STK
Moderátor: Moderátoři
Jenom apeluju na všechny ladisty211x aby si zkontrolovali uchycení krycího plechu(viz tavriho fotky) pod katalyzátorem- je jen zalemovanej na 4 místech ke švu na katalyzátoru, kontroloval sem spodek loni před dovolenou a ten plech byl na jedný straně urvanej, stačí to přichytit drátem okolo katu, ještě lepší je tam dát dvě MOTEX spony v místech těch zalemovaných pacek. mimochodem mě překvapilo že byl ten plech na jedný straně prorezlej skrz .
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No já sem měl ty packy na jedný straně už urezlý a na druhý kdybych se je pokusil smáčknout tak už by tam asi taky nebyli,ale motex spony spolehlivě držej už půl roku, ten drát byl spíš nouzovej, musel se občas dotáhnout . Docela by mě zajímalo jestli se ten plech nechá koupit zvlášť, protože to vypadá že se za pár let rozpadne.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
vetsina praci se svareckou, zapaltama a vsecko to omotavani okolo vyfukoveho systemu ma velmi kratkou zivotnost...plech kolem katu byl u lady po roce taky desne rezatej ale nejak drzel. u rencka 19 tak upadl pred rokem (tedy po 10 letech) nic tam nedavam, kat je v poradku jezdi to dal bez plechu... plech je tam aby spodek auta nemel extremne vysokou teplotu mozna ze je to nejakej pozarni predpis. na STK je jim to ukradeny - buzerovali kvuli daleko mensim ptakovinam
Taky sem si řikal že tam ten plech neni zas tak nutnej, ale jelikož na něm bylo několik docela slušnejch promáčklin od kamenů ( možná i kvůli tomu na jedný straně upad) tak si řikám že to nebude jen samoúčelná blbina k ničemu. Jinak na stk(byl sem dobrovolně přes známýho před dovolenou) si všimli jen zpuchřelých silentbloků středního dílu výfuku, toho plechu si nevšimli, na to sem sem přišel já když sem měnil ty silentbloky.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Musel jsem včera vyměnit poslední díl výfuku - tlumič. Tento tlumič stojí kolem 2 500, -Kč. Tak jsem koupil tlumič na Škoda Felicia 1,6, protože stál 572,- Kč a dal jsem ho tam. Je trošku kratší, v pohodě se tam vejde, místa je dost. Starý tlumič již byl bez přepážek, protože vevnitř shnily a rozpadli se na drť a také začínal být děravý. Ale klobouk dolu, vydržel tam od výroby /2001/. Spojení se středním dílem bylo také již mizerné, tak jsem ho zrušil a vložil jsem tam opravné výfukové spojení z Citroena BX.
Krycí plech katalyzátoru jsem zahodil už před rokem, protože tam drnčel. Bez něho to taky dobře jede. Je to Lada 2112 16 V r.v. 2001.
Krycí plech katalyzátoru jsem zahodil už před rokem, protože tam drnčel. Bez něho to taky dobře jede. Je to Lada 2112 16 V r.v. 2001.
tonda: V Praze na Koněvce mají neoriginální zadní díl za 1200 Kč. Je to kvalitní replika, vypadá bytelně a sednul tam jak víno, žádné úchyty nebylo nutné sikovkama upravovat.
Prostřední díl vypadá chatrně, ale dokud drží, kašlu na něj. Klasicky zas prdne o dovolené a já budu někde daleko za eura nechávat svařovat
Plech pod katalyzátorem drží dobře.
Prostřední díl vypadá chatrně, ale dokud drží, kašlu na něj. Klasicky zas prdne o dovolené a já budu někde daleko za eura nechávat svařovat
Plech pod katalyzátorem drží dobře.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Re: STK
nevím jestli už máš po emisích, ale kdyžtak vím kde přivřou oči. Tak to nebudem trápit a projde to. Jo a ještě ten katalizátor jsem taky v Samaře normálně vymlátil ven a vysypal ho. Jezdilo to v pohotavri píše:Dnes ráno jsem byl na emisích a neprošel jsem Prý mám v háji katalyzátor. Najeto má teprve 73 tis. km. Fakt skvělý auto.
автомобил ваз 21113
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -
Na Euro 3 je za katem ještě kontrolní lambda, která v případě nefunkčnosti katu hlásí chybu.
Při vymlácení katu je tedy nutno ještě nějak vochcat ještě tu druhou lambdu....
Při vymlácení katu je tedy nutno ještě nějak vochcat ještě tu druhou lambdu....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Presne tak. Takže zdá sa pri Euro 2 vymlátiť kat. je v pohodě. Na UA predavaju koncovky spojky, rozne vyfuky aj nerezove náhrady kat, ceny sa pohybuju od psieho hov. až po normál, ale čo z toho, keď je to na UA. To auto podľa mňa nepatrí do vyspelej Európy, aj keď pochybujem, že bývalá CS je vyspelá Európa. Je to len o fandení a nie o vydarenej a vyspelej technike. Super hračka, alebo super blbosť? Každý si vyberie svoje. Výfuk z Felície - výborne.
Mezi parohama a katem se mi proprdělo grafitové těsnění. Sundal jsem kat a nestačil se divit. Krásně průchozí, žádná střeva tam nebyla. Asi to vyhnilo a prostřílelo do druhého dílu výfuku. Ten jsem sundal taky, ale bordel vysypat se mi nepodařilo.
Btw. zřejmě příčina sníženého výkonu motoru...
Btw. zřejmě příčina sníženého výkonu motoru...
- Přílohy
Dodge Avenger 2.0 VVT