Stránka 4 z 4

Napsal: pát kvě 13, 2005 06:37
od Wolf
A (zatim) slapou jedna basen. W.

Napsal: stř kvě 18, 2005 06:29
od Wolf
Tak dnes jsem pri ceste do prace poskakoval, jako by mi dosel benzin, nektera ze svicek zase vynechava a lambda hlasi bohatou smes :shock: . Dokonce mi ani nechce pustit motor bezici naprazdno do volnobehu (kdyz stojim). upozormuji, ze mezi vymenami oleje nic nedolevam, takze spotreba je minimalni a jezdim na synteticky olej. Lepsi podminky jiz tomu patentovanemu vynalezu nemohu pripravit a tak koncim s testovanim, dnes odpoledne je vymenim, nic uz nebudu reklamovat a ten vynalez pujde do vitriny slavy a hlavne neuspechu. Cest jejich pamatce :cry: (zdravim Psendu) . W.

Napsal: stř kvě 18, 2005 07:52
od Jiri
v lpg servisu mi jednou doporucili pro 2111ku 8v svicky denso
myslim ze je to typ EP20-U maximalni spokojenost. startuje to na prvni otoceni klickem, da se to i bez problemu nastartovat na LPG bez benzinu (kdyz jsem nemel benzinovou nadrz), neni zadny velky rozdil mezi nastaveim mezery mezi jiskristem od 0,7 do 1,1mm :-)
jsou to obyc svicky , menim je jednou za cca 20000-25000km stoji cca 65kc kus
z fabriky doporucovane boschky nic moc na studenem motoru to cukalo, brisk silver odesly za 10000km. original rusky byly taky dobry ale v jednom servisu je "preventivne vymenily" hned na zacatku takze nevim jak dlouho by vydrzely.

Napsal: úte zář 26, 2006 05:28
od Wolf
Pred cestou na sraz v Jedovnici dostaly zase LORky posledni prilezitost pred jejich ekologickou likvidaci (vyhozenim do popelnice :) ) a zatim stale slapou jako hodiny (ruske, ne svycarske). Tak prosim drzte palce, at to tak dlouho vydrzi. W.

Napsal: úte zář 26, 2006 09:42
od čmelák
ja mam v 1,7i brisk L15YC stali ma 160 secky styri

mam skusit dat nejake ine sviecky lebo su tieto pre chod motora uplne postacujuce?

Napsal: úte zář 26, 2006 10:38
od Wolf
Pokud maji odtrh (vzdalenost mezi kontakty) v rozmezi 1,0 az 1,1 mm, pak jsou vhodne a doporucovane. W.

Napsal: úte zář 26, 2006 11:27
od slavoj
V kazdej predajni kde predavaju sviecky, maju aj original katalogy od vyrobcov kde ti najdu presny typ sviecky pre tvoje auto.

Napsal: úte zář 26, 2006 11:35
od Wolf
Brisk ma katalog i tady http://www.brisk.cz/index.php

Napsal: úte zář 26, 2006 13:28
od slavoj
inac tie BRISK SILVER som teraz kupoval pre kamosa, stali 97,-/ks tak uvidime ako mu to pojde na LPG.

Napsal: úte zář 26, 2006 14:38
od Ivo
Ty Brisk silver jsem dával manželce taky do auta a zatím jezdí v pohodě.

Napsal: úte říj 24, 2006 12:06
od Patrac
LOR 15LGS autě byly asi 1000 km a nedalo se to seštelovat se zapalováním z Fava. faktem je že jsem teď zjistil, že se mi pootáčel rozdělovač v mezikuse takže se mi posouvalo časování zapalování. tak až to odladím zkusím je dát zpět. ale i tak byl problém to seštelovat. teď tam mám klasiku LR15YC Premium

Napsal: úte říj 24, 2006 13:13
od Wolf
Pátrač píše:LOR 15LGS autě byly asi 1000 km a nedalo se to seštelovat se zapalováním z Fava. faktem je že jsem teď zjistil, že se mi pootáčel rozdělovač v mezikuse takže se mi posouvalo časování zapalování. tak až to odladím zkusím je dát zpět. ale i tak byl problém to seštelovat. teď tam mám klasiku LR15YC Premium
Mne stale jeste slapou LORky bez problemu, tak doufam, ze to tak i dlouho vydrzi :thumbup: . W.

Napsal: úte říj 24, 2006 13:16
od Patrac
Wolf píše:
Pátrač píše:LOR 15LGS autě byly asi 1000 km a nedalo se to seštelovat se zapalováním z Fava. faktem je že jsem teď zjistil, že se mi pootáčel rozdělovač v mezikuse takže se mi posouvalo časování zapalování. tak až to odladím zkusím je dát zpět. ale i tak byl problém to seštelovat. teď tam mám klasiku LR15YC Premium
Mne stale jeste slapou LORky bez problemu, tak doufam, ze to tak i dlouho vydrzi :thumbup: . W.
rozdil mezi íčkem a rozdělovačem.. :(