No, třeba přední mlhovky zatím ještě nikdy neměli, když jsem tam byl jádanielTIR píše:Velice pěkné autíčko, hlavně ať pěkně slouží . Myslím že prvni čtyři roky by mělo bez větších problémů Hlavně ať servis a dodávka ND je hbitější než na řadu 211x .....
Beruška
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
tak fotky, joooo - no něco z cestování o dovolený přeberu
Nejdřív víkend v Příbramě a okolí, pak jeden den Žebrák+Točník+Radyně (bez fotek Berušky, a to jich mám 250, nevím, jak se mi to povedlo).
Mimochodem, v Radyni nám zavřeli před nosem
Další fotky musím napřed přetáhnout z noťasu
Nejdřív víkend v Příbramě a okolí, pak jeden den Žebrák+Točník+Radyně (bez fotek Berušky, a to jich mám 250, nevím, jak se mi to povedlo).
Mimochodem, v Radyni nám zavřeli před nosem
Další fotky musím napřed přetáhnout z noťasu
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Stabilní průměrnou spotřebu mám 8,4 litru, důvodem je, že jsem to pořád dost honil (130-170 km/h).
Teď jezdím poněkud úsporněji (dálnice dle pravidel kolem 130 km/h, silnice 80-120, město dle předpisů, obecně se snažím to nehnat do max. zrychlení, až ny výjimky - zkrátka asi tak, jak jezdí "normální lidi"). První takto projetá nádrž byla se spotřebou 7,1 litru, což si myslím, je celkem ok.
Teď jezdím poněkud úsporněji (dálnice dle pravidel kolem 130 km/h, silnice 80-120, město dle předpisů, obecně se snažím to nehnat do max. zrychlení, až ny výjimky - zkrátka asi tak, jak jezdí "normální lidi"). První takto projetá nádrž byla se spotřebou 7,1 litru, což si myslím, je celkem ok.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Tož ve zkratce současný stav:
1) Když naleju nádržku na ostřikovače plnou, někudy teče.
2) Přezuto na zimní. Koupil jsem Good Year UG7+ a nechal jsem je obout na plecháče u Citroen-Lada Plzeň. Stálo to asi 600 včetně přehození na autě. Hliníkáče s Kamami jsem si odvezl pěkně v pytlích.
Koukal jsem na Kamy a přišly mi sjeté zevnitř, tak jsem se dneska sebral, vzal pásmo a Jarušku a zkoušeli jsme zatím "nahrubo" přeměřit sbíhavost - předpokládal jsem rozbíhavost, ale ouha, je tam sbíhavost (vyšla cca 3-8mm, což je blbost, v Sadské vycházela kolem 1mm; nesnažili jsme se o velkou přesnost, bylo mokro - každopádně tam určitě není rozbíhavost).
Pak jsme se tedy sebrali a šel jsem se kouknout na Kamy. Záhada byla víceméně rozřešena - Kamy se sjíždějí nerovnoměrně, zvlášť na vnitřku. Kousek byl vnitřek stejný jako vnějšek, kousek sjetý víc.
Na jaře koupím normání letní gumy, Kamy už na auto nepůjdou. Stejně to byly jen 175.
Geometrii časem někde nechám přeměřit, ale myslím, že je v pořádku.
Jo, a UG7 jsou co do rychlostí a spotřeby zhruba stejné jako ty Kamy, ale jsou o poznání tišší (nedávám rádio tak nahlas).
3) Po sklopení se zadních sedačky špatně zacvakávají zpátky, většinou to končí tak, že do nich asi minutu buším pěstí. Ale už na to asi mám grif, posledně to bylo skoro hned.
4) Spojka už tolik nechrčí při volnoběhu ani při brždění motorem, sedlo si to.
5) Motor zní studený stále strašně, prostě jako diesel. U ohřátého je to mnohem lepší. Všiml jsem si, že stejný rachot dělá i benzínová Oktávka i jiná auta, ovšem při vyšší rychlosti (nad 140) je oproti nim Kalina hlučná.
6) Od kamínků se udělaly na předním nárazníku droubounké jizvy, lak se ale neloupe a z dálky to ani není vidět.
Celkově spokojenost, topí trochu pomaleji proti Laďce, ale pořád mnohem rychleji proti Šamádě.
Už se nechá i trochu víc honit, občas zrychluji poněkud zostra - výjezd z Benziny na Rokycanské v Plzni (stopka, jedna plnej, dva plnej 80, tři plnej 110, čtyři plnej 140, pět a zklidnit), nájezd na dálnici z jižní spojky v praze (trojka 60, za kamionem, vyhodit blinkr, vysledovat rychlost aut za mnou na dálnici a nějakou mezeru, obvykle z cca 70-80 plnej, stále trojka 110, čtyřka 140, pětka a zklidnit).
Maximálka zůstala na 192 km/h, od Plzně na Prahu před benzínkou Esso.
Tenhle týden jsem jel obvyklou trasu s benzínovo fabkou 1.4 16V, potvrdilo se mi to, co jsem pozoroval jako řidič Kaliny, když došlo na srovnávání sil s nějakou fabkou - jede to prakticky stejně jako Kalina. Rozdíl byl akorát v tom, že fabka má kratší kvalty, a samozřejmě v hluku (to už jsem zmínil).
