Stránka 4 z 7
Napsal: čtv kvě 10, 2007 20:46
od janci
Miichaal píše:no táta si je kupoval na cordobu..ale nedelali tam dobrotu..tak je mam ja:-)))
tam ide taky isty dlhy zavit ako na zigulika? lol
Napsal: čtv kvě 10, 2007 20:47
od janci
Drobek81 píše:Marek píše:
Ale to jsme od zapalovacích svíček trochu odbočili........
no v podstate je potreba cca12x vic zapalovacich svicek nez v roce 1975
Jo a za vsetko moze ta naftarska lobi
Napsal: čtv kvě 10, 2007 23:20
od Stanley__001x
Koko Loko píše:Little Red Riding Hood píše:ale určitě nekupuj s odrušením.. LR15
Proč? Užívášli kabely měděné je to nutnost, tedy pokud chceš poslouchat rádio a nechceš mít rušičku. Já na nich jezdíval a vždy v pohodě, nyní mám silikonové uhlíkové Tesly z USA a tam už musí jít L15.. .
jakmile je tam odrušovací odpor tak se dřive nebo později začne srát a to vlivem teploty a svíčka pak pujde a zase nepujde... a nějaký odrušení rádia snad nemá moc význam při jakých koliv kabelech to snad závisí na konstrukci zapalování(rozdělovače) né???
Napsal: pát kvě 11, 2007 05:23
od Drobek81
Stanley__001x píše:a nějaký odrušení rádia snad nemá moc význam při jakých koliv kabelech to snad závisí na konstrukci zapalování(rozdělovače) né???
by ses divil co udelaj kabely:-) potazmo svicky...
Napsal: pát kvě 11, 2007 06:40
od Křečík Barbuška
Stanley__001x píše:jakmile je tam odrušovací odpor tak se dřive nebo později začne srát a to vlivem teploty a svíčka pak pujde a zase nepujde... a nějaký odrušení rádia snad nemá moc význam při jakých koliv kabelech to snad závisí na konstrukci zapalování(rozdělovače) né???
Hlásáš tu absolutní nesmysly.
Napsal: pát kvě 11, 2007 08:18
od Marek
Viděl bych to podobně (tedy myslím s těmi nesmysly) !!!
Odrušení zapalovací soustavy je naprosto standardní a samozřejmá věc u všech automobilů a nejen i nich. Nemá to nic společného s druhem či typem zapalování - odrušovat se musí i indukční bezkontakt.
Naopak si myslím, že větší problémy udělá neodrušené zapalování, a to nejen rušením rádií v okolí až 100 m, ale i postupnou destrukcí nejslabšího článku systému v důsledku toku neúměrně vysokých proudů.
Měl jsem známého, který ve vidině obrovského výkonu motoru vymontoval z palce rozdělovače odrušovací odpor a nahradil jej měděným drátem. A jak se divil, když mu do roka odkáply čtyři víčka a následně odešla cívka !!!
Napsal: ned kvě 20, 2007 21:20
od janci
Ahojtee:D
namontoval som tie BOSHky, dovi dopo, uz tam nenamontujem NIC INE.
Startovanie super, motor sa v zivote nedral do otacok ako teraz. jednoducho ++++
Napsal: ned kvě 20, 2007 21:37
od Trevor
a nie je to len tym ze su tie sviecky nove
Napsal: ned kvě 20, 2007 21:57
od Little Red Riding Hood
Trevor píše:a nie je to len tym ze su tie sviecky nove
to udělá taky hodně...
ale ještě teda přidám vlastní zkušenost (proč sem psal že svíčky s odrušením nikdy)... dostal sem nové LR15YC namontoval (po generálce motoru - čili sem hned nevěděl čím to je že motor zlobí) je a chod motoru šel uplně do kytek... nestarotval, nedržel volnoběh, nešel skoro nastavit.. (po nějaké době laborování) sem dal naspátek staré L15YC (svíčky toho měli už hodně zasebou) a hned to začalo běhat jako hodinky..
