Stránka 4 z 70
Napsal: stř led 23, 2008 18:34
od Hurikán
Acibuk píše:jedno tady z těchto vozidel jsem si minulý týden koupil, a oproti Ladě je to s prominutím nepopsatelný luxus...
Nepopsatelný luxus to bude max. do první poruchy, která na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Potom bude zase nepopsatelně luxusní Lada s jejíma cenama dílů.
Napsal: stř led 23, 2008 18:49
od Drobek81
Hurikán píše:Nepopsatelný luxus to bude max. do první poruchy, která na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Potom bude zase nepopsatelně luxusní Lada s jejíma cenama dílů.
ten kluk se učí rychle
Samozřejmě pravda...Koupil sem Tipo a asi po 3tkm sem nedojel. Kousla se přední brzda. Vyvěsit v noci třmen, dojel sem bez brzdy. Výměnil sem to po dvou cestách do brna bez té brzdy. K mému údivu stojí hadice 200-800kč. Toš sem vzal za těch 200 na doporučení mechanika. Teď se mi zas kouše pro sichr zadní kolo tak se děsím kdy se to zablokuje úplně. Chtěl sem dát jak na žigulovi nové kotouče a destičky...fajn, do 2tisíc bych se snad vešel. Takže rychle opravit žigula a tohle jen občas na vyjetí. Sice to auto bylo v podstatě zadarmo ale i tak by to mohlo něco vydržet
Napsal: stř led 23, 2008 23:01
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Lada se nesere, jen někdy mívá těžkosti
.
Těžkosti má sama o sobě málokdy, většinou pouze způsobuje těžkosti svému majiteli
Napsal: stř led 23, 2008 23:05
od Acibuk
taky, ted me ceka vymena desticek a za tu vyplaznu litr, nemluve o vzduchovem filtru za 350.vsechno ma sve pro a proti, na druhou stranu se citim bezpecne, tise a vim, ze kazde rano bez brblani nastartuju.
Napsal: stř led 23, 2008 23:10
od Hurikán
To já nastartuju bez brblání i v poledne, večer a v noci.
Ráno brblám jedině já, když musím do hokny.
Napsal: stř led 23, 2008 23:26
od Jelen
Drobek81 píše:Hurikán píše:Nepopsatelný luxus to bude max. do první poruchy, která na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Potom bude zase nepopsatelně luxusní Lada s jejíma cenama dílů.
ten kluk se učí rychle
Samozřejmě pravda...Koupil sem Tipo a asi po 3tkm sem nedojel. Kousla se přední brzda. Vyvěsit v noci třmen, dojel sem bez brzdy. Výměnil sem to po dvou cestách do brna bez té brzdy. K mému údivu stojí hadice 200-800kč. Toš sem vzal za těch 200 na doporučení mechanika. Teď se mi zas kouše pro sichr zadní kolo tak se děsím kdy se to zablokuje úplně. Chtěl sem dát jak na žigulovi nové kotouče a destičky...fajn, do 2tisíc bych se snad vešel. Takže rychle opravit žigula a tohle jen občas na vyjetí. Sice to auto bylo v podstatě zadarmo ale i tak by to mohlo něco vydržet
No já nevim, mám Nissana Suny a vůbec si nestěžuju, akorát mi odešel snímač otáček klikovky, kterej jsem sehnal na vrakáči za pár stovek, auto má za sebou ale už 250 000 a jezdí pořád dobře a spolehlivě. Vím to, je to starý rodinný auto.... Ale každý auto je poruchový, je to stroj a stroj je z materiálů, který vykazují únavu či opotřebení...
Napsal: stř led 23, 2008 23:35
od Drobek81
Jelen píše:No já nevim, mám Nissana Suny a vůbec si nestěžuju, akorát mi odešel snímač otáček klikovky, kterej jsem sehnal na vrakáči za pár stovek, auto má za sebou ale už 250 000 a jezdí pořád dobře a spolehlivě. Vím to, je to starý rodinný auto.... Ale každý auto je poruchový, je to stroj a stroj je z materiálů, který vykazují únavu či opotřebení...
Jasný, ale to auto máš třeba delší dobu a staráš se o něj...ale bazarový auta jsou v 90ti %značně zanedbané. Njn, Nissan Sunny to byla kára...teď z toho mám v traktůrku motor...japonská 15ka motor to je dělo:-))) Nissan je dle mého názoru jedno ze spolehlivějších, ale jako vždy závisí od modelu.
Napsal: stř led 23, 2008 23:48
od Jelen
Drobek81 píše:Jelen píše:No já nevim, mám Nissana Suny a vůbec si nestěžuju, akorát mi odešel snímač otáček klikovky, kterej jsem sehnal na vrakáči za pár stovek, auto má za sebou ale už 250 000 a jezdí pořád dobře a spolehlivě. Vím to, je to starý rodinný auto.... Ale každý auto je poruchový, je to stroj a stroj je z materiálů, který vykazují únavu či opotřebení...
Jasný, ale to auto máš třeba delší dobu a staráš se o něj...ale bazarový auta jsou v 90ti %značně zanedbané. Njn, Nissan Sunny to byla kára...teď z toho mám v traktůrku motor...japonská 15ka motor to je dělo:-))) Nissan je dle mého názoru jedno ze spolehlivějších, ale jako vždy závisí od modelu.