Voda v chlazení neubývá, olej neubývá. Celkově spokojenost.
Do budoucna bych rád něco udělal s plynovým pedálem, je v něm špatný cit a řekl bych, že kdyby ta blbá pružina nekladla takový odpor, dokázal bych jezdit i s lepší spotřebou. Ne že by byla špatná - dálnice 160+Praha průměr 8,5. Totéž je s Octavií 1,6 FSI za 10.
Najeto mám 18 tisíc km.
1) Když naleju nádržku na ostřikovače plnou, někudy teče.
2) Přezuto na zimní. Koupil jsem Good Year UG7+ a nechal jsem je obout na plecháče u Citroen-Lada Plzeň. Stálo to asi 600 včetně přehození na autě. Hliníkáče s Kamami jsem si odvezl pěkně v pytlích.
Koukal jsem na Kamy a přišly mi sjeté zevnitř, tak jsem se dneska sebral, vzal pásmo a Jarušku a zkoušeli jsme zatím "nahrubo" přeměřit sbíhavost - předpokládal jsem rozbíhavost, ale ouha, je tam sbíhavost (vyšla cca 3-8mm, což je blbost, v Sadské vycházela kolem 1mm; nesnažili jsme se o velkou přesnost, bylo mokro - každopádně tam určitě není rozbíhavost).
Pak jsme se tedy sebrali a šel jsem se kouknout na Kamy. Záhada byla víceméně rozřešena - Kamy se sjíždějí nerovnoměrně, zvlášť na vnitřku. Kousek byl vnitřek stejný jako vnějšek, kousek sjetý víc.
Na jaře koupím normání letní gumy, Kamy už na auto nepůjdou. Stejně to byly jen 175.
Geometrii časem někde nechám přeměřit, ale myslím, že je v pořádku.
Jo, a UG7 jsou co do rychlostí a spotřeby zhruba stejné jako ty Kamy, ale jsou o poznání tišší (nedávám rádio tak nahlas).
3) Po sklopení se zadních sedačky špatně zacvakávají zpátky, většinou to končí tak, že do nich asi minutu buším pěstí. Ale už na to asi mám grif, posledně to bylo skoro hned.
4) Spojka už tolik nechrčí při volnoběhu ani při brždění motorem, sedlo si to.
5) Motor zní studený stále strašně, prostě jako diesel. U ohřátého je to mnohem lepší. Všiml jsem si, že stejný rachot dělá i benzínová Oktávka i jiná auta, ovšem při vyšší rychlosti (nad 140) je oproti nim Kalina hlučná.
6) Od kamínků se udělaly na předním nárazníku droubounké jizvy, lak se ale neloupe a z dálky to ani není vidět.
Celkově spokojenost, topí trochu pomaleji proti Laďce, ale pořád mnohem rychleji proti Šamádě.
Už se nechá i trochu víc honit, občas zrychluji poněkud zostra - výjezd z Benziny na Rokycanské v Plzni (stopka, jedna plnej, dva plnej 80, tři plnej 110, čtyři plnej 140, pět a zklidnit), nájezd na dálnici z jižní spojky v praze (trojka 60, za kamionem, vyhodit blinkr, vysledovat rychlost aut za mnou na dálnici a nějakou mezeru, obvykle z cca 70-80 plnej, stále trojka 110, čtyřka 140, pětka a zklidnit).
Maximálka zůstala na 192 km/h, od Plzně na Prahu před benzínkou Esso.
Tenhle týden jsem jel obvyklou trasu s benzínovo fabkou 1.4 16V, potvrdilo se mi to, co jsem pozoroval jako řidič Kaliny, když došlo na srovnávání sil s nějakou fabkou - jede to prakticky stejně jako Kalina. Rozdíl byl akorát v tom, že fabka má kratší kvalty, a samozřejmě v hluku (to už jsem zmínil).
Voda v chlazení neubývá, olej neubývá. Celkově spokojenost.
Do budoucna bych rád něco udělal s plynovým pedálem, je v něm špatný cit a řekl bych, že kdyby ta blbá pružina nekladla takový odpor, dokázal bych jezdit i s lepší spotřebou. Ne že by byla špatná - dálnice 160+Praha průměr 8,5. Totéž je s Octavií 1,6 FSI za 10.
