Stránka 4 z 10
Napsal: úte bře 01, 2011 07:40
od peet2101
Podle mě tě s 50 výfukem a dvěma karbecema vyhodí hned jak si toho všimne, pokud to neuděláš u známího nebo po haluzi.
Napsal: úte bře 01, 2011 08:00
od Cory
peet2101, pokial by mal len ten vyfuk, tak si to podla mna ani nevsimne...
Napsal: úte bře 01, 2011 08:05
od 2103s
takze myslite kdfyz dam jen vyfuk ze by to mohlo projit jo??c ne karbce budou to dva ale jednoklapkovy?? nereknu kdyby to byly dva dvojty ale takhle akorat ze to jinak vypada skoro...
Napsal: úte bře 01, 2011 10:24
od Laďuša
Když to bude plnit emise, tak jim 2 karbce snad nemůžou vadit, ne?
Napsal: úte bře 01, 2011 17:49
od Yellow01
Karburátor je snad taky náhradní díl ne? To by jim zrovna tak mohla vadit ostrá vačka, jiný zapalování apod... Když splníš emise, tak je jim do součástí motoru ho..o
Napsal: úte bře 01, 2011 18:40
od 2103s
tak aspon ze tak........no uvidime no
Nove vedenie vyfuku a vlastne zvody
Napsal: čtv kvě 09, 2013 13:23
od suhajko
Take som nasiel, myslim ze by to mohlo patrit sem.
Zdroj:
http://retrorides.proboards.com/index.c ... 645&page=1
Re: Výfukové systémy, vačky
Napsal: čtv kvě 09, 2013 14:38
od Martin-MTX
Ja mam 60kovy vyfuk na zavodaku (normalně pod autem) a kdyz jedu na rallye pořádně kudlu tak mi topí do podlahy. Nedokážu si představit, že bych ho měl tažený autem, nehledě na určité netěsnosti ve spojích apod...
Ikdyž ono to vypadá, že to má ještě nečím "oplátované že?". I tak to tam asi pořádně topí
Novy tunel
Napsal: čtv kvě 09, 2013 14:47
od suhajko
to co vidno v interiery je len tunel v ktorom vedie vyfuk
je to cerstva vec, podla mna to este bude doladovat, tepelna izolacia a pod.
Osobne neviem posudit prinos, na to su tu ini odbornici, len mi to prislo zaujimave.
To auto inak vyzera skor ako 'show car' nez nejake seriozne zavodne. Ale vyzera celkom pekne. Link na zdroj je v predoslom prispevku.
Re: Výfukové systémy, vačky
Napsal: čtv kvě 09, 2013 14:57
od Martin-MTX
JJ vidim, tak ona to asi v jeho případě byla nutnost, když vidim jak to snižuje
Re:
Napsal: ned čer 09, 2013 13:17
od sedmák
Majo píše:Moznost vyroby z nerezu tu, bohuzial, nie je.
Korozna odolnost tych striebornych dielov je dost dobra. Zvody sa sice opalili, ale zatial necerveneju.
Zato ten koncovy tlmic! Ta cierne farba je zrejme len prevozna! Neviem kolko to mam, mozno mesiac a farba je uz v tahu, veselo si kvitne, vypada otrasne neviem kolko by takto vydrzal
Treba to natriet alebo este lepsie zohnat niekde firmu, kde sa to da nasopovat hlinikom. V Cechach taka urcite niekde bude len sa treba popytat...
Ja to mam tiez momentalne na seriovom motore. Zalezi na tom, co od toho chces. Ak to chce niekto koli zvuku, tak to ee, velmi to nebasuje
Ovsem ak chces zlepsit vyplach motora, tak to vyznam ma, nebolo by vsak zel, otvorit k tomu aspon sanie...
Ak by bol este dotaz na spotrebu - u mna sa nezmenila - jazdim na LPG.
Re: Výfukové systémy, vačky
Napsal: ned čer 09, 2013 13:22
od sedmák
čus poradte mi někdo mám 07ku a zvuk výfuku je nula a chtěl bych ten co měly 01ky 03ky 05ky apod ten typický drnčivý chrapláček a jestli by to spravil koncový díl z 03ky apod? díky Petr
Re: Výfukové systémy, vačky
Napsal: ned čer 09, 2013 13:30
od Laďuša
07, 01 i 03 mají stejnej poslední díl. 03 má jinej prostřední díl, myslim, že 07 má stejnej. U 01 má ten prostředek jenom jeden ten blbinec, u 2103 jsou 2.
Re: Výfukové systémy, vačky
Napsal: ned čer 09, 2013 13:47
od ger007
no pokial mas 07 v icku tak ta ma iny prvy a druhy diel, posledny diel maju vsetky sedany stejny
Re: Výfukové systémy, vačky
Napsal: pon čer 10, 2013 16:48
od Michal2101
Když už jsme v sekci i o vačkách, tak jsem sehnal vačku 275°. Při vsazení do domečku a montáži na hlavu a nastavení vůlí se objeví problém. Vačku nejde protočit. Člověk u kterého jsem ji koupil říká, ať domeček zvednu. Zkusil jsem, nastavil vůli, ale vačka jezdí úplně po hraně vahadla tak, že by to nemělo žádnou životnost. Máte někdo zkušenost?