Já mám r.92, všechno v elektrice, paráda... 1,6 16V 4bodovej vstřik
Napsal: stř led 23, 2008 23:57
od Drobek81
Já sem nedávno řešil dilema Nissan Primera rok cca 92-94. Vše v elektrice ale 2,0i...tak radši to Tipo na brikety
Napsal: čtv led 24, 2008 18:14
od Miči
Řekl bych, že jako rodinný auto je felicie combi ideální, motor 1,3 mpi(4 bod), výkon 50kw a běžně udržitelná spotřeba při skákání po městě je 7-8L/100km, to lada nikdy nedovede.. navíc náhradní díly už jsou cenově úplně stejný v případě felicie a lady, pokud budete brát díly na vrakáči tak na felicii tam toho taky najdete hodně (všechno)... a řízení i bez posilovače jde nádherně, občas má nějaká klimu a abs... na pohodlnost je to lehce lepší, na svežení diametrálně lepší a nemá se tam co posrat, a když tak to není žádná finanční katastrofa... navíc pokud jde o to koupit/nekoupit z bazaru budete se divit, ale koupit feldu je jednodušší než ladu: motor stačí nechat přečíst v prvním servisu, nebo mít ruční scener (dnes v ceně 4tis.kč), každopádně je možný si nechat jednotku přečíst za 300kč v servisu v nejhorším případě - tím máte otestovanej motor. Pak vytočit svíčky a změřit tlak na válcích a víte i jestli bude žrát olej. Druhou věcí je kastle a na to přeci stačí obyčejnej šroubovák...a víte taky hned. Takže koupit bazarový auto není zrovna tak nemožný! Ale jde o, že je potřeba počítat s tím, že je nutný to auto celý projít a vyměnit hned všechno co je opotřebovaný - oleje, udělat brzdy (felicie kotouče 800kč) navíc brzdy nás čekaj na všech autech pořád, obvykle nový gumy (jako na každým autě, nemluvě o tom, že felda konkrétně má 13 coby nejlevnější guma), není to prošpikovaný elektrikou takže obvykle kromě centrálu - kterej lze klidně vyhodit bude fungovat všechno... a mezi náma topí o něco líp než žigul (pokud jsou ty topení v pořádku samo). no a zbytek náhradních dílů? nepozoroval jsem tam nějaký extra cenový rozdíly... Prostě v dnešní době začíná být LADA spíš jako koníček, ale o tom to je...to mě na tom baví - třeba taky, že s LADOU kde jakej mladej kšiltovkář neodjede, protože to ani nenatočí...(sytič a podobně...). Jinak tedy ještě pro úplnost -> kdybych měl jet na nějakou dovolenou třeba na slovensko, vezmu si žigula, totiž víc tomu autu věřím, felda dobrý, ale bez ručního sceneru a kufříku čidel vč.zapalovací lišty a krokovýho motoru je to na prd.. (kufřík čidel... lze nabrat z nějaký rezavý feldy koupený jen na ND) potom je to zase lepší než žigul na cestování, protože poruchu máte hned a jedete dál. Teda jsem se nějak rozepsal
Napsal: čtv led 24, 2008 18:26
od JmJ
Kdyz clovek jde kupovat nejaky taky stroj, jako je bezne jety zigul nebo bezne jeta felda, tak jde rozhodovani spis v tom smeru, co znam, co mi je sympaticke. Pokud je felda s funkcnim ABS (delalo se to, ne?), je to MPI a neni to rezaty, nedej boze to ma airbag (po X letech jeho funkce nezarucena
), tak je felda lepsi. Tedy v porovnani s zigulem 2105/2107/2104 s motory 1.3 a 1.5. Zigul muze nabidnout vykonejsi motor 1.7, coz felda muze dohnat 1.6, ale je to na ni docela dost, neb na to neni stavena. Kolega to ma, nejen ze motor zadrel, bo dalo kozu olejove cerpadlo (stat se moze), ale to auto vehemente sedi na cumaku a predni naprava dostava zabrat.
Ale jinak felda neni zly stroj, jezdili jsme v tom hodne do skoly a jezdilo to dobre, levne a bez poruch. Kolega mel 2x feldu MPI, oba kusy bez poruch 150 - 200 tisic, nez se prodaly.
Akorat ma felda proti zigulu nepohodlny sedacky. Halt gaucovy pera molitanem nenahradis
Napsal: čtv led 24, 2008 18:57
od Saša
Miči píše:a mezi náma topí o něco líp než žigul (pokud jsou ty topení v pořádku samo).
Tak tohle mně přinutilo k smíchu a psaní .
Ladu mám 24 let a proto jsem měl dost času o této značce něco zjistit a s pár auty jiných značek se svést.... ono se stačí když mrzne dívat po autech kolem sebe kdo ve kterém je víc navlečen a má zamlžená okna(rřeba D1)
Jé teď jsem si všim je to OT.
Napsal: čtv led 24, 2008 19:01
od Cory
No mne sa zda, ze felda ma rychlejsi nastup topenia, ale nema taky vykon ako zigul.Ale zalezi od stavu sustavy.
Napsal: čtv led 24, 2008 19:21
od Miči
to Saša: mno neříkám, že žigul topí špatně to vůbec, jen je mi u feldy sympatický že topí tak nějak napřímo - myslím tím, že je to jako fén, no zvykl jsem si s feldou v krátkým rukávu i v zimě
topí fakt docela dobře, ale musí být v pořádku... mimochodem: tu feldu jsem dal jen jako příklad, protože to auto docela důvěrně znám, jistě se najdou další obdobný auta... jen jsem chtěl říct, že není od věci něco takovýho koupit.. (myšleno bazarový auto)
Napsal: čtv led 24, 2008 21:28
od Maysner
Cory píše:No mne sa zda, ze felda ma rychlejsi nastup topenia, ale nema taky vykon ako zigul.Ale zalezi od stavu sustavy.
kdyz vyjedu z teplyho baraku topi hned. kdyz stoji venku v mrazu trva to trva. brr. se dycky celej rozklepu jaka je tam zima. bundu si sundavam dycky kdyz du za volant. blbe se mi ridi kdyz su navlecenej