Stránka 4 z 14
Napsal: čtv bře 29, 2007 19:30
od utia
Pristi tyden se jdu zeptat na prestavbu moji Samary do Nedvedic, pokud pujde vsechno dobre stane se ze me taky plynar
Nemate nekdo s touhle firmou zkusenosti?
http://lpg-motortuning.wz.cz/
Napsal: čtv bře 29, 2007 20:25
od Míra151
jistě, lepší jak kde jinde
Napsal: čtv bře 29, 2007 21:11
od narak
Sakra chlapi taky sem tam nekam chtel jet takze je to tam OK?
A jeste resim jakej system, nabizej Lovtec/Autronic nebo BRC? Je v tom nakej rozdil?
Napsal: pát bře 30, 2007 21:27
od Míra151
ber BRC, je lepší a problém s montáží jsem taky neměl.
Pouze jsem to tam musel nechat do druhého dne
Napsal: sob bře 31, 2007 20:12
od utia
Pristi tyden se tam stavim at se mi podivaji na auto a pokud bude vse OK necham si to tam namontovat, potom podam reference
Napsal: ned dub 01, 2007 22:06
od Pan Petr
utia píše:Pristi tyden se tam stavim at se mi podivaji na auto a pokud bude vse OK necham si to tam namontovat, potom podam reference
Určitě podej, jsem zvědavej. Já osobně jsem tam ještě nikdy nebyl, ale moje autíčko je přestavěný na LPG pohon právě tam...
Napsal: stř dub 11, 2007 10:27
od tarquin
Nechával sem si před třemi měsíci taky namonovat LPG u firmy Čadek, mám favorita 94, vstřikování. Po městě jezdím za 18 litrů LPG a plyn neuvěřitelně smrdí po celým autě, v kabině, pod kapotou, dokonce se mi stává že když se blížím k stojícímu autu tak už 10m od auta ucítím plyn. Dost mě to zneklidňuje. Proto bych se rád zeptal Patrace na tu kontrolní stanici, rád bych jel taky na prohlídku. Ve firmě Čadek sem byl už 2x a říkali že je to dobrý a že žrát mně to tolik nemůže a tím to zhaslo. Dál po montáži špatně zapojili tu krabičku s přepínačem paliva, řídící jednotku plynu ( nevim přesně co to je ) přivrtali do sání a uchytili šroubkem bez matičky, takže to hned samozřejmě odpadlo...
Kdyžtak Patrač napiš na icq 59593247
Napsal: stř dub 11, 2007 11:06
od Patrac
tarquin píše:Nechával sem si před třemi měsíci taky namonovat LPG u firmy Čadek, mám favorita 94, vstřikování. Po městě jezdím za 18 litrů LPG a plyn neuvěřitelně smrdí po celým autě, v kabině, pod kapotou, dokonce se mi stává že když se blížím k stojícímu autu tak už 10m od auta ucítím plyn. Dost mě to zneklidňuje. Proto bych se rád zeptal Patrace na tu kontrolní stanici, rád bych jel taky na prohlídku. Ve firmě Čadek sem byl už 2x a říkali že je to dobrý a že žrát mně to tolik nemůže a tím to zhaslo. Dál po montáži špatně zapojili tu krabičku s přepínačem paliva, řídící jednotku plynu ( nevim přesně co to je ) přivrtali do sání a uchytili šroubkem bez matičky, takže to hned samozřejmě odpadlo...
Kdyžtak Patrač napiš na icq 59593247
Firma která mi to co mi pan Čadek zmastil opravila se jmenuje HTS Zábřeh je to 100 km od brna a je potřeba se telefonicky objednat. Mě to teď žere LPG v průměru kolem 10,4-11,4 LPG ale to je kvůli tomu že si musí sednout membrány a LPG se musí doladit. Doufám že toto dořeším v Příbrami
Napsal: stř dub 11, 2007 12:08
od Luděk Musil
tarquin píše:Nechával sem si před třemi měsíci taky namonovat LPG u firmy Čadek, mám favorita 94, vstřikování. Po městě jezdím za 18 litrů LPG a plyn neuvěřitelně smrdí po celým autě, v kabině, pod kapotou, dokonce se mi stává že když se blížím k stojícímu autu tak už 10m od auta ucítím plyn. Dost mě to zneklidňuje. Proto bych se rád zeptal Patrace na tu kontrolní stanici, rád bych jel taky na prohlídku. Ve firmě Čadek sem byl už 2x a říkali že je to dobrý a že žrát mně to tolik nemůže a tím to zhaslo. Dál po montáži špatně zapojili tu krabičku s přepínačem paliva, řídící jednotku plynu ( nevim přesně co to je ) přivrtali do sání a uchytili šroubkem bez matičky, takže to hned samozřejmě odpadlo...
Kdyžtak Patrač napiš na icq 59593247
To Tarquin: odvážil bych se tvrdit, že rajtuješ na odjištěné bombě
.
DOPORUČIL BYCH OKAMŽITOU NÁVŠTĚVU PROFESIONÁLNÍHO SERVISU!!!!! L.
