Stránka 4 z 19
Napsal: pon říj 30, 2006 22:58
od Tommel
Na kombika 04 je určený kombikový vejfuk na 2102 a 2104 sedanový tam jde taky ale není to ono a bouchá o kastlu ale jde tam

Napsal: pon říj 30, 2006 23:07
od JmJ
Ano, podle katalogu pro 04/05 exisutji 2 koncovky. 2101-xxxx a 2102-xxxx. Jde hlavne o tvar roury ktera vede nad zadni napravou. Na kombiku je jiny (vice pokrouceny) nez na sednu. Sedanovy vyfuk jsem tam mel, ale musi se pokroutit stredovy dil, ten pak trci vice dolu pod auto a navic nici lanko rucni brzdy nebo se to opre o kryt tlumice, ktery to propali (oboji mam a kroutilo tim ruzne vice lidi

) a ve vetsine pripadu se musi vufuk na konci nejak podeprit od kastle.
U kombikoveho vufuku sem ani jeden tento problem nemel. Nevim cim presne je tohle dano, ale hadam, ze na sedanu vyfuk smeruje ven z auta jinak nez na kombiku.
Napsal: pon říj 30, 2006 23:40
od Pool
JmJ píše:Ano, podle katalogu pro 04/05 exisutji 2 koncovky. 2101-xxxx a 2102-xxxx. Jde hlavne o tvar roury ktera vede nad zadni napravou. Na kombiku je jiny (vice pokrouceny) nez na sednu. Sedanovy vyfuk jsem tam mel, ale musi se pokroutit stredovy dil, ten pak trci vice dolu pod auto a navic nici lanko rucni brzdy nebo se to opre o kryt tlumice, ktery to propali (oboji mam a kroutilo tim ruzne vice lidi

) a ve vetsine pripadu se musi vufuk na konci nejak podeprit od kastle.
U kombikoveho vufuku sem ani jeden tento problem nemel. Nevim cim presne je tohle dano, ale hadam, ze na sedanu vyfuk smeruje ven z auta jinak nez na kombiku.
Tak si tam připiš ještě třetí koncovku 2106-1201005 (KAMA3)

Ano kombíkové výfuky jsou více vyoseny na pravou stranu a sedanové by na kombíku směřovaly šikmo ven, ta přívodní roura k tlumiči (ohyb) je jinak navohýbaná. Ještě jsem zjistil že ten kama3 má celkem solidní nakřáplý zvouček, skoro stejný jako nějaký laďák, kolem 4000 rpm to solidně rezonuje, včera jsem si to opět "přehrával" u garže... (stoupnu si za auto, otevřu zadní dveře, vemu dlouhou trubku a mačkám s ní plyn, to je výhoda kombíku a 5-tých dveří

)
Napsal: pon říj 30, 2006 23:51
od JmJ
Diky za typ i s katalogovym cislem. Ono totiz vsude v kseftu se divi, ze chci vyfuk na kombika. Tak eventuelni nahrada se muze hodit. Ale snad jeste za 2 - 3 roky se bude dat jeste sehnat ten spravny

Napsal: pon říj 30, 2006 23:56
od Pool
JmJ píše:Ono totiz vsude v kseftu se divi, ze chci vyfuk na kombika.

Někdy se diví, že vůbec něco chci...

Napsal: stř lis 08, 2006 00:32
od Števo
Tommel píše:Jedna fotka z patku před dalekou cestou a a při "malem" naložení

No tak u mna by si to uz nedokazal

Napsal: stř lis 08, 2006 09:00
od Tommel
U mě taky ne zlatý kombikový pružiny

Napsal: čtv lis 16, 2006 13:45
od Tommel
Tak nové info auto dnes prošlo STK

Vše bez problemu akorát na jeden menší problem který se na mistě vyřešil

Napsal: čtv lis 16, 2006 20:50
od Pavel04
a jaky? nejak mlzis

Napsal: čtv lis 16, 2006 22:16
od Tommel
Ale povolený 2 šroubky a díky nim byl vyškově stavitelnej volant akorát že se nastavoval sám

stačilo dotahnout a auto prošlo bez problemu

Napsal: čtv lis 16, 2006 23:07
od Pavel04
Napsal: úte lis 21, 2006 09:27
od Pavlík Brno
Včera jsme opět zlepšovali naše autíčko, s obrovskou pomocí Vaška, kterýmu ještě jednou moc děkujeme.Počasí opět na draka, jako vždy, když máme něco dělat, hlavně s Vaškem. Měnili jsme hlavu za sníženou. Doufáme, že nebudeme mít problémy, a hlavně že vyřešíme ten náš nekontrolovatelný únik oleje

. Trošku nám v tom ještě něco klepe, ale zatím nevíme co to může být. Největší radost jsme měli z toho, že nám naše auti po tom celodenním zákroku nastartovalo. Toho jsme se nejvíc báli, že půjdeme domů pěšky. Vaškovo úsilí se vydařilo, tak jsme mohli odjet domů.
Udělali jsme skoro malý Lada sraz, na ulici v jednu chvílí stály čtyři žigulíci plus jeden rozmonotovaný v garáži. Škoda jen, že kolem nešla jedna paní, co bydlí u Vaška na ulici, to by to asi hodně dlouho rozdejchavala.... Vašek by mohl o té paní vyprávět....
Napsal: úte lis 21, 2006 14:47
od Vašátor
Jojo, paní je fakt hustá. Jak vidí v okolí nějakýho žigula, hned nadává, řve na celou ulici a ještě k tomu na moji adresu.... Ale co, ať si nadává

.... už se těším, až zabereme takové malé parkoviště naproti mému domu. Je tam 8 parkovacích míst a včera tam stáli dvě moje Oranžády, bratránkova bílá 21061, Poolova bílá 2102, v garáži červená 2107 ... a ještě měl přijet Tommel
No, výměna hlavy se zadařila, tak snad autí pošlape tak jak má. Práce to bylo celkem dosti... tak doufejme, že nebudou popraskaný kroužky a spotřeba oleje klesne na únosnou. Přikládám foto - dotahování nové palice

Napsal: úte lis 21, 2006 14:56
od Dusan
Gratulujem k uspesnemu poskaldaniu

..pozerma ze tych nadstavcou na golu mas dost

klepe..ventil alebo nieje napnuta retaz...snad nič vazne
P.S. na fotke nieje vydiet ta metrova trubka ktorou ste to utahovali

Napsal: úte lis 21, 2006 15:08
od Vašátor
Utahoval jsem to momentovým klíčem a abych se tam vymotal, musel jsem nasebe naskládat pár prodlužováků, no
Řetěz je napnutý dokonale, ventily jsem kontroloval dvakrát. Ono to jen lehce jakoby škrkne při sešlápnutí plynu. Pak už je klid. Napadá mě leda špatně dosednutej řetěz na tlumič vibrací, Pavel tam chtěl tlumič vibrací z 2107i (je delší a má od výroby udělané kolejničky na řetěz).