Stránka 4 z 26
					
				
				Napsal: pon lis 26, 2007 22:23
				od Majo
				nie, jeden imobilizer - jeden cerveny klucik.
a jeden imobilizer sa da sparovat len s jednou RJ, pokial sa nieco posere musi sa menit vsetko...
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 26, 2007 22:29
				od jano
				Majo píše:nie, jeden imobilizer - jeden cerveny klucik.
a jeden imobilizer sa da sparovat len s jednou RJ, pokial sa nieco posere musi sa menit vsetko...
prišiel mail?
Imobilizer ak je v režime tech. prehliadok možno vymeniť aj RJ. Vtedy nemusia byť spárované.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 29, 2007 12:16
				od Majo
				Poslušne hlásim:
Úspešne sa mi podarilo spojiť s počítačom!
Za použitia kábla(konkrétne tohto 
objednaného z Motodiag-u ), starého notebooku so sériovým portom a nainštalovaným českým Windowsom98. Software som skúšal každý, čo sa mi dostal pod ruku, no víťazne fungoval iba jeden. Ide o program ICD 1.2.0.1 stiahnutý z 
http://www.chiptuner.ru , konkrétne 
sťahujte tu .
Bohužiaľ, tento program nie je zrovna kompatibilný so znakovou sadou tohto Windowsu a tak väčšina je ozaj rozsypaný čaj. Hlavné je, že s tým viem čítať chybové kódy a mazať ich z pamäte.
Dôležité: Imobilizér nie je na komunikáciu potrebné uviesť do servisného režimu. 
___________________________________________
moje konkrétne zistenie je, že som si tipol správne - pri montáži vstrekovačov LPG použili malé trysky a pod záťažou je vo valcoch chudobná zmes.
P0171 - fuel trim too lean
P1602 - čo to k sakru je??
našiel som len túto stránku s chybovými kódmi: 
http://2a2.ru/vaz/obd2.html 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 29, 2007 13:34
				od zelvotron
				Majo, gratuluju k vítězství nad diagnostikou !  
 
  
 
Podle mejch zdrojů je 1602 nízky napětí, ale ta chyba s nízkým napětím je tam asi dvakrát a těžko říct co která přesně znamená, no zkusil bych ho změřit voltmetrem, třeba se na něco přijde.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=126197#126197 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 29, 2007 13:54
				od dusin
				Panebože,podle té diagnostiky ta věc dokáža pálit až do dvanácti válců 

 A řídit se i podle údajů turbodmychadla 

 Sakra šok.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 05, 2007 11:13
				od Petr HC
				zelvotron píše:Majo, gratuluju k vítězství nad diagnostikou !    
Podle mejch zdrojů je 1602 nízky napětí, ale ta chyba s nízkým napětím je tam asi dvakrát a těžko říct co která přesně znamená, no zkusil bych ho změřit voltmetrem, třeba se na něco přijde. 
Pro Zelvotrona"
Podle mne je problém ve stárnoucí akumulátorové baterii . Chyba 1602 znamená pokles napájecího napětí řídící jednotky (ŘJ) - tedy poles 5 V stabilizovaných v ŘJ .
Stabilizátor v ŘJ potřebuje ke své bezchybné funkci min cca 6 V . K tomuto poklesu snadno dojde při startování ztuhlého motoru starším akumulátorem . Pokud tento pokles netrvá dlouho ,dojde k záznamu zmíněné chyby do paměti ŘJ .Při delším trvání může dojít k resetu ŘJ .
P.S. Voltmetrem tento problém nenaměříš .Musel bys použít velmi rychlý zapisovač ,nebo paměťový osciloskop.
S pozdravem 
Petr HC
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 05, 2007 21:27
				od zelvotron
				Aha, myslel sem, že se jedná o napětí v "palubní síti" (teda 12/14V), no pokud se jedná o napětí  řj, tak tam toho opravdu multimetrem asi moc nezměří 

 .
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 05, 2007 22:09
				od Majo
				kazdopadne u mna to starnucou baterkou nebude - ma asi 2 mesiace, je to 77cka, nikdy nebola vybita pod hodnotu 12,5V....
maximalne som to mohol nejak zmagorit odpojenim baterky, ktore som par krat prevadzal za ucelom resetu RJ...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 06, 2007 13:42
				od Petr HC
				Pro "Zelvotrona"
pokud by se jednalo o pokles napětí v palubní (bortovoj) síti byl by hlášen kód P0560 nebo P0562 .Voltmetrem můžeš zkusit měřit napětí na baterii při startování .Zde by nemělo (při běhu starteru) klesnout pod  7 až 7,5 V . 
Pro "Majo" 
Pokud jsi prováděl reset odpojením akumulátoru a nevyčkal jsi alespoň 3 minuty s odpojeným akumulátorem,  mohlo dojít k tomu, že se RAM paměť chyb nevymazala,
poněvadž po dobu min. 1 minuty bývá zálohována velkokapacitním kondenzátorem , právě proto ,aby při krátkodobém poklesu napětí kdekoli neztratila svůj obsah .
Zdravím
Petr HC
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 06, 2007 19:51
				od Majo
				3 minuty som nikdy necakal...
maximalne 30sekund-1minutu...
kontrolka check engine zhasla aj po dobe dlhsej ako 30s...
			 
