Stránka 4 z 13

Napsal: pát led 19, 2007 07:06
od Patrac
no tak jestli přijedou tak to si můžou zabrat celý ten hotel je to pro 53 lidí.. :D
mmj termín je právě pro tohle posunutý na 11-13.5.2007 protože se to začíná dost plnit i zahraniční účastí a byl by problém s místama ubytování

Napsal: pát led 19, 2007 10:45
od Vašátor
Patrac píše:mmj termín je právě pro tohle posunutý na 11-13.5.2007
Takže jak? Platí tedy které datum? Mně je to teda srdečně jedno, ale aby se tu dotoho nevnesl ještě větší zmatek...

Napsal: pát led 19, 2007 10:47
od Patrac
Vašátor píše:
Patrac píše:mmj termín je právě pro tohle posunutý na 11-13.5.2007
Takže jak? Platí tedy které datum? Mně je to teda srdečně jedno, ale aby se tu dotoho nevnesl ještě větší zmatek...
IUž se to snad všude opravilo sraz je 11-13.5.2007

Napsal: pát led 19, 2007 23:30
od Pavel04
Takze mam to chapat tak ze o cedulky na clony v autech je zajem?

Napsal: sob led 20, 2007 01:10
od SalWador
Honza 21061 píše:ale nebráním se stoupnout mezi auta v nejhorším stavu
Petra píše:Jojo cedulky byly fajn. Co takhle si je pověsit ještě kolem krku!!! :mrgreen:
Luděk Musil píše:Už se věnujte rozumnějším věcem (než takovým ptákovinám). [/color]
:roll: :twisted: :roll:
fritsche píše:Jste s tím srozumněni, kdybychom přijeli s ca. 30 auty a 40 osobamy?
Cisla jsou to jiste uchvatna, realita ale nakonec muze byt jina. Nadseni pro 1. srbsky ladasraz take po case opadlo.

Napsal: sob led 20, 2007 08:26
od Křečík Barbuška
Pavel04 píše:Takze mam to chapat tak ze o cedulky na clony v autech je zajem?
Nebylo by to špatné.

Napsal: sob led 20, 2007 21:06
od meda.pu
nemenim svuj nazor, cedulky na clony sou hodne v poho

Napsal: ned led 21, 2007 17:42
od DaNNy
zdravim vas vsechny, prave jsem si precetl, ze bude srazek na letisti u pribrami...Uz jsem se zapsal do ucastniku a chtel jsem vam nabidnout pomoc..jelikoz bydlim takzka skoro vedle letiste, v pripade zajmu muzu neco zaridit(napr. zabezpecit nejlepsi cestu, hromadna spanila jizda nebo co byste potrebovali, abyste sem kvuli tomu nemuseli jezdit...)
dalsi vec, ktera me napadla, jestli chcete udelat nejakou party vecer? jsem schopen obstarat zadara hudbu(DJ´s-d&b, jungle, techno, house)tak jen sehnat nejake ozvuceni...proste pokud neco bude, ozvete se...budu to tu sledovat...

Napsal: pon led 22, 2007 10:36
od Myso
DaNNy, berieme na vedomie, si nase Eso v rukave :)

Napsal: pon led 22, 2007 17:11
od Hurikán
Koko Loko píše:
Pavel04 píše:Takze mam to chapat tak ze o cedulky na clony v autech je zajem?
Nebylo by to špatné.
Ano. Ceduli v (na) autě schvaluji. Při větší účasti to bude rozhodně ku prospěchu věci. Co se týče cedulek na krk, na čelo :) a pod, tak to nevím. Špatné by asi nebyly, ale jde o to, jestli je budou chtít na sobě účastníci nosit. :?:

Napsal: pon led 22, 2007 23:15
od Matej
Pavel04 píše:Ted me napadlo toto:...................
Tie cedulky su celkom fajn napad hlavne pre mna kedže to "asi" bude eštelen moj druhy zraz vlastne prvý trojdnoví :D :D :D

Napsal: úte led 23, 2007 07:22
od Pšenda
Doufám že letos jízdu zručnosti pojede co nejvíce lidí, protože jsem se rozhodl že dávám do placu jako první cenu sportovní volant OBA, co jsem měl v autě. To už by mohlo přilákat více lidí.

