Trysky do karburátoru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

OZON 05kovi hej ,no 07 neviem. Ja som mal OZONa na 13ke.
Marek
Příspěvky: 5272
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

capodrak píše:Mam dotaz měl by OZON karburátor smysl na 12ku ?


Určitě. Proč ne?

Osadil bych DAAZ OZON 2105 a nepatrně bych zasáhl do osazení. Hlavní trysku a vzdušník na II. stupni bych lehce upravil (z původních hodnot tryska 162/vzdušník 170 bych osadil tryska 130/vzdušník 150).
Je to vyzkoušené a jede to jako vítr a zalevno!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

Marek píše:
capodrak píše:Mam dotaz měl by OZON karburátor smysl na 12ku ?


Určitě. Proč ne?

Osadil bych DAAZ OZON 2105 a nepatrně bych zasáhl do osazení. Hlavní trysku a vzdušník na II. stupni bych lehce upravil (z původních hodnot tryska 162/vzdušník 170 bych osadil tryska 130/vzdušník 150).
Je to vyzkoušené a jede to jako vítr a zalevno!!!


a vo tom to je....ještě tak mít ten Ozon 2105 :(
capodrak
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od capodrak »

Tomáš píše:
Marek píše:
capodrak píše:Mam dotaz měl by OZON karburátor smysl na 12ku ?

Určitě. Proč ne?
Osadil bych DAAZ OZON 2105 a nepatrně bych zasáhl do osazení. Hlavní trysku a vzdušník na II. stupni bych lehce upravil (z původních hodnot tryska 162/vzdušník 170 bych osadil tryska 130/vzdušník 150).
Je to vyzkoušené a jede to jako vítr a zalevno!!!

a vo tom to je....ještě tak mít ten Ozon 2105 :(

V tomhle máte oba pravdu mít ho a pak to províst :roll:
Uživatelský avatar
tonmi
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 05, 2005 10:24
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od tonmi »

Zajímalo by mě jakou teď máte kdo spotřebu, a jaké osazení trysek a na jaký typ karburátoru.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

tonmi píše:Zajímalo by mě jakou teď máte kdo spotřebu, a jaké osazení trysek a na jaký typ karburátoru.


Karbec OZON 2105 osazeni trysek standardni od vyroby.

V tech nejvetsich mrazek a nejvetsi snehove nadilce jsem pri pojizdeni po Kromclu (2km , 2 hodiny pauza, 2km...) dosahl magicke spotreby 13 litru. Ale to jsem treba u baraku na 4. kvalt tavil led, abych mohl zaparkovat. Ted uz jsem to stahnul na 10l pri mestskem provozu ;-).

Po dalnici KM - Praha - KM se zimnima gumama made in USSR, ktere huci jako trolejbus, s vaznoucimi prednimi brzdami a pri plnem zatizeni smerem do Prahy a cestovni rychlosti 100 - 130 km/h jsem mel spotrebu 9l. Super to neni, ale hruza taky ne.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

tonmi píše:Zajímalo by mě jakou teď máte kdo spotřebu, a jaké osazení trysek a na jaký typ karburátoru.

DAAZ Ozon 2107,trysky původní od výroby,spotřeba:nejezdím víc než 90 km/h(právě kvůli spotřebě) a je to tak 7,3-7,7.Prostě se vejdu do osmi litrů s rezervou.Když jedu pilu tak 11. :wink:
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

Nulašestka píše:
tonmi píše:Zajímalo by mě jakou teď máte kdo spotřebu, a jaké osazení trysek a na jaký typ karburátoru.

DAAZ Ozon 2107,trysky původní od výroby,spotřeba:nejezdím víc než 90 km/h(právě kvůli spotřebě) a je to tak 7,3-7,7.Prostě se vejdu do osmi litrů s rezervou.Když jedu pilu tak 11. :wink:


tak to přesně sedí i s mojí 2103...akorád já si teď s pětečkou mohu dovolit kalit i 130 na relativně dobrou spotřebu
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Tomáš píše:tak to přesně sedí i s mojí 2103...akorád já si teď s pětečkou mohu dovolit kalit i 130 na relativně dobrou spotřebu

Jenže tohle je taky s pětikvaltem :shock: ,ale teď v zimě s 50kg v kufru a na 165/80 "13"...diferák 4,1:1...
Uživatelský avatar
tonmi
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 05, 2005 10:24
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od tonmi »

Mě se spotřeba pohybuje kolem 12l.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

tonmi píše:Mě se spotřeba pohybuje kolem 12l.

spotreba coho? :shock: bioplynu? :shock:
ved to je hrozne, to musis mat dieru v nadrzi, to neni ani mozne :?
ja ani ked extremne zeniem, tak nejdem nad 12 ani na LPG :?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Majo píše:
tonmi píše:Mě se spotřeba pohybuje kolem 12l.

spotreba coho? :shock: bioplynu? :shock:
ved to je hrozne, to musis mat dieru v nadrzi, to neni ani mozne :?
ja ani ked extremne zeniem, tak nejdem nad 12 ani na LPG :?


ja myslim, ze dost zalezi na provoznim rezimu. kdyz vyjezdis celou nadrz po 2 km kouscich, tak to musi byt nekde znat :-(.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
tonmi
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 05, 2005 10:24
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od tonmi »

12l LPG.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

tonmi píše:12l LPG.


tonmi, smiem sa spytat, preco Ta zaujima natryskovanie karburatora pri prevadzke na LPG? Aky velky vplyv budu mat trysky na provoz na LPG?

Ak sa Ti zda spotreba plynu privysoka, skus hladat chybu niekde inde.
Moja spotreba je neustale 10,5. Odvtedy ako ho mam namontovany az doteraz. Rovnako na motore 1,5 i 1,7, dokonca i po montazi 50koveho ladeneho vyfuku....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
tonmi
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 05, 2005 10:24
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od tonmi »

No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“