Stránka 4 z 12
Napsal: úte bře 21, 2006 22:14
od capodrak
Majo píše:to napadlo aj mne, ale hned to aj padlo, lebo motorom slo otacat za zotrvacnik rukou. A to by pri popletenych saloch neslo urcite...
Patrac bude mat zajtra urcite dobre spravy, ja uz cosi viem, ale vsak necham aby to sem napisal sam
To máš pravdu to by nešlo tam je " značnej rozdíl "
Bylo by možný aby ste napsaly možnosti co už sme vyčerpaly
Napsal: stř bře 22, 2006 09:05
od Teepee
skoda120M píše:........provoz motoru byl polozávodní, tj. na trojku chodil cca 130-140 a ve 140 zrychloval v pěti lidech tam, kde Škoda 130L s řidičem dále nezrychlovala (jednou jsem se v tomhle 2102 vezl).
....a pak se vzali, a zili spolu az do smrti
Ne nevzali, 2102 skončil na korozi a šel do šrotu. Pár věcí z něj přešlo na Modrého LADU.
Ovšem pokud jde o těch pět lidí..., tak ano, nakonec jsme s mou tehdy relativně čerstvou přítelkyní vzali. Ovšem ne kvůli 2102, to až později tchánovi zkušenosti mě odvedli od Škodovek a pochopil jsem, že LADA vydrží více a poslouží mnohem lépe.
Dodnes ovšem na ten motor vzpomínáme...
Napsal: stř bře 22, 2006 09:10
od Myso
tak na 2102 na 3ke 130-140 musela tocit slusne otacky, to uz nie polozavodna jazda ale nieco okolo VFTS(vyslo mi to niekde medzi 7-8tis rpm)
ked mala difec 4,44:1 tak na 4ke bolo 130km/h pekny hukot(cez 5000ot/min), alebo sa mylim?
Napsal: stř bře 22, 2006 09:14
od Tomáš
Teepee píše:Když si vzpomenu na historku (majitele předchůdce Modrého LADY), kdy prorazil olejovou vanu a risknul dojezd domu (cca 3-5km) a na mojí nevěřící otázku, zda tam ten olej fakt nebyl mi odpověděl nevím, ale svítilo to!!!
Nechápu, jezdilo to dál, jak to vypadalo uvnitř motoru nebudu spekulovat, ale vůz jako celek skončil na korozi.
Je to jedna z historek o trvanlivost LADY, které sotva sám věřím, ale on podobně hrubé zacházení zkusil i Modrý LADA (cca 6km bez klínového řemenu) a to mám doložené, má drahá polovička byla tomu přítomna (ne vina).
A když tohle srovnám s olejem M6A (M6AD) a relativně krátkým proběhem na volnoběh, tak takhle od stolu bych taky neviděl v použití tohoto typu oleje zásadní chybu.
Dokonce se říká, že například dvoutakty JAWA se mají zajíždět na obyčejnější olej, neb s kvalitním, moderním olejem trvá záběh příliš dlouho (slovy příliš dlouho se to chytá, utahuje a hryže).
Ale tahle Pátračova zkušenost mi říká, nelej do motoru nikdy nic horšího (ani při případném výplachu) než M8AD (Super Mogul). Co kdyby přece jen to všechno bylo tím zatrápeným olejem.
Pátrači hlavu vzhůru, zdar a sílu, je to k naštvání, ale jen ten, kdo nic nedělá, nic nezkazí.
tak sis měl od své drahé půjčit silonky,nebo šprndu...takhle to jednou želšil kolega na šáde...půjčil si od ženy silonky a prej dojeli bez problémů 50km
Napsal: stř bře 22, 2006 09:15
od Myso
Tomáš píše:tak sis měl od své drahé půjčit silonky,nebo šprndu...takhle to jednou želšil kolega na šáde...půjčil si od ženy silonky a prej dojeli bez problémů 50km
na schade to fachcilo, ale otec to minule skusal na tolede a ani hovno...
Napsal: stř bře 22, 2006 09:17
od JmJ
Myso píše:Tomáš píše:tak sis měl od své drahé půjčit silonky,nebo šprndu...takhle to jednou želšil kolega na šáde...půjčil si od ženy silonky a prej dojeli bez problémů 50km
na schade to fachcilo, ale otec to minule skusal na tolede a ani hovno...
jo jo uz ani silonky nejsou to co byvaly...
Napsal: stř bře 22, 2006 09:18
od Teepee
Myso píše:tak na 2102 na 3ke 130-140 musela tocit slusne otacky, to uz nie polozavodna jazda ale nieco okolo VFTS
ked mala difec 4,44:1 tak na 4ke bolo 130km/h pekny hukot, alebo sa mylim?
Myšo, nemýlíš se, máš úplnou pravdu.
Musím teď poslouchat, ale ve volné chvíli sem ještě něco dopíšu a nebo uvažuji, tohle by chtělo už nové téma....
Napsal: stř bře 22, 2006 09:25
od Teepee
Tomáš píše:
tak sis měl od své drahé půjčit silonky,nebo šprndu...takhle to jednou želšil kolega na šáde...půjčil si od ženy silonky a prej dojeli bez problémů 50km
Tomáši, jenže ona nejela se mnou, ale s rodiči. Tchán o tom věděl, ale vys..l se na to a dojel tam, kam chtěl. Tam to teprve opravili.
