Stránka 4 z 4
Napsal: ned pro 03, 2006 19:54
od Trevor
No tak nato zabudni ved tam nie je skoro ziadny rozdiel. Majo to raz vazil a prakticky su tie vahy rovnake. Na druhu stranu co ti pomozu ti dvaja ponici

Napsal: ned pro 03, 2006 20:04
od George DeLorean
To je pravda, jestli jsou ty vahy skoro totozne tak to nema cenu. Ja myslel ze je vtom nejaky vetsi vahovy rozdil. Ok diky.
Napsal: pon pro 04, 2006 01:49
od Vašátor
Lada Rider píše:to si este nepocul? aby mali v tej olejovej hmlovine co je v bloku mensi odpor aby boli hladke, take riadne motory to maju
Ehm.... Sportovní motory mají vyleštěné ojnice kvůli tomu, že byli odlehčované. Obrušuje se z nich přebytečný materiál kvůli setrvačným silám. Leštění také zvedne pevnost ojnic.... Odlehčují se i písty, klikovka ... atd. Vše musí být vyváženo, vyúhlováno... ojnice vyváženy do 0,5g , písty rovněž, píst-čep-ojnice rovněž.
Ocelový setrvák, hliníková řemenice .... se dělá kvůli tomu, že litina nad 8tis. ot. praská .... už jsi viděl vyběhlý setrvák z auta? Prostě nádhera když ti přeběhne kolem noh ....
Pokud chceš dělat sportovní motor a hlavně aby za něco stál, vše musí být sladěno do posledního detailu...
Ovšem pak to taky musíš dostatečně nakrmit....
Napsal: pon pro 04, 2006 11:47
od Myso
George DeLorean, trochu sa porozhliadni, na ziskanie 2-3 koni potrebujes ine upravy ako vymenit nejaku posahanu remenicu...
Napsal: pon pro 04, 2006 21:48
od Vašátor
Myso píše:George DeLorean, trochu sa porozhliadni, na ziskanie 2-3 koni potrebujes ine upravy ako vymenit nejaku posahanu remenicu...
Na získání 2-3 koní stačí oddělat mechanickou vrtulu větráku

Vyvažování
Napsal: stř led 10, 2007 14:06
od Martin Kalenda
Je pravda, že to co ubereš na setrváku, tak to musíš potom dovážit.Něco o tom vim, motám se kolem převodovek do turbin, kde točej kolem 10 000 a kola se vyvažujou, spojky, prostě všechno a jestli to chceš mít i na to aby ti to vydrželo , tak je to víceméně nutný. O vyvažovačce na rotační díly vim, pár lidí to má v okolí Plzně v nějaký kůlně akvalita

, ale v Praze v ČKD u sazka areny, tam sou na to machři, můžu dosvědčit.Jinak sem ještě na učňáku tunil kámošový fáčko, hnali sme to cestou snižování hlavy, T-písty, ostrá vačka, zabrušování ventilů, chladič oleje, dvojitej Weber, lad. výfuk, odlehčenej setrvák, vrtali se do něj díry a pak se vyvažoval.Výsledek byl na brzděz původních 46kW bylo 63kW, hlavně průběh výkonu a krouťáku byl jinej, soro všechno kolem 5 000 otáček, volnoběh díky vačce 1800 ot., spotřeba šla nahoru, motor vydržel 15 000 a šel do ..........