Stránka 4 z 4
Napsal: úte říj 17, 2006 09:04
od Hnojar
no mě by to asi taky nezamrzlo, ale nechtěl jsem riskovat....leč na lpg se auťák rychleji ohřeje

Napsal: úte říj 17, 2006 09:42
od dusin
Já to v zimě pod -10 dělám tak,že otevřu sitič a prostě na lpg nastartuju.Plynového pedálu se ani nedotýkám protože moje zkušenost je taková,že jakmile se zvýší průtok lpgu,reduktor zamrzne a pak už nepomůže ano svěcená voda(ten bazmek pak propouští i když je přepnuto na benzín).Nechám ohřát=oškrábu auto a vesele jedu a sleduju nechytající a roztláčené škochtle

Napsal: úte říj 17, 2006 10:32
od Myso
ne to zatial zamrzlo ia raz, minulu zimu, ked som si povedal ze je moc zima a nastartoval som na benal, po chvilke jazdy teplomer uz bol asi na 70 stupnoch, som prepol do LPGu, a na dialnicnom vyjazde som na 2ke stupil na plyn a hore na dialnici to zamrzlo...
prepol som do benalu a po 10m mi dosiel benzin...
tak som to hodil na pumpu, tam som zistil ze reduktor je cely biely, natankoval benal (nemal som ani korunu, esteze platobka bola vo vrecku) a az domov som dosiel na benal (asi 7km), a aj tam bol este reduktor omrznuty...
inak furt startujem so syticom na plyn

len v tych najvacsich mrazoch na benzin.
Napsal: úte říj 17, 2006 10:39
od Pavel04
dneska tady bylo tusim minus tri ajel sem v pohode na lpg a to ze mi to to pri prudkym plynu nikdy nezamrzlo je asi tim ze dokud nejsem v zelenym, tak nechodim do prudky akcelerace nebo nad 3-3,5k rpm
Napsal: úte říj 17, 2006 10:55
od Hnojar
Zatím je to pohoda, až budem řešit odhazování sněhu lopatou, tak nám tyhle úvahy, jestli na LPG přepnout po 500 m nebo 3 km, připadnou úsměvné
Napsal: úte říj 17, 2006 12:18
od zigulman
Diky vsem za reakce.Otroka mam jen asi pul roku a tak s plynem nemam jeste zadne vetsi zkusenosti.S tim syticem to zkusim,jinak kdyz clovek rano zaspi a specha do prace tak to nejde neslapat na plyn,ale poucil jsem se ... diky vsem

Napsal: úte říj 17, 2006 20:11
od MZ
zigulman píše:Diky vsem za reakce.Otroka mam jen asi pul roku a tak s plynem nemam jeste zadne vetsi zkusenosti.S tim syticem to zkusim,jinak kdyz clovek rano zaspi a specha do prace tak to nejde neslapat na plyn,ale poucil jsem se ... diky vsem

Mě BRC nikdy za jízdy nezamrzlo. Buď jej nenahodím (do LPG) nebo odjedu na něj odjedu normálně. Jen má tendenci chcípat, nedží na sytič. Loni jsem v zimě startoval tak do -5, pak už jsem to netrápil a radši přepínal do benzínu. Ono je nepříjemný zbytečně točit startérem, když má baterka umírací úmysly.