			
					
				
				Napsal: sob zář 06, 2008 15:13
				od Petr HC
				Tak jsem se během prázdnin trochu zabýval diagnostikou ŘJ MP.07H vozů Lada 211x a za částečný úspěch považuji to, že umím přečíst 70 parametrů motoru (doufám ,že je v pořádku a dobře zaběhnutý za těch 18000 km) v různých režimech chodu  .Problém je však v tom , že originál programu ICD byl psán v angličtině a ani ruští programátoři si zřejmě nevěděli rady s přesným překladem některých parametrů , tak je nechali anglicky . Proto prosím ,kdo z Vás perfektně ovládáte TECHNICKOU angličtinu (angličtináři ze školy si s většinou technických výrazů nevědí rady), jestli byste opravili v příloze 1 řádky začínající velkým písmem . Pro porovnání je v prvém sloupci originál z pgm ICD . Ruské názvy jsem doufám přeložil dobře ,ale i zde se mohly vyskytnout chyby ,takže i zde je pole možností pro  TECHNICKÉ ruštináře . Celou  opravenou tabulku bych chtěl přivézt do Jedovnice .
Příloha 1 –  originální a přeložené názvy parametrů
Příloha 2 –  ukázka tabulky parametrů
			 
			
					
				
				Napsal: stř zář 10, 2008 11:44
				od Majo
				s technickymi vyrazmi sice moc neporadim, ale zaujima ma ci to chcete cele prepisat priamo v programe ICD, alebo len vytlacit tabulku a pouzivat ju ako slovnik... V tom prvom pripade by to bolo zaujimave aj pre tych, ktory nedokazali presvedcit cesky windows na azbuku. Napriklad mne azbuku zobrazuje normalne iba v textovych editoroch, pripadne prehliadaci. Priamo v programe je to same "???? ???? ??????? ???"...
pripadne nasli ste niekde anglicku verziu ICD, ktora by fungovala s MP7.0?
			 
			
					
				
				Napsal: stř zář 10, 2008 18:08
				od Petr HC
				Majo , dík ,že jsi se ozval ,už jsem myslel, že majitelé 211x to vzdali nebo ,že (a to by bylo nejlepší)  vozy této řady jsou tak spolehlivé ,že  ani  diagnostiku  nepotřebují . Ale k Tvému pčíspěvku : V současnosti mi jde skutečně spíše o  ten překlad technických výrazů ,jak jsem psal .Že musí existovat originál ICD v angličtině jsem vydedukoval zobrazením  . exe souboru v různých debuggerech . Bohužel ruština je zde rovněž interpretována nečitelně .  Jasné je jen to ,že azbuka je zobrazena jako znaky ASCII s hodnotou EO až FF hex   . To je ale zatím vše . Této tabulce jsou ve Windows přiřazeny nečitelné znaky , které se v editorech skutečně zobrazují jako ????????? . Pokud by se někomu podařilo najít , kde tato tabulka je (bude to zřejmě v některé z knihoven  .dll ) a nahradit ji ,bylo by asi zpola vyhráno . 
P.S. Takže počítačoví odborníci – volné pole působnosti . Ale raději bych nejdříve ty překladatele a to i k  předešlému  tematu promýváni vzduchové váhy . V žádném R-Č slovníku z cca 6ti jsem nenašel výrazy psané velkým písmem .
			 
			
					
				
				Napsal: čtv zář 25, 2008 06:20
				od Petr HC
				Petr HC píše:raději bych nejdříve ty překladatele a to i k předešlému tematu promýváni vzduchové váhy . V žádném R-Č slovníku z cca 6ti jsem nenašel výrazy psané velkým písmem .
Překladatelé - nehlaste se všichni ! (Zatím žádná odezva) . Ještě připomenu , že se jedná i o tabulku z 06.září 2008 .
P.S. Radku MB , došel Ti můj mail ?
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv zář 25, 2008 07:45
				od zelvotron
				Před časem jsem sem dával přeloženou tabulku závad, třeba by se v tom nechalo něco najít 
http://forum.ladaklub.com/download.php?id=8678