Napsal: úte led 23, 2007 07:43
od Patrac
Pšenda píše:Doufám že letos jízdu zručnosti pojede co nejvíce lidí, protože jsem se rozhodl že dávám do placu jako první cenu sportovní volant OBA, co jsem měl v autě. To už by mohlo přilákat více lidí.
Po jedovnicích klidně. Měl jsem strach že budu za blbce ale druhý místo není tak špatný :-)

Organizační schůzka

Napsal: pon úno 19, 2007 07:25
od Teepee
Na únorové schůzi pražské sekce LADAklubu, jsme se dohodli s Pšendou a Milanem Blahoutem, že se ve středu 21.2.2007 sejdeme na obvyklém místě pražských schůzí ( viz. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3986 ), a to jenom Ti, kteří by chtěli a mohli pomoci s fyzickou organizací srazu (nikoli jen verbální, slovní, kibicijózní)
Účelem schůzky je, rozdělit si úkoly, projít si seznam toho, co je třeba zorganizovat a co z něj případně vypustit a začít tak zajišťovat skutečnou organizaci srazu.
Čas setkání nebyl zatím upřesněn, zkusím to dnes zjistit (jak může Milan a Pšenda), předběžně jsme mluvili o 17-18 hodině, (mně osobně by to naopak vyhovovalo ještě dřív).

Doplňuji, čas setkání byl domluven na 16,30 hodin. TP

Rád bych počítal minimálně s:
Honzou 21061 (popis příjezdové trasy případně i se značením, kolony na sraz, trasa spanilé jízdy)
Pšendou: ozvučení
Milan B.: znalost prostředí a zkušenosti s organizací podobných autosrazů
Myšo: místopředseda LADAklubu CS, o.s.
A další, které tento příspěvek oslovil
No a má maličkost, která má tak nabitý program a myšlenky buď v práci nebo u rodiny, že si nejsem jistý, zda to mám chytit celé "pod krkem" a "pustit se do role hlavního organizátora. Moc se na to ale necítím.

Takže i když už zbývají jen dva dny, popřemýšlejte, čeho z následujících věcí byste se mohli ujmout, nevylučuji, že některé položky po středeční schůzce oželíme, některé věci jsou už rozeběhnuté, tak si je jen potvrdíme.
Organizace ubytovani (Pátrač?)
Průzkum možností stravování v místě a okolí, aby účastníci nejeli "do neznáma".
Vstupenky na letiste
Organizace a zajištění sprintů
Jízda zručnosti
Cedulky pro označení organizátorů
Orientační cedule pro pohodlný příjezd
Organizace přijezdních kolon
Ceny pro vítěze disciplín, poháry diplomy
Pamětní karty, upomínkové samolepky
Cedulky pro účastníky (stačil by jen vzor a jeho šíření)
Organizační pokyny a průvodce, nejlépe přeložené alespoň do angličtiny, příp. němčiny.
Hrubý orientační plán časový harmonogram
Zjistit a případně zajistit vodu, WC.
Zajistit propagaci srazu (plakátky), případně kontakt s masmédii.

Napsal: pon úno 19, 2007 09:38
od Myso
Teepee píše:Myšo: místopředseda LADAklubu CS, o.s.
teda to je uloha :P
to si ma tam napisal len aby som nebol smutny? :mrgreen:

ja mam do 19:30 skolu... takze by som mohol najskor o 20:00 ale to uz asi bude pase. nevadiii, aj tak som chcel dat ruky od priamej organizacie prec, radsej by som si zobral na starost KOMUNIKACIU S OSTATNYMI KLUBMI (a to tak ze vyhradne ja, nie ze tu bude 15 ludi komunikovat, kazdy s inymi informaciami...), teda vlastne funkcia hovorcu ;)

co vy na to?