Leo123, kúp čelovku a máš pokoj.
Ale vážne, ak chceš na to posvietenie na cestu, tak ja by som to radšej riešil radšej externým obvodom ktorý by to zapínal len po tme a napr. aj len keď chceš(čiže napr. stlačíš 2x odomknutie) a až zapína radšej nejaké dorobené LED svetielko. Ak ti stačí, tak napr. na spodku zrkadla, alebo niečo silnejšie skryté pod prednou maskou,.... Možnosti je veľa, a hlavne to nezaťažuje toľko batériu... A ten ovládací obvod si môžeš pozrieť v číne alebo aj na Slovensku máme firmy, ktoré realizujú "elektronické obvody na mieru".... Alebo môžeš použiť aj "hotové" zariadenia čo majú aj svoje vlastné DO a rôzne možnosti prevádzky... Dôležité je čo a na čo chceš a ako presne to má fungovať a už len nájsť dobrého autoelektrikára čo ti to namontuje, prípadne ti aj pri výbere pomôže.... Ak by ti stačilo, tak ja by som osobne namiesto toho svetielka vo dverách vytiahol kábliky do zrkadla a na spodok zrkadlá by som pripevnil LEDky(na výber je mnoho druhov a svietivosti). Ak by si to svetielko nahradil LEDkami, tak môžeš ísť do cca 10W na jednej strane auta a na druhej tiež a originál elektrike to nebude vôbec vadiť, ale radšej by som pred tie LEDky dal poistku, lebo nikdy nevieš.
P.S. Duko, ja moc nepreháňam. Ale zober si, že keď pri každom odomknutí autá ti zasvietia svetlá(čo je len pri stretávacích 2x 55 W) tak to je dosť nárazový prúd, plus nejaký čas to berie skoro 10 A, a potom si sadneš a zapneš zapaľovanie pri ktorom ti nabehnú všetky systémy a čerpadlo,... Tak pri akom napätí budeš štartovať? Pri "normálnom štarte" ja štartujem s 12,0 - 12,2V, no a s tými svetlami by si štartoval možno aj pri 11,5V, no a viac takýchto štartov a určite ti odíde batéria skôr. Netvrdím, že o nejako extrémne skôr, ale možno aj o 1-2 roky skôr ako by vydržala bez tých svetiel. Samozrejme že záleží aj od jej kvality, počtu štartov, dĺžky a kvality dobíjania a tým aj miery dobitia, teploty okolia,...
Ešte perlička na záver čo som si všimol na mojej Veste. Keď mi PC ukazuje len pri DRL dobíjanie 14,0 V, tak na batérii nameriam cca 14,08 V(táto odchýlka sa dá). Ale keď zapnem diaľkové, tak PC mi ukazuje 13,8 V a na batérii nameriam cca 14 V. Takže to vyzerá, že alternátor sa snaží stále dobíjať okolo tých 14 V a PC meria napätie na spoločnom uzle s ktorého sú napájané aj svetlá, no a na tom je teda strata pri záťaži až cca 0,2 V. Toto som meral po cca 20 km jazde, kedy už batéria bola dobitá.