Snižování hlavy

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Saša píše:No o přetáčení motoru bych mohl také něco napsat ale není se čím "vytahovat" ba naopak (Před dvaceti lety) - motor 1200 (určen do šrotu) se "potkal"(písty pomáhaly pružinám zvedat ventily) bez poškození . Na pístech zůstali jen ťukance . (9200 ot/min digitální ot.) ovšem se tomu musí pomoct sám se tam nedotočí .
Saso ty ses buh :prayer: Presne to sem chtel vedet :wink: A o vytahovani nemuze bejt rec, holt se provedla destruktivni zkouska zarizeni 8)
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2215
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

o točení motoru v takýchto otáčkách by vám tu mohl něco povedat Majo když měl na ořechu ostrou vačku....viděl jsem to na vlastní bulvy.. :shock: :twisted:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Malda píše:A o vytahovani nemuze bejt rec, holt se provedla destruktivni zkouska zarizeni
Ten "klukovsky" test co vydrží motor (byť odepsán). Přežil bez zjevného poškození . Pak ještě najel mnoho km než ustoupil silnějšímu .
PS: Je otázkou co dodávalo větší výkon : 14ti% klesání , nebo plný (tehdy již plyn) na druhý převodový stupeň . Přítomný automechanik v tříčlené posádce podotknul jen že "cituji" slyšel jsem jak šrouby lezou z hlavy .
Z dnešního pohledu je takový "test" kravina . Bez pořádného "měření" je to jen ničení "věci".
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ted jsem resil pouziti unifikovany hlavy na 1.7i takze:

vyska hlavy 21011-xxx = 112,5mm
vyska hlavy z 1.7i = 111mm
kanaly jsou vicemene stejny, vyrobni tolerance je milimetr sem tam. meril jsem u jedne ickove a tri unifik. a je to nastejno
po vsech omerenich jsem zjitil ze ve vyrobe opravdu hlavy na icka snizovali o 1,5mm. meril jsem i vysky spalovaciho prostoru a je to tak. takze jsem nechal snizit unifik. hlavu o 2mm, u vsech valcu mam je na "vyssi" strane spalovaciho prostou malej rantlik a ventily jsou pekne skovany stejne jako u seriovy ickovy hlavy

to znamena, ze pri odejiti hlavy na 1.7i staci sehnat 21011-xxx a nechat ji snizit o 1,5mm a dostanete se na hodnotu seriove.

tzn. ze jsem mel po snizeni hlavy o 2,5mm celkovy snizeni oproti unifikovany 4mm ! ! !. motor se nepotkal. jezdilo to ale nebylo to ono. tezce to slo nad 5000 ot/min, na studenym motoru hodne klepaly ventily, za tepla to bylo tizsi ale i tak moc. na 1.7 nedoporucuji v zadnym pripade takovouto hlavu, pokud by nebyli nizsi pisty
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Maysner, super.. ale stejně ti furt někdo bude tvrdit že to není pravda a že je hlava stejna.. :mrgreen: jinak informace super.... alespon se už nemusím jebat s meřením....
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

at tvrdi. ja mam dukazy :twisted:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nechce se někomu přepsat ta tabulka snižování hlav a kompresních poměrů?
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Pája, myslíš to co tu někde je, nebo třeba to co má salwador na stránkách??...
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

tu od Marka? ono to vcelku sedi. 1.7 ma kompresni pomer 9,3 coz odpovida snizeni o 1,5mm u 1,6ky. a dal by ty hodnoty sedet meli taky. jen 1.7 s neupravenou hlavou 21011-xxx bude mit kompresni pomer asi taky nekde kolem 8,5 :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11646
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ja som vybral hlavu z 1,5ky a zvonku je rovnaka ako Ickova (ma cislo pri zvodoch a zo strany sviecok ma "sdelano v SSSR") Hmmmm.... teraz neviem aky ma kompresny pomer. Chcem znizovat hlavu na svojej 1,7 o 1mm, ale auto chcem mat pojazdne, tak som si chcel upravit tuto hlavu, len neviem aky ma pomer.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

kdyz se podivas na spalovaci prostor tak u hlavy z 1.7 je ta nizsi hranka cca 0,8-1mm. u unifikovane hlavy je cca 2,5mm. podle toho se muzes ridit
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11646
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

tak okometricky to potom ma pomer 8,5
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

radsi si to zmer suplerou at mas jistotu. pokud to bude met okolo tech 2,5mm(spis tak o dve tri desetiny min) a chces snizeni oproti te hlave co mas na motoru 1mm, tak sniz o 2,5mm
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11646
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

No, tak som zistil, ze mam hlavu 2101, cize nie je unifikovana.... koncove cislo je 3015. Aky ma kompresny pomer? 8,5 alebo 8,8? Neviete o kolko ju mam znizit, aby som dosiahol znizenie o 1mm na íčkovej? Dufam ze s tymi chladiacimi kanalmi to nebude take hrozne
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4785
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

myslim ze hlava 01 ma kompresny pomer vyssi a to 8,8 ale o kolko ju znizit ? :read2: nefim ani o kolko mam znizit tu moju :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“