Stránka 4 z 5

Napsal: pát kvě 09, 2008 14:38
od Malda
Saša píše:No o přetáčení motoru bych mohl také něco napsat ale není se čím "vytahovat" ba naopak (Před dvaceti lety) - motor 1200 (určen do šrotu) se "potkal"(písty pomáhaly pružinám zvedat ventily) bez poškození . Na pístech zůstali jen ťukance . (9200 ot/min digitální ot.) ovšem se tomu musí pomoct sám se tam nedotočí .
Saso ty ses buh :prayer: Presne to sem chtel vedet :wink: A o vytahovani nemuze bejt rec, holt se provedla destruktivni zkouska zarizeni 8)

Napsal: pát kvě 09, 2008 18:05
od FOMA
o točení motoru v takýchto otáčkách by vám tu mohl něco povedat Majo když měl na ořechu ostrou vačku....viděl jsem to na vlastní bulvy.. :shock: :twisted:

Napsal: pát kvě 16, 2008 21:24
od Saša
Malda píše:A o vytahovani nemuze bejt rec, holt se provedla destruktivni zkouska zarizeni
Ten "klukovsky" test co vydrží motor (byť odepsán). Přežil bez zjevného poškození . Pak ještě najel mnoho km než ustoupil silnějšímu .
PS: Je otázkou co dodávalo větší výkon : 14ti% klesání , nebo plný (tehdy již plyn) na druhý převodový stupeň . Přítomný automechanik v tříčlené posádce podotknul jen že "cituji" slyšel jsem jak šrouby lezou z hlavy .
Z dnešního pohledu je takový "test" kravina . Bez pořádného "měření" je to jen ničení "věci".

Napsal: sob lis 15, 2008 23:49
od Maysner
ted jsem resil pouziti unifikovany hlavy na 1.7i takze:

vyska hlavy 21011-xxx = 112,5mm
vyska hlavy z 1.7i = 111mm
kanaly jsou vicemene stejny, vyrobni tolerance je milimetr sem tam. meril jsem u jedne ickove a tri unifik. a je to nastejno
po vsech omerenich jsem zjitil ze ve vyrobe opravdu hlavy na icka snizovali o 1,5mm. meril jsem i vysky spalovaciho prostoru a je to tak. takze jsem nechal snizit unifik. hlavu o 2mm, u vsech valcu mam je na "vyssi" strane spalovaciho prostou malej rantlik a ventily jsou pekne skovany stejne jako u seriovy ickovy hlavy

to znamena, ze pri odejiti hlavy na 1.7i staci sehnat 21011-xxx a nechat ji snizit o 1,5mm a dostanete se na hodnotu seriove.

tzn. ze jsem mel po snizeni hlavy o 2,5mm celkovy snizeni oproti unifikovany 4mm ! ! !. motor se nepotkal. jezdilo to ale nebylo to ono. tezce to slo nad 5000 ot/min, na studenym motoru hodne klepaly ventily, za tepla to bylo tizsi ale i tak moc. na 1.7 nedoporucuji v zadnym pripade takovouto hlavu, pokud by nebyli nizsi pisty

Napsal: ned lis 16, 2008 11:47
od Little Red Riding Hood
Maysner, super.. ale stejně ti furt někdo bude tvrdit že to není pravda a že je hlava stejna.. :mrgreen: jinak informace super.... alespon se už nemusím jebat s meřením....

Napsal: ned lis 16, 2008 11:58
od Maysner
at tvrdi. ja mam dukazy :twisted:

Napsal: ned lis 16, 2008 14:23
od Pája
Nechce se někomu přepsat ta tabulka snižování hlav a kompresních poměrů?

Napsal: ned lis 16, 2008 19:19
od Little Red Riding Hood
Pája, myslíš to co tu někde je, nebo třeba to co má salwador na stránkách??...

Napsal: ned lis 16, 2008 21:46
od Maysner
tu od Marka? ono to vcelku sedi. 1.7 ma kompresni pomer 9,3 coz odpovida snizeni o 1,5mm u 1,6ky. a dal by ty hodnoty sedet meli taky. jen 1.7 s neupravenou hlavou 21011-xxx bude mit kompresni pomer asi taky nekde kolem 8,5 :roll:

Napsal: ned lis 16, 2008 22:02
od Cory
ja som vybral hlavu z 1,5ky a zvonku je rovnaka ako Ickova (ma cislo pri zvodoch a zo strany sviecok ma "sdelano v SSSR") Hmmmm.... teraz neviem aky ma kompresny pomer. Chcem znizovat hlavu na svojej 1,7 o 1mm, ale auto chcem mat pojazdne, tak som si chcel upravit tuto hlavu, len neviem aky ma pomer.

Napsal: ned lis 16, 2008 23:09
od Maysner
kdyz se podivas na spalovaci prostor tak u hlavy z 1.7 je ta nizsi hranka cca 0,8-1mm. u unifikovane hlavy je cca 2,5mm. podle toho se muzes ridit

Napsal: ned lis 16, 2008 23:12
od Cory
tak okometricky to potom ma pomer 8,5

Napsal: ned lis 16, 2008 23:18
od Maysner
radsi si to zmer suplerou at mas jistotu. pokud to bude met okolo tech 2,5mm(spis tak o dve tri desetiny min) a chces snizeni oproti te hlave co mas na motoru 1mm, tak sniz o 2,5mm

Napsal: stř kvě 27, 2009 08:21
od Cory
No, tak som zistil, ze mam hlavu 2101, cize nie je unifikovana.... koncove cislo je 3015. Aky ma kompresny pomer? 8,5 alebo 8,8? Neviete o kolko ju mam znizit, aby som dosiahol znizenie o 1mm na íčkovej? Dufam ze s tymi chladiacimi kanalmi to nebude take hrozne

Napsal: stř kvě 27, 2009 08:23
od ger007
myslim ze hlava 01 ma kompresny pomer vyssi a to 8,8 ale o kolko ju znizit ? :read2: nefim ani o kolko mam znizit tu moju :-D