Stránka 4 z 10

Napsal: ned pro 17, 2006 16:40
od rudo.
Musím sa pridať tiež. Konečne poriany test na RU auto! :) Ináč aj to 2- vo svete motorov je podľa mňa super výsledok pre Ladu. Nebudem tu nikomu pripomínať akým vývojom sa táto značka uberala aj tak to máte všetko v malíčku. :) Skalouš, ja som mal pochybnosti o brzdách 110, ale teraz už nemám. Veď 118 ani toľko neide, čo ty tu píšeš, tak sa zobuď! :) Teraz vážne. Naozaj som rád, že je tá Kalina aspoň taká aká je. Len nech ešte bude spoľahlivá a je to na RU vynikajúci výkon. S prihliadnutím ku histórii, klobúk dole.

Napsal: pon pro 18, 2006 08:13
od FOMA
No.myslím,že pokud kalina si udrží i stejnou příčku spolehlivosti(bezporuchovosti),tak je to auto opravdu člověku jako jsem já přímo šitý na míru.A potom mně už od jeho koupi nic neodradí!

Napsal: pon pro 18, 2006 20:22
od Pavel04
FOMA píše:No.myslím,že pokud kalina si udrží i stejnou příčku spolehlivosti(bezporuchovosti),tak je to auto opravdu člověku jako jsem já přímo šitý na míru.A potom mně už od jeho koupi nic neodradí!
Muzes to prosim upresnit? Srovnavas s cim? Starou/novou radou? Mysleno vazne nebo ironicky?
Nepochopil sem... :roll:

Napsal: úte pro 19, 2006 07:49
od Jura Baran
to Flipper: Skvělej testík, moc se mi líbila ta pasáž o motoru. Jenom mám drobný dotaz, předpokládám, že to jezdí na BA 95, ale při tý 8V technice mě to není jasný proč. Na to by přece měla stačit BA 91. Nezkoušeli jste se na to někdo ptát u prodejce? A nepovídejte mi o tom, že je tam prostě takový nastavení zapalování a ventilů.

Napsal: úte pro 19, 2006 07:50
od Pavel04
to je snad jedno, kolik je ventilu ne? de o kompresi. A aby se na nejakym aute negativne neodepsal nat 91 tak to buz by musela bejt pekna zmrsenina.

Napsal: úte pro 19, 2006 08:17
od Wolf
Pocet ventilu opravdu neurcuje oktanovy narok motoru :wink: . W.

Napsal: úte pro 19, 2006 09:32
od FOMA
pro Pavel 04:
vycházel jsem z hodnocení dle Flipper Toma.A myslím opravdu vážně,že to auto je šitý mým potřbám na míru.Jen si počkám až tam přibudou ty zatracený opěrky hlavy,ABS a nějaký další vychytavky...ikdyž to už tu zas bude možná Priora a kdoví..

Homologace sportovních modelu u FIA

Napsal: úte pro 19, 2006 09:40
od FOMA
V minulých dnech dodal AutoVaz tech.dokumentaci ke sportovním modelům LADA-Kalina k Mezinárodní automobilové federaci(FIA) ke schválení,stejně jako motor 1.4 a Cupé 112.
Že by se opravdu chtela Lada dostat do podvědomí Záp.evropy a napravit tak svoje z minulych let pošramocené renomé...?no uvidíme,každopádně je to krok správným směrem.
Takže rok 2007 by mohl být pro AvtoVaz ,,převratným''...nechejme se tedy překvapit.

Napsal: stř pro 20, 2006 00:32
od Flipper Tom
hlavně mi není jasný jakej by měl bejt efekt ušetřit 20 halířů za -4 oktany ? (zvlášt když se 91 natural už na mnohejch pumpách ani nenabízí)

Napsal: stř pro 20, 2006 14:40
od Myso
Flipper Tom píše:hlavně mi není jasný jakej by měl bejt efekt ušetřit 20 halířů za -4 oktany ? (zvlášt když se 91 natural už na mnohejch pumpách ani nenabízí)
a hlavne sa 91cka predava casto uz iba uni, co ma nahrazky olova, a to do auta s katalyzatorom nepatri!!!

fotky z testu

Napsal: stř pro 27, 2006 14:14
od Flipper Tom
Obrázek

Obrázek
interier trpí poněkud divokým vzorem čalounění a nejednotnou barvu plastů

Obrázek
dveře řidiče - vepředu vidět příprava pro el zrcátka verze lux

Obrázek
málo je místa nad pedálem plynu

Obrázek
prostor řidiče jinak bez problému

Obrázek
kastlík

Obrázek
troj lampička-světla jak ve dne

Obrázek
pojistkovka má poněkud hloupé zacvakávání

Obrázek
ovládání stěračů a pp

Obrázek
vzadu prostor a pohoda

Obrázek
perfektně využitelný kufr :)

Obrázek
chyba čalounění v kufru

Obrázek
ostudné zakrytí přístupu k zadním světlům

Obrázek
u levných aut nečekané hydraulické vzpěry které hravě vyváží mnoho litrů navíc u konkurence

Obrázek
pp-moje obvyklá spotřeba :)

Obrázek
motor svíčky žárovky - vše snadno na dosah

Obrázek
klasická zadní náprava a stejně klasicky umístěný výfuk

Obrázek
skvěle krytý podvozek

Obrázek
lícování kastle
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: stř pro 27, 2006 14:32
od JmJ
Interier se mi osobne libi, jak ta pestrost calouneni, tak ty dve barvy plastu (subjektivni) a moc se mi libi, ze zadni sedak se vyklopi dopredu a operadlo se sklopi a podlaha kufru je v jedne rovine se sklopenym sedadlem. Zadne hrby nahoru ani dolu. A taky se mi libi, ze sedak zadniho sedadla je zespod kryty plechem. (pokud me zrak neklame).

Napsal: stř pro 27, 2006 15:24
od danielTIR
Jak už jsem říkal, první ruské auto po dlouhé době, co vypadá jako konkurenční auto :D , teď ještě, spolehlivost a je to prodejní boom. :D :D

Napsal: stř pro 27, 2006 19:13
od dmatej
+ mě se líbí i ten přístup ke světlům na sucháč - nesnášim, když musim po tmě sundavat nějakej plastovej dekl co držízanevimco a nakonec něco ulomim :(

Myslím, že takhle se skládaly sedačky už u š120LM, ale do roviny nebyly ani omylem :D . Tohle je fajnééé!

Flipře, díky!!!

Napsal: stř pro 27, 2006 19:41
od Felotron
Tak tahle Lada vypada zajimave ;)