Stránka 4 z 6
Napsal: čtv pro 20, 2007 14:59
od JmJ
Kdyz se ta moje svine trochu projevovala, tak sem nahodi vetrak a do jeho sani sem nastrikal v malych davkach WD40 a on dal kupodivu pokoj. Mozna to je jen placebo efekt, ja totiz ani nevim, jak je ten ventilator tam umisteny a jestli se ma nejake mazani sanci vubec dostat na spravna mista.
Na werglu I to kvilelo za mrazu dycky, dokud se to neohralo

Napsal: pon lis 29, 2010 20:06
od Míra151
Tak dnes jsem kňučení větráku nevydržel a dal jsem jinej a stejnej z Fiata 127
Napsal: pon lis 29, 2010 23:22
od Ivo
Míra151 píše:Tak dnes jsem kňučení větráku nevydržel a dal jsem jinej a stejnej z Fiata 127
Jsem na tom líp. Mi už kvílet přestal. Netočí se totiž vůbec. Proud do něj jde, když přecvaknu vypínač, tak mi pohasnou kontrolky a to je vše. Ale dneska už jsem přišel na to, co s tím. Musím to nechat zahřát a potom během jízdy otevřít teplo na nohy. On se rozehřeje a pak jede. Bohužel, jsem v té době až na půl cesty do práce.
Napsal: úte lis 30, 2010 14:24
od Puhi
mne to robí podobne, keď je chladno, papľuh kvíli ako o život

trochu zahriatia a ide ako nový

Napsal: úte lis 30, 2010 14:31
od vintera
u všech pěti lad stejný problém, v zimě kvílí. Na chvilinku zapnu, vypnu, zapnu vypnu a je po kvílení.
Napsal: úte lis 30, 2010 14:51
od Luděk Musil
vintera píše:zapnu, vypnu, zapnu vypnu
Zcela stejný princip "odstranění závady na bývalé 21073. V létě klid, v zimě studený ventilátor obvykle po pátém Off-On ztichl. L.
Napsal: úte lis 30, 2010 16:52
od Ivo
Luděk Musil píše:vintera píše:zapnu, vypnu, zapnu vypnu
Zcela stejný princip "odstranění závady na bývalé 21073. V létě klid, v zimě studený ventilátor obvykle po pátém Off-On ztichl. L.
To bylo loňskou zimu. Teď jsem postoupil asi na vyžší level a nepomáhá to. Dneska ráno jsem auto nastartoval a šel se oblíkat, ať se mezi tím trochu zahřeje. Když jsem asi po 10 minutách chtěl vyjet, tak už to v autě pěkně smrdělo. Zapoměl jsem večer vypnout ventilátor a ráno jsem si toho nevšiml. Kupodivu to všechno vydrželo. Zkoušel jsem ho dokonce zespod rukou roztočit, ale je tak zatuhlý, že to nejde. Takže mě čeká výměna, jenom netuším kdy.
Napsal: úte lis 30, 2010 16:53
od Petr HC
JmJ píše: ...do jeho sani sem nastrikal v malych davkach WD40 a on dal kupodivu pokoj. Mozna to je jen placebo efekt,...
Placebo ne - spíše náhoda. Mně kvílel také, ale už je to více než 10 let, takže nepamatuji přesný postup. Vím jen , že za pomoci zubařského zrcátka a dlouhé zahnuté infuzní jehly se mi podařilo dostat pár kapek oleje na hřídel rotoru do blízkosti jeho kluzných ložisek. O ostatní se postarala vzlínavost oleje a byl nadlouho pokoj. Ale byla to podobná práce, jako dostat se výfukem k ventilům.
P.S. Ivo, jsi na nejlepší cestě ke spálení rotorového vinutí.
Napsal: stř pro 01, 2010 10:19
od Majo
ja som ventilator vybral, rozobral a moj osobny sustruznik mi vytocil nove puzdra z nejakeho samomazneho matrosu/s primesou grafitu/ a odvtedy je klud

Napsal: stř pro 01, 2010 12:44
od ger007
ty mas osobneho sustruznika ??? hergot to sa niekomu zije

Napsal: stř pro 01, 2010 14:46
od Puhi
nech takých púzdier urobí pár sád, určite sa tu nájdu blázni (vrátane mňa) čo mu to v pohode zaplatia

Napsal: stř pro 01, 2010 14:54
od krtek86
Tak větrák už neřešim. V létě kvílel, tak jsem ho celý rozebral, promazal a teď? Když je auto studený, tak kvílí znova. Taková blbá práce s blbým přístupem to byla a k ničemu. Takže ať si kvílí, stejně jednou musí přestat

Napsal: stř pro 01, 2010 21:08
od Cooper
Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!
Napsal: stř pro 01, 2010 21:15
od Hurikán
krtek86 píše:Tak větrák už neřešim. V létě kvílel, tak jsem ho celý rozebral, promazal a teď? Když je auto studený, tak kvílí znova. Taková blbá práce s blbým přístupem to byla a k ničemu. Takže ať si kvílí, stejně jednou musí přestat

Jistě, v lisu už ani nekvikne.
Já měl s ventilátorem topení ještě na bílé pětce taky problém. Kvílel docela fest. Zezačátku jen studený a na jedničku, ale velmi rychle (během asi 3 týdnů) už kvičel furt. Tak jsem ho vymontoval, kompletně rozebral, vyčistil, namazal grafitkou, složil vystředil pouzdra a nakonec za použití ampérmetru, měřícího odebíraný proud při provozu naprázdno, nastavil hodnotu utažení víka motoru.
Cooper píše:Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!
Děkujeme za "kvalitní a kulturní" příspěvek.

Napsal: stř pro 01, 2010 21:53
od ger007
dnes jak som auto nastartoval po 5 dni na mraze a hned som ho pustil tak zakvilil inac som s tym nikdy nemal problemi, hned som ho vypol zapol a fachcil po tichu