Napsal: stř bře 22, 2006 09:33
od Tomáš
JmJ píše:Myso píše:Tomáš píše:tak sis měl od své drahé půjčit silonky,nebo šprndu...takhle to jednou želšil kolega na šáde...půjčil si od ženy silonky a prej dojeli bez problémů 50km
na schade to fachcilo, ale otec to minule skusal na tolede a ani hovno...
jo jo uz ani silonky nejsou to co byvaly...
ale zase tyhle maj lepší výhodu v tom,že se daj se ženský fofrem strhat a nestojí moc peněz....
Napsal: stř bře 22, 2006 09:48
od Patrac
No věci se mají takto. Včera jsme to s Luďkem a Drobkem doskládali. Nakopli to a zaběhli. pak jsem to jel projet. Motor táhne jako bejk. resp táhl. po 22 km jsem dorazil domů. neprojevuje se žádná závada z předchozí montáže. Dnes jsem s autem dojel do práce. Zaparkoval a zdech motor. Pak jsem si ale uvědomil že potřebuju ještě něco vyřídit a motor už nenaskočil. Ozvalo se akorát takové tlumené "puf" jako když motor střelí do výfuku a hotovo. Motor se otáčí. Ve víčku je vidět jiskra, benzín smrdí. Ale motor nechce naskočit. No uvidíme co se bude dít dál. Rozhodně i dnes motor jel velice slušně. Je sice znatelně hlučnější, než předchozí motor ale přikládám to tomu že je potřeba ještě doštelovat ventily neb lehce klepou a hlavně pod kapotou chybí odhlučnění, keteré jsem demontoval kvůli očistě motorového prostoru. Dále pak veškeré rozvody řetěz kola jsou také nové a asi je potřeba aby si dosedly.. Když pominu co se vše stalo ( i včera ) tak si říkám že ten motor je snad prokletý... Dnešek to potvrzuje
Napsal: stř bře 22, 2006 09:58
od denis
On tě jen zkouší, ale to vychytáš a pojede to jako pila.
Kamarád dělal GO motoru na Ivecu-nějaká 7t obluda. Motor jel jako saša a pánové si pro něj dojeli. Montovali si jej sami a zteřelou hadici id chladiče spravili kouskem trubky a 2x SKpáskou. Samozřejmě se to prorvalo jinde a chlápek přijel s tím, že ten motor netáhne, hulí a jede blbě-prý tam má olej i vody je tam dost. Jak přijel, vypustilo se z motoru 2,5l vody a motor byl po 250km najetých po GO zralý na další GO. Těsnění zapečené, o zbytku ani nemluvím. To nasere, když tomu věnuješ tolik času a někdo to pak ojebe. Toto je jen odstrašující příklad debility některých lidí.
Taky jsi tomu věnoval maximální péči a proto to přece musí jet.
Jak vidím na své Lada je fakt nezmar.
Napsal: stř bře 22, 2006 10:09
od Patrac
včera mne doarzila taková ptákovina jako když už jsme chtěli dělat rozvody resp vůle ventilů, tak se mi podařilo zlomit šteft ve hlavě. od napínáku... to byla poslední kapka mý trpělivosti resp. jakései radosti nebo co prostě tohle všechno mi říká že ten motor se nějak šprajcuje proč.. je mi záhadou.. ach jo.
Napsal: stř bře 22, 2006 14:01
od Patrac
Napsal: stř bře 22, 2006 14:10
od Brandy
Patraci, hlavne to nevzdavej. Treba si dej par dni pauzu. Prijdes na jiny myslenky a pak se na to muzes znova vrhnout. Tyhle pocity dobre znam. S necim se dlouho se..s a porad jsou s tim jenom problemy. Nakonec uz Te rozcili kazda drobnost. Ale ver mi, nakonec se to povede. Hlavne to nevzdavat. Preju hodne stesti.
Napsal: stř bře 22, 2006 14:16
od Patrac
Brandy píše:Patraci, hlavne to nevzdavej. Treba si dej par dni pauzu. Prijdes na jiny myslenky a pak se na to muzes znova vrhnout. Tyhle pocity dobre znam. S necim se dlouho se..s a porad jsou s tim jenom problemy. Nakonec uz Te rozcili kazda drobnost. Ale ver mi, nakonec se to povede. Hlavne to nevzdavat. Preju hodne stesti.
Víš jako motro jede ale to zapalování prostě třeba to s tím nemá nic společného. jen shoda náhod. protože včera to s tím jelo 20 a dnes 10 km a be jediného problému... Pár dní oraz by se šiklo ale to nejde. mmj teď jsem měl tři dny oraz protože jsem čekal na kroužky. Potřebuju nutně auto potřebuju dělat jiný věci a musím si je přivézt takže auto opravdu nutně potřebuju. Už jsem po včerejšku myslel že to bude o.k. ale přiznám se už jsem to vzdal. Nemám prostě už sílu se s tím rvát...
je toho už prostě moc naráz. Zatím tohle jseo nejhorší problémy jaký mě nejen s autem ale vůbec potkaly při tvorbě nějakých věcí ( nábytku stavbě baráku atd...) Vždy se to vyřešilo a bylo po problému ale tohle prostě nekončí. Měl jsem se na celej motor vysrat a nechat tam tu vylágrovanou bestii.. ta námaha za to nestála