Stránka 4 z 11

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: sob zář 08, 2018 23:55
od valda1971
Když to tady vše čtu, tak jsem rád, že jsem chytil poslední dovezenou Prioru do ČR (na mou objednávku), lak ať kamínky, či ptačí trus odolává bez problémů, řešení s nějakým softvérem budíků apod. jde mimo mne - je to asi poslední typ LADY tak nějak poctivě "po staru", kde ukazuje co jak má, a ani PC mne neoblnuje, viz moje téma při hodnocení konce roků.
A to jsem si tehdy říkal, že kdybych počkal, mohl jsem mít Vestu......dnes jsem rád za poctivou Prioru :D

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 06:04
od Cory
Priora zas az tak poctiva neni :D

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 06:27
od Křečík Barbuška
Poslední poctivé auto byl VAZ 2107 v době začátku perestrojky. Pak už to šlo z kopce :mrgreen: .

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 08:33
od Georgius
Ty se tomu směješ, ale když jsem v MH viděl tu stříbrnou 2107 r.v. 2010 či kolik tak mi přišla proti 2107 r.v. 1990 fakt zpracováním jinde, jako by to ani nedělali ve stejné fabrice :-( Kvalita zpracování se pak vrátila až s Vestou :mrgreen:

Valdo, tobě nekecá prioří tachometr směrem nahoru ? To je zase asi jediné pozitivum "oranžových" budíků Vesty (originální "bílé" pro vnitřní trh taky podle videí ukazují klidně o 10 km/h víc, tuhle mi na dálnici při cca 180 tacho GPS ukazovalo 183 ;-) )

Jinak Priora je v podstatě "ve své třídě" poslední Lada, kterou opravíš křížovým šroubovákem a 8/10 klíčem ( SMRT TORXŮM :minigun: :chain: )

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 10:33
od radek mb
Ladoš Vestoš píše:No JaJo stačí zabrousit na forum třeba Dacie nebo Fiatu...a ty servisy nemají o moc lepší a s auty řeší ještě závažnější problémy a to i u Dusteru II.
Ale to přece nemůže být útěcha. To je jak ve škole. Dostal jsem z písemky trojku, ale ostatní měli také trojky nebo i horší. Ale byli i tací, co měli jedničky a dvojky. Není lepší srovnávat se s lepšími?

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 10:36
od valda1971
Ano, tachometr mi ukazuje víc, u "50" je to nepatrné, pak to stoupá a u "200" je GPS 190. Co tak čtu, tak tohle dělají asi všichni a je to prý úmysl.Takže to beru jako reál. Jediná 2101 mi ukazuje přesně, ať u 50 či 130.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 14:34
od Křečík Barbuška
Georgius píše:Ty se tomu směješ, ale když jsem v MH viděl tu stříbrnou 2107 r.v. 2010 či kolik tak mi přišla proti 2107 r.v. 1990 fakt zpracováním jinde, jako by to ani nedělali ve stejné fabrice :-( Kvalita zpracování se pak vrátila až s Vestou :mrgreen:
Nechci kecat, ale myslim, ze ten stribrnak vydlabali v Izevsku ... tusim i Grantu mi vydlabali tamtez :rabbit: . Krokodyl by mohl upresnit.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 14:43
od Georgius
Hmmm, v tom případě .. že by to nedělali ve stejné fabrice :?: :oops: :mrgreen:

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 20:08
od Makar
Si išiel Georgius na Veste 180 :?: :oops: To je už podľa mňa životu nebezpečné :mrgreen: Ja som mal problémy s riadením už pri 150km/h.
Servisy trpia nedostatkom ľudí, lebo dnes sa servisáci aspoň tu na západe Slovenska chcú hneď voziť v Touaregoch a Audi Q7-kách.
Najlepšie sa zarába na ľudskej hlúposti :idea: Keď som povedal kámošovi-servisákovi koľko zarábam na 4 smeny, tak ma vysmial :!:

