Dneska už na to nemám buňky. dík :?:

Napsal: stř led 02, 2008 02:31
od Drobek81
taky to balím, pevné nervy :wink:

Napsal: stř led 02, 2008 04:17
od Štěpán
Nastav řemenici na klice na rysku ( tu větší = 0° ) a vačku dej taky na rysku ( +- půl zubu, a zkontroluj ten kolík, jestli není stříhnutej ), potom sundej víko rozdělovače a nastav palec na čtvrtej válec. Všechno to pak smontuj a nastartuj. Nech to potom ohřát a až to bude teplý, tak seříď předstíh, resp volnoběh na karbu, pokuď sis s ním hrál...

Napsal: stř led 02, 2008 10:39
od Ivo
Jestli bydlíš v Těrlicku u Havířova, tak se ozvi a nějak se domluvíme a přijedu se na to podívat. Mám to kousek.

Napsal: stř led 02, 2008 11:18
od Křečík Barbuška

Napsal: stř led 02, 2008 12:33
od mirek.peknik
Díky za obrázek a za ochotu.Závadu jsem ASI našel :!: Rozvodový řemen ma stejný syndrom jako muj děd,taky bez zubů. Až ho seženu tak se ozvu. :?:

Napsal: stř led 02, 2008 12:44
od Wolf
mirek.peknik píše:...Rozvodový řemen ma stejný syndrom jako muj děd,taky bez zubů. ...
:D není nad včasnou výměnu :D

Napsal: stř led 02, 2008 14:12
od Saša
Máš štěstí . Když praskne nebo přeskočí rozvodový řemen na 05 (1300) tak se to "nepodká" Vyměníš nastavíš a jede se. U většiny typů motorů s rozvodovým řemenem to tak dobře nedopadne .
Další výhoda VAZidla !