Stránka 4 z 4
Napsal: stř pro 13, 2006 13:08
od JmJ
Trevor píše:Tusim ze tak nejak ono dnes uz je to vtych autakoch tak porobene ze normalny clovek nema sancu tam nieco opravit.
Dozadu auta ide iba jeden vodic +12V a opticky kabel a ponom su prenasane disty ze ktore svetla budu svietit ci sa ma odoknut kufor a pod.
I2C se da odposlechnout
zjisits adresy zarizeni, prikazy a uz si s tim pak delas co chces
Napsal: stř pro 13, 2006 13:42
od Myso
to co vravi trevor je asi canbus, ale to maju az audiny a take velke svine, fabka to urcite nema...
taka A6ka audina ma podla vybavy cca 30 az 40 riadiacich jednotiek, a funguje to podobne ako pise trevor.
to ze ma fabia namiesto plynu potenciometer je tiez pravda. u zigula je to este mechanicke, preto tam mozno to oneskorenie nie je...
aj prve octavie este mali mechanicky plyn myslim, ale to by nam tu mal ozrejmit Dr. Marek, on je v skodarnach ako doma
Napsal: stř pro 13, 2006 15:02
od tek
Myso píše:to co vravi trevor je asi canbus, ale to maju az audiny a take velke svine, fabka to urcite nema...
No tak právě že fábie to zrovna má (CANBus), byla to snad první škodovka, co to měla.
CAN-Bus-System außer A8 und A6 ab 05/04, auch für Scoda Fabia
http://www.z-tronic.de/sound/zubehoer/canbusadapter.asp
Napsal: stř pro 13, 2006 19:49
od Ján Píš
no ja nemam velmi v laske nove auta ale mal som moznost sa povozit na kamaratovom escort bola to 1,6 efi ma mechanicky plyn odozva je okamzita ale ked som sadol do mondea 1,8 tdi tak to je hruza fakt tam je ta odozva oneskorena a plyn ide neuveritelne tazko