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 22:18
od Georgius
Makar píše:Si išiel Georgius na Veste 180 :?: :oops: To je už podľa mňa životu nebezpečné :mrgreen: Ja som mal problémy s riadením už pri 150km/h.
No, asi pár kiláčků nad oficiální maximálkou, no :oops: Ale problémy ve 150 ? Luxka "na hlíně" s většíma kolama možná trošku líp sedí, ale hlavně základ je mít správnou průpravu: 2107 karbec 140 tacho kopec/nekopec (přes 150 tacho nehnáno s ohledem na věk vozidla v době kdy už jsem měl dostatečně oschlé papíry na to abych kočíroval sám), 21113 170-180 tacho (kecá tak 10 km/h nahoru, takže 160-170 real, tehdy jsem nepoužíval GPS takže přesně nevím) a blížícími se 180 tacho jsem toho nechal, protože už mi přišlo že to dost nesedí a představa, že bych potřeboval prudce brzdit mi nedovolovala jet o moc rychleji. Proti tomu Vesta drží směr nesrovnatelně, jenom nad cca 170 na pětku zrychluje už dost neochotně a tak než člověk (na německé dálnici) najde dostatečně dlouhý úsek aniž by se tam někdo hrabošil z pomalejších pruhů tak to trvá (proto jsem se taky přes těch 183 GPS zatím nedostal). Ale pan B. z Mělnického servisu měl vždycky něco s plachetnicí jako služebáka a tvrdil mi, že jel dvě kila tacho i s Kalinou 1,4 8V ...
Makar píše:Keď som povedal kámošovi-servisákovi koľko zarábam na 4 smeny, tak ma vysmial :!:
Když to lidi zaplatí ... a jsou ti servisáci spokojenější ? :idea:

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: ned zář 09, 2018 23:01
od Makar
Aj u nás hľadá díler Lady servisákov. Ale myslíš si, že tam pôjdu automechanici, čo majú súkromné servisy? To asi ťažko :mrgreen:
Veď im stačí doviesť z Nemecka BMW-áky 5-ovej rady alebo iné staré modely aut, pretočiť kilometre, dať vytepovať, opraviť pár
estetických somarín a nejaký mladý chalan alebo dedko ho tu na SK hneď kúpi a ešte vytešený (prvé 2 mesiace :mrgreen: )
Klame sa s poistnými udalosťami, podplatení sú odhadcovia pri nehodách, kšeftuje sa s náhradnými dielmi z kradnutých aút...
Uvedom si, kde žiješ :idea: Dnešní súkromní servisáci je napoly organizovaný zločin, kde frčia obrovské prachy...
A v origo servisoch už robia len mladé uchá, často bez potrebnej praxe.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pon zář 10, 2018 08:42
od lavius
TomiG píše:Ma niekto skusenosti zo servisom PD(Prievidza) alebo TN(Trencin)...
Chcem si kupit Vestu SW alebo Crossku...a rozhodujem sa kde...dakujem Tomi
Ahoj, kupoval som v PD, v pohode prístup. Teraz som bol tam aj na serviske po 3500km, vraj všetko OK, olej Motul 5w30.
S nejakými hlbšími zásahmi nemám skúsenosť a dúfam, že ani dlho nebudem mať.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pon zář 10, 2018 08:55
od grafi2
je to riadna divočina, Tebe zalejú 5w30, mne naliali v jednom servise 10w40, v druhom 5w40...
Ale 5w30 na leto by som asi neriskoval, v zime bude fajn... No údajne ho nalievajú aj v závode. Tak isto som škrípal zubami keď mi pred zimou naliali 10w40, ale kým som prekonal lenivosť že ho vymením, už som bol súci na ďalšiu garančku...
viac tu

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pon zář 10, 2018 09:38
od lavius
No ja som dufal ze 10w40 tam nedaju. Takyto som daval do 15ročneho auta, kde už bol aj motor trochu vylagrovany.
Ale keď ho dava aj Lada, tak by nemal byť problem.

Re: Stiznosti na servisni sit

Napsal: pon zář 10, 2018 10:06
od Luděk Musil
Do Granty taky liju 10W40 a pohoda. L.