Stránka 4 z 10
Napsal: úte led 02, 2007 14:28
od tavri
Ano, kašlu zatím na to. Spíš jsem se chtěl jen podívat, jak vypadá podvozek a případně jak na to, až budu měnit prostřední díl výfuku. Šrouby půjdou přeříznout a zbytek se odvrtá a nahradí šrouby M8.
Napsal: úte led 02, 2007 15:36
od zelvotron
Jenom apeluju na všechny ladisty211x aby si zkontrolovali uchycení krycího plechu(viz tavriho fotky) pod katalyzátorem- je jen zalemovanej na 4 místech ke švu na katalyzátoru, kontroloval sem spodek loni před dovolenou a ten plech byl na jedný straně urvanej, stačí to přichytit drátem okolo katu, ještě lepší je tam dát dvě MOTEX spony v místech těch zalemovaných pacek. mimochodem mě překvapilo že byl ten plech na jedný straně prorezlej skrz
.
Napsal: stř led 03, 2007 06:16
od Wolf
Ten kryci plech (tepelny stit) jsem mel i dole, kdyz jsem to nechaval strikat hlinikem, a pak jsem ho zase nasadil a v tom pertlu to zatahl ve sveraku. W.
Napsal: stř led 03, 2007 09:31
od zelvotron
No já sem měl ty packy na jedný straně už urezlý a na druhý kdybych se je pokusil smáčknout tak už by tam asi taky nebyli,ale motex spony spolehlivě držej už půl roku, ten drát byl spíš nouzovej, musel se občas dotáhnout
. Docela by mě zajímalo jestli se ten plech nechá koupit zvlášť, protože to vypadá že se za pár let rozpadne.
Napsal: stř led 03, 2007 10:26
od Jiri
vetsina praci se svareckou, zapaltama a vsecko to omotavani okolo vyfukoveho systemu ma velmi kratkou zivotnost...plech kolem katu byl u lady po roce taky desne rezatej ale nejak drzel. u rencka 19 tak upadl pred rokem (tedy po 10 letech) nic tam nedavam, kat je v poradku jezdi to dal bez plechu... plech je tam aby spodek auta nemel extremne vysokou teplotu mozna ze je to nejakej pozarni predpis. na STK je jim to ukradeny - buzerovali kvuli daleko mensim ptakovinam
Napsal: stř led 03, 2007 10:49
od zelvotron
Taky sem si řikal že tam ten plech neni zas tak nutnej, ale jelikož na něm bylo několik docela slušnejch promáčklin od kamenů ( možná i kvůli tomu na jedný straně upad) tak si řikám že to nebude jen samoúčelná blbina k ničemu. Jinak na stk(byl sem dobrovolně přes známýho před dovolenou) si všimli jen zpuchřelých silentbloků středního dílu výfuku, toho plechu si nevšimli, na to sem sem přišel já když sem měnil ty silentbloky.
Napsal: stř led 03, 2007 21:18
od tonda
Musel jsem včera vyměnit poslední díl výfuku - tlumič. Tento tlumič stojí kolem 2 500, -Kč. Tak jsem koupil tlumič na Škoda Felicia 1,6, protože stál 572,- Kč a dal jsem ho tam. Je trošku kratší, v pohodě se tam vejde, místa je dost. Starý tlumič již byl bez přepážek, protože vevnitř shnily a rozpadli se na drť a také začínal být děravý. Ale klobouk dolu, vydržel tam od výroby /2001/. Spojení se středním dílem bylo také již mizerné, tak jsem ho zrušil a vložil jsem tam opravné výfukové spojení z Citroena BX.
Krycí plech katalyzátoru jsem zahodil už před rokem, protože tam drnčel. Bez něho to taky dobře jede. Je to Lada 2112 16 V r.v. 2001.
Napsal: čtv led 04, 2007 08:09
od tavri
tonda: V Praze na Koněvce mají neoriginální zadní díl za 1200 Kč. Je to kvalitní replika, vypadá bytelně a sednul tam jak víno, žádné úchyty nebylo nutné sikovkama upravovat.
Prostřední díl vypadá chatrně, ale dokud drží, kašlu na něj. Klasicky zas prdne o dovolené a já budu někde daleko za eura nechávat svařovat
Plech pod katalyzátorem drží dobře.
Re: STK
Napsal: pát úno 02, 2007 20:13
od Lubka320
tavri píše:Dnes ráno jsem byl na emisích a neprošel jsem
Prý mám v háji katalyzátor. Najeto má teprve 73 tis. km. Fakt skvělý auto.
nevím jestli už máš po emisích, ale kdyžtak vím kde přivřou oči. Tak to nebudem trápit a projde to. Jo a ještě ten katalizátor jsem taky v Samaře normálně vymlátil ven a vysypal ho. Jezdilo to v poho
Napsal: sob úno 03, 2007 09:26
od Skalouš
Na Euro 3 je za katem ještě kontrolní lambda, která v případě nefunkčnosti katu hlásí chybu.
Při vymlácení katu je tedy nutno ještě nějak vochcat ještě tu druhou lambdu....
Napsal: sob úno 03, 2007 22:17
od rudo.
Presne tak. Takže zdá sa pri Euro 2 vymlátiť kat. je v pohodě. Na UA predavaju koncovky spojky, rozne vyfuky aj nerezove náhrady kat, ceny sa pohybuju od psieho hov. až po normál, ale čo z toho, keď je to na UA. To auto podľa mňa nepatrí do vyspelej Európy, aj keď pochybujem, že bývalá CS je vyspelá Európa. Je to len o fandení a nie o vydarenej a vyspelej technike. Super hračka, alebo super blbosť? Každý si vyberie svoje. Výfuk z Felície - výborne.
Napsal: sob úno 03, 2007 22:33
od Lubka320
rudo., Nevím přesně co si tím chtěl říci, ale mám pocit, že si chtěl urazit někoho kdo si třeba koupil Ladu , nebo Samaru. To od tebe není zrovna to nej. Poradím ti, kup si v UA tu náhradu KAT a jeď do Germany
To já jen aby si viděl co tě čeká
Napsal: úte úno 06, 2007 15:33
od rudo.
Nikoho som uraziť nechcel. A keby ste jazdili hoci aj na Trabantoch, určite by som vás za to urážať nechcel. Za tým čo som napísal si stojím a samozrejme pozitívne reakcie neočakávam. Kto vie prečo?
Tou náhradou som myslel iba prázdny obal kat.
Napsal: pon čer 11, 2007 08:37
od tavri
Mezi parohama a katem se mi proprdělo grafitové těsnění. Sundal jsem kat a nestačil se divit. Krásně průchozí, žádná střeva tam nebyla. Asi to vyhnilo a prostřílelo do druhého dílu výfuku. Ten jsem sundal taky, ale bordel vysypat se mi nepodařilo.
Btw. zřejmě příčina sníženého výkonu motoru...
Napsal: pát čer 15, 2007 08:32
od tavri
nový