Stránka 4 z 5

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: ned kvě 14, 2017 09:14
od lionol
To Valda: ahoj Valdo, díky za názor. Mohl bys, prosím, udělat taky foto předku 01? Ja jsem to odvodil z tvaru ozdobné mřížky chladiče, která je nedelená a z tvaru přední kapoty.

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: ned kvě 14, 2017 11:46
od valda1971
lionol píše:To Valda: ahoj Valdo, díky za názor. Mohl bys, prosím, udělat taky foto předku 01? Ja jsem to odvodil z tvaru ozdobné mřížky chladiče, která je nedelená a z tvaru přední kapoty.
Mřížka je sice z jednoho kusu, ale z výroby prohnutá. Dojel jsem (zmoklý :cry: ) z akce a ze židle jsem vyfotil předek + mřížky na balkoně. Z obou foto je šípovitý tvar vidět.

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: ned kvě 14, 2017 12:31
od lionol
Je to tak - díky :) Mezitím jsem to už vysledoval na skutečných autech, potkal jsem jednu 01na parkovišti ... 03 má ten šíp výraznější, předek je daleko víc tvarovaný do formátu šipky ... takže obě auta mají klínovitý předek, modely 03/06 podstatně víc

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: ned kvě 14, 2017 18:08
od Jimmi
Polský Fiat byl mnohem šípovitější. Takže s nula trojkou jsem si dost pohoršil 8)
Jo, taky jsem si vždycky myslel, že to má být rovné. Ten optický klam tam prostě je.

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: ned kvě 14, 2017 18:47
od lionol
Polský FIAT 125p měl navíc přední i zadní blatníky vytažené nad úroveň kapoty, takové falcy nahoru ... a ten předek nebyl moc šípovitý, spíš dělal takovou složenou závorku (dvojitou lordózu) - výčnělky na předních hranách blatníků, pak ústup masky, její výklenek uprostřed vozu, znovu ústup a výčnělek na druhé straně na hraně blatníku

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: ned kvě 14, 2017 23:31
od valda1971
A to vytažení blatníkú u 125p bylo SUPER - krásně se s tím najíždělo na doraz (zdi apod.)

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 09:06
od Jimmi
Občas přes ty blatníky bylo hůř vidět třeba na škodovky. Ale do špičky byl i nárazník.

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 10:29
od uha2324
Spicata maska – do krve bych se hadal ze maska je plocha, a to jak u 2101, tak u 2103. Dukazni fotky se ale nedaji poprit :-)

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 10:33
od valda1971
uha2324 píše:Spicata maska – do krve bych se hadal ze maska je plocha, a to jak u 2101, tak u 2103. Dukazni fotky se ale nedaji poprit :-)
Ještě že jsem to vyfotil :mrgreen: Jinak díly masky 2103 ploché jsou, tak je šípovitý lom v tom spoji.

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 11:27
od Laďuša
Dobrá debata, hlavně proto, že zrovna včera jsem si fotil přední masku Tofaşe 124, kterou mají pověšenou na zdi v istanbulským technickým muzeu. Takže kdyby někdo potřeboval vidět prohnutí i nulajedničkový masky, mam snímek tý z Tofaše, takže vlastně nevim, jestli by jste to jako důkaz vzali, i když je stejná :lol:

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 11:40
od uha2324
Presne tak, mam ty dve pulky na stole a jsou ploche. Na aute mne to prijde taky ploche, bude se muset v garazi podrobne podivat jak se veci opravdu maji 

Tofas je dost podobny Fiatu 124 (tudiz i Ziguliku), ale zrovna maska je na nem myslim jina…

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 14:11
od lionol
Tak fotky jak 01 tak 03 jsou výše v příspěvku, takže důkazní řízení již bylo provedeno ... 01 je mírně šípovitá, 03/06 je výrazněji šípovitá. Proto má ta maska 03/06 dva díly, protože už by neunesla ten ohyb, byla by do lomu, a tím pádem náchylně k rozlomení v místě ohybu.

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 17:22
od Kopr
lionol píše:To Kopr: Ahoj Roberte, 19.5. se uvidíme v Příhrazech?
Tak to je Pecka :wink: těším se ...

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 17:44
od Nulašestka
Hoši, přál bych vám to pasovat na kompletně převařeným čumáku (výměna předních podběhů), kde se musely podle masky nakitovat hrany předních blatníků, aby se to dalo vůbec jakž takž sesadit a stejně to nešlo, takže se maska musela různě ohýbat a přibrušovat, pak podle masky ohýbat přesah kapoty a pořád dokola to různě sesazovat a zkoušet. Ty díly jsou totiž u 03/06 nejen že do šipky, ale ještě u středu auta posazené výš, aby to dělalo tu žraločí příď ala BMW a u středu kapoty předsunuté víc dopředu. U šestnáctky to budu celé ještě jednou předělávat a odhaduju to jako práci tak na týden. Krom jiného se bude muset podkládat maska nahoře u čela, aby nebyla moc utopená pod kapotou, dole, aby nebyla moc sesedlá (ale zase jen tolik, aby dole nevznikla škvíra mezi spodkem masky a podčelem...), bude se muset rovnat v ruce, aby nebyly fuky u blatníků, další přijde na řadu sesazení obou polovin, aby nebyla veprostřed moc velká spára atd. Třešničkou na dortu pak bude vypodložení a posunutí všech hrnců světel, aby světla nebyla příliš utopená vzadu a taky aby kopírovala linii rámečků masky při sražení obou polovin k sobě za účelem minimální středové spáry. A takhle se na tom autě muselo upravovat úplně všechno... peklo.
Zjisti jsem, že ta maska správně pasuje jen na autech, kde je plechařina na čumáku z výroby. Jinak je to problém. Mimochodem, první prototypy 2103 a dokonce i 2106 měly masku jednodílnou, ale to asi víte. :)

Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78

Napsal: pon kvě 15, 2017 18:09
od uha2324
Jo,víme,maska byla na 2103 jednodilna,Ale rusům to nějak nešlo vystriknout,Tak kvůli tooling JIM to italští designeri rozpulili na dva menší vylisky.