Stránka 4 z 4
Napsal: stř zář 19, 2007 08:55
od Nulašestka
Michal Pokorný píše:jak pak často to kdo maže ?
Vůbec.
Napsal: stř zář 19, 2007 09:22
od Myso
Nulašestka píše:Vůbec.
taky tak
Napsal: stř zář 19, 2007 11:15
od Kewin
Myso píše:Nulašestka píše:Vůbec.
taky tak
jo kdo maže ten jede
inak otec mazal stale předni svisle čepy aby mu to nešlo tak z tuha
to řizeni
Napsal: čtv zář 20, 2007 16:04
od Dusan
No kto by to mazal ved z vyroby to pride stale namazane
...my nemazeme my menime
Napsal: čtv říj 04, 2007 16:15
od janci
Ja som tento vikend menil lozisko na kardane a krize,lebo mi to robilo tresky plesky uz.
Oznacenie ulozenia kardanu som si spravil na krizoch starych (no ale pri zostavovani mi doslo,ze pri zostaveni ten kardanovy kriz moze byt vselijako otoceny,kua)
PO vymene,auto je tichsie,ziadne velke vybracie ako predtym,len take jemne citim v sedanke,ci to moze byt zlym zlozenim(za prednou castou mam spravne danu zadnu cast,len ta by mohla byt posunuta o 180stupnou,kvoli tomu zlemu oznacenia kriza)?
resp keby som to zle zlozil, tak tie vybracie su dost citelne?
Napsal: pát říj 05, 2007 14:47
od Dusan
No znaci sa na kardane.... neviem ci od vyroby nie su na nom poznacene ciarky
Dufam ze si zachoval potrebne vole v krizoch tj dal naspet presne tie iste podlozky na tie iste miesta pripadne sa rpresvecil o lahkom otacani krizov bez drhnutia
Opacne som to este nazalozil. Tak nevim...
Re: Asi kardan.. POMOC
Napsal: sob říj 06, 2007 21:36
od Kráska061
Atex píše:hej lidi z niceho nic sem dneska rano vyjel z garaze, a pri prekroceni 50-60km/h zacne cele auto docela hodne vibrovat, vubec netusim co by to mohlo byt.. je to fakt neprijemna vec, nenapada mne co by to mohlo byt.. jinak kola, brzdy OK.
Pokud můžu přispět, tento problém jsem úspěšně vyřešil nedávno. Příznaky byly podobné, vibrace i na neutrál bez zatížení převodů v oblasti kolem 50-60 km/h. Vibrace se projevily po určité době od opětovné montáže převodovky, k odstranění došlo po uvolnění všech podpěrných elementů-silentblok převodovky, konzola jejího uchycení a konzola podpěrného ložiska kardanu a jejich opětovnému dotažení. Pokud jsou v pořádku hlavní díly hardy-spojka, podpěrné ložisko, kříže kardanu a nechybí závaží na spojovacím hřídeli, mohlo by to pomoci k odstranění vibrací. Pozor na dodržení vzájemné pozice předního a zadního dílu spojovacího hřídele při jeho případné demontáži např. při případné výměně jeho křížových kloubů nebo podpěrného ložiska. v opačném případě jsou vibrace víc než jisté, spojovací hřídel je z výroby vyvážen v celkové sestavě.
Re: Asi kardan.. POMOC
Napsal: sob říj 06, 2007 21:56
od Štěpán
Kráska061 píše: spojovací hřídel je z výroby vyvážen v celkové sestavě.
A proto nemá smysl měnit kříže, protože co kříž, to originál = těžiště každého kříže je jinde!!!
Pokuď si to někdo opraví výměnou kříže a nevibruje mu to v celém rozsahu rychlosti vozu, tak je to náhoda.
Napsal: ned říj 07, 2007 09:13
od Dusan
Preco....
myslim ze kriz je zanedbatelny..zasa ho tak zle vyrobit nemozu aby boli zmeny az take citelne. To by museli pridat materiial v mieste loziska a tam ani nieje kde...
Napsal: ned říj 07, 2007 20:32
od Nemo
nejde o kříž samotný, ale o to, že si tím křížem + zejména zajišťovacími ségrovkami rozhodíš původní osy jednotlivých dílů kardanky.
Jak já to tak kolem sebe vidím, tak je šance, že se vyvážení nerozhodí, tak 50, možná 60%.
Napsal: ned říj 07, 2007 21:33
od Dusan
TAk o kolko su tie podlozky mar tisicin mm hore dole. Snad to az take zle nebude
hlavne ked pouzije original co tam boli
Napsal: čtv říj 11, 2007 19:34
od janci
myslis,tym segerovky? aby som tam dal povodne segerovky?
No tak som sa s tym hral,som to zlozil spravne,lebo som to vybral von,a nasadil naopak ten dlhy diel,a to bola pekna masaz. od 60tky to traslo.
Po opatovnom spravnom zlozeni,mi to vybruje cca od 80-90-95 max 100 a potom to zmyzne,tak to moze byt aj tym,ze pri tej rychlosti nie je zjednotena koherencia vybracii.
Ale tak ci tak,mi to v sedanke trosicku vybruje.
Neviem aky ma byt normalny stav,lebo odkedy som zacal jazdit na aute,tak ovtedy vybroval kardan,kvoli tej gume na stredovom lozisku a neskor kvoli krizom.A kvoli krizom to robilo riadny bordel. Teraz mam kupene krize,ktore je mozne mazat hydraulickou maznicou.