Stránka 4 z 4

Napsal: pon čer 01, 2009 06:14
od Křečík Barbuška
Jen pro zajímavost, nahodil jsem provizorně již jeté čerpadlo ... dnes ráno jsem ztratil čtvrt nádrže benzínu, levá věž je dokonale vymytá beze stop rezistinu ... naštěstí to nebaflo :-) .

Napsal: pon čer 01, 2009 11:49
od Saša
Někdo navrhoval udělat u aut s LPG vracečku do nádrže . Považuji to za VELMI VHODNÉ řešení které jistě celý problém vyřeší a nembrána vydrží roky . Pozor ovšem na membránu v karbecu (akceleračka) . Ta při delším provozu na LPG odejde a po přepnutí na benzín tudy začne téci benzín . NUTNÁ kontrola po přepnutí ! . Můj názor je že do Karburátorového auta předělaného na plyn již benzín nepatří . (velká pravděpodobnost že dojde k požáru vlivem úniku benzínu !
Ani porucha čerpadla neznamená konec jízdy . Jsou nejméně dva spůsoby jak dojet .
1: Nouzová oprava - vložení igelitu mezi vrstvy membrány .
2: Odpojit hadice z čerpadla a spojit je . Odvzdušněním nádrže natlakovat nádrž (stačí velmi málo) cca0.1 - 0.2 bar (na 0.1 stačí "huba") . Podrobnosti nebudu popisovat neb technický antitalent to nepochopí . (čím spojit , jak fouknout) . Jde o nápad .
PS: Stará auta mají tu výhodu že ekzistuje jen málo závad kdy je nutný odtah . "Stráta" palivového čerpadla k nim nepatří .

Napsal: čtv čer 04, 2009 22:49
od popest
A nebo koupit elektrický... To vyrábějí snad i kvalitní výrobci... Jenže pak to auto přestává být origo...