Saša píše:No o přetáčení motoru bych mohl také něco napsat ale není se čím "vytahovat" ba naopak (Před dvaceti lety) - motor 1200 (určen do šrotu) se "potkal"(písty pomáhaly pružinám zvedat ventily) bez poškození . Na pístech zůstali jen ťukance . (9200 ot/min digitální ot.) ovšem se tomu musí pomoct sám se tam nedotočí .
Saso ty ses buh Presne to sem chtel vedet A o vytahovani nemuze bejt rec, holt se provedla destruktivni zkouska zarizeni
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Malda píše:A o vytahovani nemuze bejt rec, holt se provedla destruktivni zkouska zarizeni
Ten "klukovsky" test co vydrží motor (byť odepsán). Přežil bez zjevného poškození . Pak ještě najel mnoho km než ustoupil silnějšímu .
PS: Je otázkou co dodávalo větší výkon : 14ti% klesání , nebo plný (tehdy již plyn) na druhý převodový stupeň . Přítomný automechanik v tříčlené posádce podotknul jen že "cituji" slyšel jsem jak šrouby lezou z hlavy .
Z dnešního pohledu je takový "test" kravina . Bez pořádného "měření" je to jen ničení "věci".
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
ted jsem resil pouziti unifikovany hlavy na 1.7i takze:
vyska hlavy 21011-xxx = 112,5mm
vyska hlavy z 1.7i = 111mm
kanaly jsou vicemene stejny, vyrobni tolerance je milimetr sem tam. meril jsem u jedne ickove a tri unifik. a je to nastejno
po vsech omerenich jsem zjitil ze ve vyrobe opravdu hlavy na icka snizovali o 1,5mm. meril jsem i vysky spalovaciho prostoru a je to tak. takze jsem nechal snizit unifik. hlavu o 2mm, u vsech valcu mam je na "vyssi" strane spalovaciho prostou malej rantlik a ventily jsou pekne skovany stejne jako u seriovy ickovy hlavy
to znamena, ze pri odejiti hlavy na 1.7i staci sehnat 21011-xxx a nechat ji snizit o 1,5mm a dostanete se na hodnotu seriove.
tzn. ze jsem mel po snizeni hlavy o 2,5mm celkovy snizeni oproti unifikovany 4mm ! ! !. motor se nepotkal. jezdilo to ale nebylo to ono. tezce to slo nad 5000 ot/min, na studenym motoru hodne klepaly ventily, za tepla to bylo tizsi ale i tak moc. na 1.7 nedoporucuji v zadnym pripade takovouto hlavu, pokud by nebyli nizsi pisty
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner, super.. ale stejně ti furt někdo bude tvrdit že to není pravda a že je hlava stejna.. jinak informace super.... alespon se už nemusím jebat s meřením....
tu od Marka? ono to vcelku sedi. 1.7 ma kompresni pomer 9,3 coz odpovida snizeni o 1,5mm u 1,6ky. a dal by ty hodnoty sedet meli taky. jen 1.7 s neupravenou hlavou 21011-xxx bude mit kompresni pomer asi taky nekde kolem 8,5
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
ja som vybral hlavu z 1,5ky a zvonku je rovnaka ako Ickova (ma cislo pri zvodoch a zo strany sviecok ma "sdelano v SSSR") Hmmmm.... teraz neviem aky ma kompresny pomer. Chcem znizovat hlavu na svojej 1,7 o 1mm, ale auto chcem mat pojazdne, tak som si chcel upravit tuto hlavu, len neviem aky ma pomer.
radsi si to zmer suplerou at mas jistotu. pokud to bude met okolo tech 2,5mm(spis tak o dve tri desetiny min) a chces snizeni oproti te hlave co mas na motoru 1mm, tak sniz o 2,5mm
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
No, tak som zistil, ze mam hlavu 2101, cize nie je unifikovana.... koncove cislo je 3015. Aky ma kompresny pomer? 8,5 alebo 8,8? Neviete o kolko ju mam znizit, aby som dosiahol znizenie o 1mm na íčkovej? Dufam ze s tymi chladiacimi kanalmi to nebude take hrozne