Napsal: stř dub 11, 2007 12:13
od Wolf
Napsal: pát dub 13, 2007 19:23
od tarquin
Luděk, Wolf : No není to sranda no, ale když čtu ty zkušenosti tak vůbec nevím ke komu jít.
Pátrač : Zábřeh je dost daleko ( ale dobrý vědět, když nebude zbytí, pojedu tam ), sem z Brna. Co na tu instalaci říkali ? Komentovali to nějak ? V čem byl problém ? Včera sem měřil spotřebu na benzín a žere to 8 litrů benzínu na 100 po MĚSTĚ ! Což když srovnám s 17 - 18 plynu tak se asi rozbrečim. Rozhodně ale nechci investovat za cyby Čadka, myslím že dostal dost peněz aby to jelo dobře, takže to tam pujdu reklamovat. Byl jsi nakonec u osoby z nějakého toho kontrolního úřadu ? Nejlepší by byl soudní znalec, ale vůbec netuším zda se někdo LPG zabývá.
Čadek by mně měl zaplatit ještě to co sem projezdil navíc za ty 4 měsíce
Napsal: pát dub 13, 2007 20:43
od utia
Dneska jsem byl v Nedvedicich u pana Kolbabka, jednani s nim mi prislo docela solidni, nechal jsem tam auto a do tydne by to melo byt hotovo, tak az budu mit auto zpatky dam vedet jak budu spokojeny /doufam/
Napsal: ned dub 15, 2007 09:41
od tarquin
Odpověď na mojí otázku je na předešlých stránkách, všiml sem si to až teď ...
Napsal: pon dub 16, 2007 05:58
od Patrac
no myslel jsem si že moje trable s LPG od p. Čadka zkončili zápisem LPG to T.P. na MBmB. Bohužel tomu tak nebylo. Včera protože jsem měl čas jsem se rozhodl udělat pár drobností na autě, dosvazkovat kabely, přimontovat ještě nenamontovanou RJ centrálu, otestovat jestli sedne nová kapota z 07 dřív než půjde na lak. atd.. mimo jiné jsem se na doporučení firmy HTS zábřeh rozhodl p. Čadkemn instalované svíčky LR15YS vymontovat. Chtěl jsem je nahradit na zkoušku 4 bodovým zapalováním od Brisku LOR 15 LGS. Byla to poslední věc kterou jsem chtěl včera dělat a málem i poslední kterou jsem na dosud funkčním autě udělal. Když pominu to že svíčky byly dotaženy tak kravsky že povolit je bylo celkem síla, ale nakonec se vždy utrhla a pak už šla lehce dvouma prstama vytočit. Problém ale nastal u svíčky č.4. nejen že šla taktéž špatně povolit ale nešla vymontovat prsty. Musel jsem ji celou vytočit klíčem. Po výměně jsem zjistil že druhá svíčka tam nechce prsty jít našroubovat. To už jsem pojal podezření, které se v zápětí potvrdilo. Demontovaná svíčka byla našroubována přez závit !!!! Byla do hlavy namontována kolmo, přezto že má směřovat dozadu. Nakonec jsem podopojoval hadice okolo abych měl dobrý přístup a za pomoci na soustruhu upravené svíčky a 2 hodin času se mi podařilo závit srovnat. Pak už i nově instalovaná svíčka šla až do konce našroubovat lehce prsty a po mírném dotažení sedla. Jsem zvědav jakou budou mít svíčky životnost. Ale po té co mi všude tvrdili že na LPG nejsou dobré musím konstatovat dvě věci.
1) Auto už po nastartování drží pravidelný chod na benzím ( od montáže stříbrných svíček byl chod značně nepravidelný)
2) Motor je tišší
3) Jde rychleji do otáček
4) Po ujetí asi 10 km nepozoruju že by se dělo něco nekalého, naopak mám dojem že auto jede celkově lépe, rychleji akceleruje nehlučí tolik a má klidnější chod.
Závěr: uvidím jak budou svíčky vypadat třeba po 500 km ale v 07 jsem je měl a nebejt toho že mi nechodily dobře s rozdělovačem ( přechod volnoběh plyn), tak šlapaly v autě přez 1000 km. A to i na LPG bez jediného problému. Dalším aspektem bude samozřejmě spotřeba. Je těžko teď hodnotit. Ale pokud by třeba vylezla o 1/4-1/2 litru tak to v porovnání s komfortem oproti normálním svíčkám přežiju.
Napsal: pon dub 16, 2007 06:19
od Wolf
Ja uz jsem na ty LORky natocil par tisic kilometru a (na benzin) slapou bez problemu. Ale z pocatku jsem se docela natrapil, nez jsem prisel na to, ze za nekorektni chod motoru nemohou ony, ale snimac polohy skrtici klapky. Po chvilich totiz motor zapocal zlobit prave v dobe, kdy jsem je nasadil, pak jsem je vyndal a malem vyhodil, ale ted slapou jako hodiny. Pri dostatecne vykonnem zapalovani mohu jen doporucit. W.