Napsal: pon kvě 21, 2007 00:03
od janci
Trevor píše:a nie je to len tym ze su tie sviecky nove
no tie BRISK L15YC (myslim ze som to spravne napisal) mali asi 7000-10000 km.Takze oni neboli stare..A ked som ich tam dal vtedy ako nove,tak take boom som nezazil ako s tymito co som ich tam namontoval.
Ked sa otvori druha komora,ako keby som tomu dal NOS:D (troska som uneseny,ale pravom,parada)
Uvidim co to spravi aj so spotrebou.
Napsal: pon kvě 21, 2007 09:18
od Little Red Riding Hood
a co je fajn, když dáš nové svíčky, krásně na nich pak můžeš sledovat složení směsi.. a podobně..
Napsal: pon kvě 21, 2007 09:35
od Trevor
Little Red Riding Hood píše:Trevor píše:a nie je to len tym ze su tie sviecky nove
to udělá taky hodně...
ale ještě teda přidám vlastní zkušenost (proč sem psal že svíčky s odrušením nikdy)... dostal sem nové LR15YC namontoval (po generálce motoru - čili sem hned nevěděl čím to je že motor zlobí) je a chod motoru šel uplně do kytek... nestarotval, nedržel volnoběh, nešel skoro nastavit.. (po nějaké době laborování) sem dal naspátek staré L15YC (svíčky toho měli už hodně zasebou) a hned to začalo běhat jako hodinky..
No lenze ak pouzijes odrusene sviecky na uhlikove kable tak neviem neviem. Odrusene sviecky maju zmysel iba na medennych kabloch. Popripade na motoroch co maju zapalovaciu listu ktora ma priamo fafky na sviecky (felicia mpi) . Ale pokial mas uhlikove kable ktore ti vlastne robia ten predradny odpor tak je to ...... tam davat odrusene
Napsal: pon kvě 21, 2007 10:43
od Little Red Riding Hood
trevor.. možná sem tě zle pochopil.... já jezdím na uhlikovejch kablech (samozřejmě olld měděný by byli jen k dobru).. a svičky neodrušený... dle tvého vykladu by to tak mělo byt OK ne??.. mam tedy z toho pochopit, proč to s odrušenejma novejma bylo KO??:.
Napsal: pon kvě 21, 2007 10:49
od Marek
Jak to tu čtu, všichni do jednoho vlastně píšeme pouze své poznatky z použití těch či oněch svíček. Ale myslím si, že pokud někdo z nás měl s tou či jinou značkou problém, nebyl to nejspíš problém značky, ale vada kusu.
Za sebe můžu říci, že Lada je koncepčně tak starý motor, že nemá cenu jej "rozmazlovat" kdovíjak drahými svíčkami, protože efekt je zanedbatelný (tedy kromě řádně vyprášené peněženky).
Pokud se použijí předepsané typy svíček (tedy tvar jiskřiště, rozměr závitu, tepelná hodnota), pak na značce nezáleží, protože předepsaná svíčka by měla v motoru pracovat bez problémů bez ohledu na jejího výrobce.
Napsal: pon kvě 21, 2007 12:08
od Křečík Barbuška
Little Red Riding Hood píše:trevor.. možná sem tě zle pochopil.... já jezdím na uhlikovejch kablech (samozřejmě olld měděný by byli jen k dobru).. a svičky neodrušený... dle tvého vykladu by to tak mělo byt OK ne??.. mam tedy z toho pochopit, proč to s odrušenejma novejma bylo KO??:.
Měděný kabel - odrušená svíčka, uhlíkový kabel - obyčejná svíčka, měděný kabel v kombinaci s obyčejnou svíčkou vyvolává rušení, uhlíkový kabel s odrušenou svíčkou mají již takový odpor, že není zaručeno dobré pálení.