Stránka 4 z 4
Napsal: ned pro 14, 2008 21:55
od JakubN
Petr HC píše:fa Gamma ,tak Prestige ,mají u svých PP určité problémy s diagnostikou řídících jednotek (ŘJ) Bosch MP7.0xx (a možná i Janvar 5.1)
Ahoj, ano o tomto omezení jsem před nákupem PP vědě, ale není nikterak významné. U PP Prestige až na jeden jsou všechny nabídky z menu (včetně nabídky Diagnostika) dostupné, tou jedinou výjimkou je Motor-tester, kde nejsou, jak píšeš, některé funkce dostupné - jedná se většinou o možnost přenastavení některých parametrů. Upřímně řečeno, já bych si s touto částí nehrál, ani, kdyby dostupná byla...
Připojení PP- svorkovnice
Napsal: pon bře 30, 2009 16:29
od plavec
Tak sem asi našel tu "ztracenou" svorkovnici. Je toto k připojení palubního počítače? Vede odtud několik drátů a polovic jich už někdo vyštípal.Ale proč? Zřejmě to pořád hlásilo chyby a tak to někdo nevydržel a odštípal ty dráty a pak vyhodil i PP.Stejně tak jako vytáhl svorkovnici od kukaček, aby to pořád nekukalo, že není voda v expanzce.
Napsal: pon bře 30, 2009 16:48
od FOMA
jo to je ta svorkovnice na PP
Napsal: pon bře 30, 2009 16:58
od plavec
TAk v tom případě už netvrdím, že jí nemám, ale tvrdím, že ji někdo shoval, protože, byla zapadlá úplně dole v koutku a ještě ji někdo přilepil izolepou k tomu plastu palubovky.
Napsal: pon bře 30, 2009 18:49
od zelvotron
No vida, že se našla
To že v ní nejsou zapojený asi tak dva tři kablíky je normální, jeden chybí k diagnostický zásuvce a pak nějaký k čidlu teploty.
Napsal: pon bře 30, 2009 18:58
od plavec
NO to sice jo, ale pak jsou tam taky dráty viditelně přeštíplý.Normálně mezi svazkem co k tomu vede a těma konektorama někdo udělal CVAK
Proto mi to hlava nebere.
Napsal: úte bře 31, 2009 05:27
od Erik
Já měl z týhle svorkovnice měl vzato + a - na rádio. Tak to u Tvojí Lady může být podobné ....
Napsal: úte bře 31, 2009 08:40
od plavec
Erik, I to by bylo možný, ale potom nechápu proč jsou některý ty dráty přeštíplý a místo nich tam jiný nejsou.
Re: Připojení PP- svorkovnice
Napsal: úte bře 31, 2009 10:40
od Petr HC
plavec píše: Tak sem asi našel tu "ztracenou" svorkovnici. Je toto k připojení palubního počítače? Vede odtud několik drátů a polovic jich už někdo vyštípal.Ale proč?
Poněvadž nejen podle posledních příspěvků museli být předchozí majitel (nebo jeho „servismani“) Tvé 2111 (s odpuštěním) prasata, na které musel vůz už při jejich přiblížení řvát „ řemeslo – braň se, chtějí Tě zkur..t“
Ale to jsem se zbytečně rozčílil. Abych to napravil, zde je tabulka zapojení kontaktů konektoru, který jsi našel. U nového vozu jsou pochopitelně osazeny pouze piny, které jsou univerzální pro všechny typy palubních počítačů (PP). Ostatní se musí doplnit podle návodu k instalaci toho, kterého typu. Toto zapojení platí pro PP AMK 21001 a AMK 21002 – posledně jmenovaný je pro EURO3 , a ŘJ MP7.0 xx .Jsou to výrobky fy Sčetmaš KURSK.
Napsal: úte bře 31, 2009 13:04
od tavri
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... dio#195439 ...Úplně to svádí při montáži autorádia využít konektor co zdánlivě nikam nevede. Po koupi auta jedna z prvních věcí je dát tam muziku
A ten konektor je první po ruce...
Případný budoucí majitel se bude opět divit
Překvapení mu pak přinese rozprasený konektor na bloku indikací - vytržený konektor na kontrolu světel, na pásy, přepájenej plus přímo na zapalování... atd...
Hlavně že to funguje k mé spokojenosti.
Napsal: úte bře 31, 2009 13:22
od plavec
tavri, Autorádio jsem napojil na ty dráty co už tam byly připravený, ale byla to jen outlá plochá svorkovnička bílé barvy s pinama v jedný řadě, ještě jsem to nedávno měl v garáži, ale při úklidu jsem vyhodil- jinak bych to vyfotil. Normálně jsem ty dráty odštípal a podle barev zapojil na ISO konektory a muzika hrála. Ta cesta když jsem ladu koupil a jel s ní z Prahy domů bez hudby byla nudná, ale zase jsem poznal jaký zvuk má motor.Rádio bylo první co jsem tam dal.
Napsal: stř dub 01, 2009 10:39
od Petr HC
Ještě jednou konektor PP u 211x (vyobrazení viz příspěvěk Plavce) pro neznalé „bukev“ a zapojení radia ,event. signalizace zapnutých /nezapnutých světel.
Napsal: stř dub 01, 2009 11:32
od zelvotron
Paráda, jen mám takový dojem že pin 6 je + né při zapnutí světel, ale při zapnutí zapalování, tedy že displej PP je podsvícen už při zapnutém zapalování, ne až po rozsvícení světel.
Napsal: stř dub 01, 2009 13:17
od Petr HC
zelvotron píše:Paráda, jen mám takový dojem že pin 6 je + né při zapnutí světel, ale při zapnutí zapalování, tedy že displej PP je podsvícen už při zapnutém zapalování, ne až
po rozsvícení světel.
For Zelvotron, projdi si slovo od slova ruský originál a i když to tam není dopodrobna vysvětleno, řekl bych, že podsvětlení se zapíná přes pin 3 - tedy při zapnutí zapalování, jak předpokládáš, ale napětí na pinu 6 způsobí pohasnutí displeje, tedy jakýsi "noční provoz".
Ale faktem je, že jsem si to podrobně pročetl až po Tvém upozornění.
Napsal: stř dub 01, 2009 14:41
od zelvotron
Aha tak beru zpět, ta trojka mi nějak úplně unikla
proto jsem myslel že 6 nejsou světla ale zapalování. Pohasínání displeje při světlech sem neregistroval, ten základní palubák to buď neumí, nebo jsem si nevšim, tím jak se svítí pořád...