Náhradní díly s sebou na expedici
Moderátor: Moderátoři
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
ty zesílený jsem viděl, tam se to mění jednoduše
tady je to v terénu dobře vidět, pomocí klíče a kladiva udělá celou standardní zadní poloosu
https://www.youtube.com/watch?v=f_9Q-Up-0mM#t=15m40
tady je to v terénu dobře vidět, pomocí klíče a kladiva udělá celou standardní zadní poloosu
https://www.youtube.com/watch?v=f_9Q-Up-0mM#t=15m40
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Nějak je tu oproti jiným dnům husto, ztrácím se v tom co kdo psal... Píši vždy na klasiku, ty novoty sem na Vysočinu ještě pár let nedorazí
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
celou dobu řešíme ty co dávají ve fabrice, jen jsem podotknul, že to co jsem viděl já se rozebíralo celý a teď jsem dohledal, že to jsou pevnostní, rozborný
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Pokud se Ti vysype ložisko nebo ukroutí zadní poloosa, tak jsi bez náhradního kompletu zadní poloosy skončil.
Vzpomínal se tady Jarda, předpokládám, že to je JardaNiva ze Svratky (osobně znám), který s Nivou projel, řekněme, trasu Dakaru. Ze Svratky přes Francii a Španělsko na africké písčiny, duny, hory a pouště a to samý zpět. Jestli mě paměť neklame, tak se mu vzadu "něco" vysypalo a někde u Paříže musel kvůli problému na zadní nápravě koupit na vrakovišti celou Nivu Vymontovat příslušný vehement, namontovat do svý, tu koupenou Nivu tam nechat a pokračovat v cestě.
Když jsme s klukama jeli do Srbska, já už tenkrát měl Spi, jsme si vezli nějaký drobnosti. Ale že se nám ve Vršacu vylomí svislej čep ze spodního ramene - tak s tím jsme nepočítali. Srbský kluci dokázali v sobotu ráno obstarat rameno a zprovoznili jsme to. A že při cestě zpět někde na polní cestě mezi vesnicemi (zabloudili jsme) začalo stávkovat zapalování na švestce (2107 ) a strávili jsme tam asi 3 hodiny než jsme ji oživili ... .
Do Estonska jsem si vezl NIC - jen klíč na kola . A za celýho cca 3,5 tisíce kilometrů jsme jen doplňovali PHM.
Takže to řeknu asi takto - lépe by to neřekl snad ani slavný pan Murphy:
Ať ssebou vezeš skoro celý náhradní auto - zcela určitě se pokazí věc, kterou ssebou nemáš .
L.
Vzpomínal se tady Jarda, předpokládám, že to je JardaNiva ze Svratky (osobně znám), který s Nivou projel, řekněme, trasu Dakaru. Ze Svratky přes Francii a Španělsko na africké písčiny, duny, hory a pouště a to samý zpět. Jestli mě paměť neklame, tak se mu vzadu "něco" vysypalo a někde u Paříže musel kvůli problému na zadní nápravě koupit na vrakovišti celou Nivu Vymontovat příslušný vehement, namontovat do svý, tu koupenou Nivu tam nechat a pokračovat v cestě.
Když jsme s klukama jeli do Srbska, já už tenkrát měl Spi, jsme si vezli nějaký drobnosti. Ale že se nám ve Vršacu vylomí svislej čep ze spodního ramene - tak s tím jsme nepočítali. Srbský kluci dokázali v sobotu ráno obstarat rameno a zprovoznili jsme to. A že při cestě zpět někde na polní cestě mezi vesnicemi (zabloudili jsme) začalo stávkovat zapalování na švestce (2107 ) a strávili jsme tam asi 3 hodiny než jsme ji oživili ... .
Do Estonska jsem si vezl NIC - jen klíč na kola . A za celýho cca 3,5 tisíce kilometrů jsme jen doplňovali PHM.
Takže to řeknu asi takto - lépe by to neřekl snad ani slavný pan Murphy:
Ať ssebou vezeš skoro celý náhradní auto - zcela určitě se pokazí věc, kterou ssebou nemáš .
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
jenže některý věci se dají nahradit z jinýho auta, nějak posvařovat, ale něco prostě nejde, třeba poloosa, homokloub, čep se dá určitě nabastlit z něčeho jinýho
elektriku mít s sebou komplet, tam těžko nahrazovat
elektriku mít s sebou komplet, tam těžko nahrazovat
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
v rusku na nivu bude s nahradnymi dielmi lepsia situacia ako v parizi. Len nebudu vediet ci mas upravu Breznew, Putin alebo Stalin
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
o trochu jo, ale někde v tajze taky nic moc
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Tam určitě nebudou výrazné úpravy v elektronice .tajga píše:---ci mas upravu Breznew, Putin alebo Stalin
Myslím si to, vzhledem k unifikaci motorů a elektroniky kolem ní. Aneb proč si to dělat složitý L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Náhradní díly s sebou na expedici
Tyhle super speciály Brežněv Putin i Stalin mají výbavu Smrt Imperialistům ! A liší se hlavně barvou.
Verze Brežněv má navíc ke standardní výbavě SI doplněk Cyklon B.
Stalin má ke standardní výbavě SI (Smrt Imperialistům !) ještě doplněk Mrazivá zima u Stalingradu.
No a Putin nemá navíc ani Ň.
Verze Brežněv má navíc ke standardní výbavě SI doplněk Cyklon B.
Stalin má ke standardní výbavě SI (Smrt Imperialistům !) ještě doplněk Mrazivá zima u Stalingradu.
No a Putin nemá navíc ani Ň.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.