Stránka 4 z 7

Napsal: stř pro 08, 2010 16:30
od Little Red Riding Hood
jako že mysle sem tim že mi vydrželo seriové těsnění na 2mm snižené hlavě.. a to u 1300 a pak hlava byla na 1500 a taky OK...

jinak na 1700 mam ted sniženou hlavu o 1-1,2 mm, přesně už nevim... při přičtení jednoho mm se to dá srovnat s klasickou hlavou...

ve všechn připadech se jedna o kompresní poměr cca 10/1...

Napsal: stř pro 08, 2010 17:29
od Jany_RS
no ja mam 1300 :) a chcel by som znižit tak o 2.5 až 3mm :twisted: ,preto sa pytam čo vydrži seriove tesnenie,a čo take plechove može stať :?: a dajaku firmu na slovensku :?: :?: :?:

Napsal: stř pro 08, 2010 17:36
od Vašátor
Snižování hlavy o 3mm je dle mého názoru holý nesmysl. Zmenšuje se tím totiž spalovací prostor, navíc motor poženeš do příliš vysokých kompresí, přičemž pokud má již motor naběháno, začnou odcházet klikové a ojniční ložiska .... Mnohem lepší je jít cestou snížení bloku a snižovat rozumě! Doporučuju dohledat tabulku kompresních poměru pro určitá snížení hlavy, co tu dával Marek. Proč laborovat s něčím, co už bylo dávno vyřešeno ...

Napsal: stř pro 08, 2010 17:43
od Cory
Nehovoriac o tom, ze sa zmenší antidetonačná medzera a v motore bude trvalo prebiehat detonacne spalovanie.

Napsal: stř pro 08, 2010 21:23
od Jany_RS
dobre no tak 2.5 :mrgreen: ,a to detonacne spalovanie-lepši benzin a uprava predstihu by malo urobit svoje :mrgreen: , motor ma nabehanych okolo 40000 což neni až tak vela na upravy a z bloku nemam čo znižovat ,nedobeh 0.1 mm a keby som stiahol z bloku 1 mm malo by to nejaky velky vplyv na piesty :?: :?: :?:

Napsal: stř pro 08, 2010 21:36
od Cory
Jany_RS píše:a to detonacne spalovanie-lepši benzin a uprava predstihu by malo urobit svoje
Pokial bude antidetonacna medzera nizsia ako kriticka hodnota, tak tomu nic nepomoze.

Napsal: čtv pro 09, 2010 16:25
od Little Red Riding Hood
Jany_RS, jestli to má najeto jen 40 000 km, tak to je fajn.. jak už sem psal, tak sem jezdil s 2 mm dole na 1300 a jelo to opravdu dobře, ale chce to upravit alespoň to zapalování.. ale životnost motoru se s tim hodně snižuje... ta hlava už zmrzačila dva motory... ale je fakt že oba dva měly aspon 150 tisic...

při 2,5 mm už ovšem určitě zničiš tu antidetonační komurku.. pak i když to nějak pojede, tak s tim bude hroznej sranec to seřidit a bude to hodně choulostivé...

Napsal: čtv pro 09, 2010 21:14
od ger007
neviem ci tam volaco ziskas na takom motore, osobne je mi to jedno ale keby som uz upravoval minimalne 1600vku

Napsal: čtv pro 09, 2010 21:40
od Jany_RS
ger007 píše:neviem ci tam volaco ziskas na takom motore, osobne je mi to jedno ale keby som uz upravoval minimalne 1600vku
upravujeme to čo mame,1600 by bola very good ale tažko sa zhana,to skor 1500 a okrem toho musim s niečim začat a kategoria do 1300 je tak akurat na amatera

Napsal: pát pro 10, 2010 15:32
od peet2101
Jany_RS, Při ceně motoru 1,5 - 1,7 tady na foru si nedokažu představit že bys z 1,3 dostal takovej výkon za tak levno

Napsal: pát pro 10, 2010 21:50
od Vašátor
A nebo když už, tak z tý 1,3 udělat řemenovou 1,7 není přeci až takový problém.

Napsal: sob pro 11, 2010 10:42
od Little Red Riding Hood
Vašátor, to se nevyplatí... to je opravdu lepší rovnou sehnat blok s větším objemem..

Napsal: sob pro 11, 2010 11:02
od ger007
ked budem najblizsie skladat motor bude to remenova 1,7 :-D remenovy motor je fakt pekny, a ma dobry chod a paci sa mi

to jany : inac moj kamarat hovori z hovna cukrik neudelas, ked chces aby ti to jazdilo budes do toho muset nasypat nie malo penazi a tym ze znisis hlavu toho moc nenahonis typujem tak 1kon bez dalsich patricnych uprav a motor klakne o 50tis km skor

Napsal: sob pro 11, 2010 18:16
od Puhi
ger007 píše:1kon
ty si poriadny kon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: sob pro 11, 2010 19:56
od ger007
opak netvrdim :twisted: