Těsnost palivového čerpadla
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jen pro zajímavost, nahodil jsem provizorně již jeté čerpadlo ... dnes ráno jsem ztratil čtvrt nádrže benzínu, levá věž je dokonale vymytá beze stop rezistinu ... naštěstí to nebaflo .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Někdo navrhoval udělat u aut s LPG vracečku do nádrže . Považuji to za VELMI VHODNÉ řešení které jistě celý problém vyřeší a nembrána vydrží roky . Pozor ovšem na membránu v karbecu (akceleračka) . Ta při delším provozu na LPG odejde a po přepnutí na benzín tudy začne téci benzín . NUTNÁ kontrola po přepnutí ! . Můj názor je že do Karburátorového auta předělaného na plyn již benzín nepatří . (velká pravděpodobnost že dojde k požáru vlivem úniku benzínu !
Ani porucha čerpadla neznamená konec jízdy . Jsou nejméně dva spůsoby jak dojet .
1: Nouzová oprava - vložení igelitu mezi vrstvy membrány .
2: Odpojit hadice z čerpadla a spojit je . Odvzdušněním nádrže natlakovat nádrž (stačí velmi málo) cca0.1 - 0.2 bar (na 0.1 stačí "huba") . Podrobnosti nebudu popisovat neb technický antitalent to nepochopí . (čím spojit , jak fouknout) . Jde o nápad .
PS: Stará auta mají tu výhodu že ekzistuje jen málo závad kdy je nutný odtah . "Stráta" palivového čerpadla k nim nepatří .
Ani porucha čerpadla neznamená konec jízdy . Jsou nejméně dva spůsoby jak dojet .
1: Nouzová oprava - vložení igelitu mezi vrstvy membrány .
2: Odpojit hadice z čerpadla a spojit je . Odvzdušněním nádrže natlakovat nádrž (stačí velmi málo) cca0.1 - 0.2 bar (na 0.1 stačí "huba") . Podrobnosti nebudu popisovat neb technický antitalent to nepochopí . (čím spojit , jak fouknout) . Jde o nápad .
PS: Stará auta mají tu výhodu že ekzistuje jen málo závad kdy je nutný odtah . "Stráta" palivového čerpadla k nim nepatří .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!