Najeto mám 18 tisíc km.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
dmatej, mivas nekdy v praze cas? chtel bych porovnat obe auta, ne zavodit. ale me se zda ze moje prevodovka dela neskutecnej kraval, kdyz davam dvojku rychleji tak jde pres zuby zpatecku davam tak na druhej az treti pokus. a kdyz nastartuju auto tak dela az otravnej pisklavej zvuk benzinovy cerpadlo... proste dat auta vedle sebe a porovnat
bad sex is better than a good day at work
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, vida, na to jsem zapomněl. Kvalty mi jdou dobře, kromě zpátečky, to je jak na starý Laďce - přesně, 2-3 pokusy. Převodovka už tak hlučnbá není, jako byla na začátku. V Sadské mám slíbenej nějakej blivajz, co se tam přilije, aby to pořádně ztichlo.paves píše:dmatej, mivas nekdy v praze cas? chtel bych porovnat obe auta, ne zavodit. ale me se zda ze moje prevodovka dela neskutecnej kraval, kdyz davam dvojku rychleji tak jde pres zuby zpatecku davam tak na druhej az treti pokus. a kdyz nastartuju auto tak dela az otravnej pisklavej zvuk benzinovy cerpadlo... proste dat auta vedle sebe a porovnat
Benzínový čerpadlo píská. A taky trošku pohasínaj světla na volnoběh.
Vyloženě čas nemám nikdy, ale po práci to srovnat můžem než pojedu dom, čili tenhle týden zřejmě úterý čtvrtek. Končím mezi 16-20h, tak se můžeme domluvit. Parkuju v oblasti, kde jsi mě onehdá našel, ale parkuje se tam dost blbě. Kdyžtak někam popojedem. Je možný, že ve čtvrtek budu na opačným konci Prahy, to ještě nevím.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
To jsou synchrony na dvojce. Jestli je to stejné, jako u mé 2111, tak to dělá jen při řazení nahory (z jedničky). Při podřazování je to v pohodě.paves píše:me se zda ze moje prevodovka dela neskutecnej kraval, kdyz davam dvojku rychleji tak jde pres zuby
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
A hele oni to ještě snad nevyřešilidmatej píše:Tož ve zkratce současný stav:
1) Když naleju nádržku na ostřikovače plnou, někudy teče.
Jestli je tam stejnej systém trnu na sloupku a díry v opěradle, tak to asi bude tím, že se netrefujou přesně do sebe.dmatej píše: 3) Po sklopení se zadních sedačky špatně zacvakávají zpátky, většinou to končí tak, že do nich asi minutu buším pěstí. Ale už na to asi mám grif, posledně to bylo skoro hned.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
no vsechny LADA servisy rikaly že hlucnost prevodovky na neutral je normalni, jen jeden garaznik prohlasil ... predlohova hridel ma v prdeli loziska davam tomu 10 000km a pak smrt.
Nasledne na melniku jsem byl ujisten že mam ladu a tohle delaj vseechny.
vysledek ..garaznik se spletl jen o 5 000km, po 15000km na melniku kroutili hlavou že tohle jeste nikdy nevideli že je to neopravitelne...
takže pokud se vam neco na aute nezda, tak buzerujte servis a prodejce...dokud je cas
nema cenu rozvadet ze lada je kazdy kus original -verim tomu ze nektere kusy budou vydavat ty divne zvuky po celou dobu zivota a problem nevznikne...
u prvni prevodovky sla blbe dvojka, u druhe jednicka - pak si vyber....
Nasledne na melniku jsem byl ujisten že mam ladu a tohle delaj vseechny.
vysledek ..garaznik se spletl jen o 5 000km, po 15000km na melniku kroutili hlavou že tohle jeste nikdy nevideli že je to neopravitelne...
takže pokud se vam neco na aute nezda, tak buzerujte servis a prodejce...dokud je cas
nema cenu rozvadet ze lada je kazdy kus original -verim tomu ze nektere kusy budou vydavat ty divne zvuky po celou dobu zivota a problem nevznikne...
u prvni prevodovky sla blbe dvojka, u druhe jednicka - pak si vyber....
eriku:-) jeste když si vzpomenu na mou ladu tak prvni prevodovka když se radilo z jednicky na 2 tak vse ok... obracene z 2 na 3 problem - od rychlosti 50 a vyse *- naucil jsem se to s meziplynem.
na forech v rusku psali to samy .. nejruznejsi problemky kolem 2. kvaltu, zadna tragedie ale caste a neprijemne....
nevim vypada to jak kdyby pokrok od desitky ke kaline sel jen velmi pomalu. Skoda... (pardon Lada....)
na forech v rusku psali to samy .. nejruznejsi problemky kolem 2. kvaltu, zadna tragedie ale caste a neprijemne....
nevim vypada to jak kdyby pokrok od desitky ke kaline sel jen velmi pomalu. Skoda... (pardon Lada....)
Jiri, to je ale to, co nechápu. Oni udělají novou linku, na které jedou nové auto, chlubějí se v reklamě, že je to vůz evropské úrovně, zpracování je na lepší úrovni, ale budou se tam srát +- stejné věci, jako na desítkách.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
hmm to me prave vylecilo z toho zkusit stesti s jinym kusem lady. svym zpusobem by clovek rekl že lada neni precpana elektronikou ani slozityma mechanickyma dilama a auta jsou stavena s pouzitim odzkousenych skupin z predchozich modelovych rad..a tim padem je to bajecny zaklad na spolehlive auto
2 majitele tady na foru nejsou statisticky vzorek...ale stejne. Opakovani starych problemu dobre povesti neprida
2 majitele tady na foru nejsou statisticky vzorek...ale stejne. Opakovani starych problemu dobre povesti neprida