Stránka 4 z 5
Napsal: úte led 15, 2008 06:26
od Drobek81
Jelen píše:Drobku, to jsi počítal přesně, nebo odhadem??? (Potřebuju to vědět nutně, kvůli záchraně vesmíru)
je to odhadem, ale ber to jako přesný a směrodatný údaj...
Napsal: pon lis 17, 2008 23:35
od Majo2103
Mám dotaz na demontáž bubnov.Treba na to špeciálny sťahovák,alebo si nechajú dohovoriť primeraným kladivom?
Napsal: pon lis 17, 2008 23:36
od Malda
Zadnej stahovak. Vysroubujes ty maly sterfiky a sundas, pripadne poklepes zezadu po obvodu.
Napsal: pon lis 17, 2008 23:37
od Majo2103
Aha!Díky.Ja som zatiaľ daval dolu bubny len na schade a tam to bez sťahováku moc nešlo.Zlatý žigul
Napsal: pon lis 17, 2008 23:42
od Maysner
a nezapomen povolit rucku
Napsal: pon lis 17, 2008 23:50
od Majo2103
Mne nefunguje
Napsal: úte lis 18, 2008 05:31
od čmelák
aj na lade vedia byt kurva sadnute a mozes poklepavat kolko chces a dole nepojde ... na to mam tazky trik
Napsal: úte lis 18, 2008 07:43
od Cory
ja som ich musel poslednykrat rezat flexou....a teraz musim menit lanko rucnej brzdy a nemam dobry pocit z toho
Napsal: úte lis 18, 2008 08:29
od Teepee
čmelák píše:aj na lade vedia byt kurva sadnute a mozes poklepavat kolko chces a dole nepojde ... na to mam tazky trik
Sem s ním. Může se hodit.
Napsal: úte lis 18, 2008 09:25
od Pája
Cory píše:ja som ich musel poslednykrat rezat flexou....a teraz musim menit lanko rucnej brzdy a nemam dobry pocit z toho
Když před nasazením podmázneš grafitkou a sundáváš aspoň jednou za rok, tak se není čeho bát. Aspoň já sem s nima problém nikdy neměl.
Napsal: úte lis 18, 2008 09:31
od Majo2103
Pamätám si,že cca pred 6timi rokmi sa dávali dolu a išli bez problémov,len som nevedel,či sme pri tom mali nejaký prípravok a alebo to išlo "len tak".
A čo tak použiť klasický dvojramenný sťahovák?Dal by sa tam nejak prichytiť?
Napsal: úte lis 18, 2008 09:35
od Petr HC
Zatím nevím co se skrývá pod názvem „ťažký trik“(doufám ,že to není toto) : Servis Lada Č.Skalice rok 1988. Jedna strana na hever ,kolo dolů ,čípky ven , zatahnout ruční , zpátečka ,plný plyn ,a pustit spojku . Osobně to považuji za „zvěrstvo“ . Hliník zadřený do ocelového náboje , v bubnu díra jak „po zlodějích“ .
P.S. naštěstí to nebylo na mém vozu (byl jsem tam na „garančce“ se svou 2104) a už bych tam v životě nejel .
Napsal: úte lis 18, 2008 10:32
od Saša
Jak píše Petr HC ale není to zvěrstvo jde to dobře . Sundat kolo vyšroubovat trny , nastartovat , za 1 nebo R , trocha plynu a šlápnout na brzdu . Buben se protočí a je to . Pokud jsou na brzdách nastavovací excentry tak úplně "povolit" ,ať jde buben dobře dolu .
Napsal: úte lis 18, 2008 10:34
od Teepee
A náprava která je venku z auta?
Napsal: úte lis 18, 2008 10:36
od Majo2103
Tento spôsob niesom schopný urobiť keďže ručná mi brzdí len minimálne a ani neostáva páka v zatiahnutej polohe a zadné brzdy sú odpojené.
Ostáva len dúfať,že si dajú povedať aj bez väčšieho násilia.Veď potom poreferujem jak to išlo.