Stránka 4 z 10

Re: UAZ-452

Napsal: čtv led 14, 2016 09:52
od Veteranista
Tohle je jedno z velmi málo aut, které bych jsi nové koupil, on mít peníze.

Re: UAZ-452

Napsal: čtv led 14, 2016 22:08
od Laďuša
uha2324 píše:jako nemocny pacient bych se v tom ale vezt nechtel :-)
Jako nemocnej pacient by jsi byl šťastnej, že už něco konečně přijelo a možná, kdyby jsi teda vnímal, by jsi třeba i ocenil, že to projede i případnej terén, kterej by přišel do cesty :)
Co UAZy pohřebáky, taky jsou? Páč jestli se to tu srovnává s 1203, musí existovat i černá verze. Bydlim mezi nemocnicí a hřbitovem, takže o tom něco vim :)

Re: UAZ-452

Napsal: sob led 16, 2016 12:22
od Crocodile
Tak jo, natočil jsem nějaké záběry Buchanek a jejich zákoutí. Je tam jak valník, tak autobus. Bohužel zvuk mi youtube stlumil, protože na dílně zrovna hrálo rádio a v něm hudba která na youtube neprošla :D hrozný. Každopádně pokochejte se tím, se zvukem to případně pustím na zimním srazu...

https://www.youtube.com/watch?v=OT5o7hR46B4

Re: UAZ-452

Napsal: sob led 16, 2016 12:37
od Marek
Moc se omlouvám, že nesdílím vaše nadšení. Ale já bych tenhle krám nechtěl, ani kdyby mi za něj platili a dotovali pohonné hmoty.

K čemu to je?

Re: UAZ-452

Napsal: sob led 16, 2016 13:46
od valda1971
Koukám že valník má "inovaci" klik dveří :)

Re: UAZ-452

Napsal: sob led 16, 2016 14:47
od Petr HC
Takhle "nablitý" svary vidím poprvé - a to už jsem něco za 3/4 století viděl a svářel jsem vším možným - i uhlíky z baterky. Mmch na sváření konců měděného vinutí není nic lepšího. Kroutilova svorka (ani se nemusí konce odizolovat), pssst a je to.

Re: UAZ-452

Napsal: pon led 18, 2016 13:45
od Jan Vaníček
Nestačím zírat, co je v 21 století ještě možné. Předpokládám, že toto není stavěné v nějakém chlévě, ale v továrně. To zpracování Š 1203 vyráběných kusově právě v onom bývalém chlévě je asi o 99% lepší :D .
Já se divím, že ty plechy vůbec drží při sobě. Představím-li si, že to auto bude jezdit opravdu v terénu, tak bych si myslel, že kastle se musí během chvíle roztrhat. Pokud by to auto jezdilo po našich nasolených silnicích, tak musí kvést již po první zimě. Honza

Re: UAZ-452

Napsal: pon led 18, 2016 14:04
od dvk
Pánové, při vší úctě, zajeďte si za Krokodýlem, naživo si prohlídněte ty auta zblízka, naložte si na korbu tunu a projeďte se. A až přijedete domů, tak si vypiště inzeráty na prodej něčeho srovnatelného, seřazené podle ceny. Pak sem napište, k čemu jste došli. :) Takhle podle videa můžete soudit tak akorát to, co je vidět ZVENKU. Opravdu si myslíte, že celé auto drží pokupě jen těch pár svárů zvrchu ?

Nejsu dealer ani mě Krokodýl neplatí :), ale mám ty auta dvě, mám je rád a za těch let už celkem znám všecky jejich nedostatky - a že jich bezesporu je mnoho ! Ale musíte vidět věci v souvislostech, kde, za jakým účelem a za jakou cenu se vyrábí. Každý by chtěl, aby to auto stálo sto tisíc s daní a přitom bylo vyrobené s kvalitou Toyoty.

Re: UAZ-452

Napsal: pon led 18, 2016 15:08
od Křečík Barbuška
Až budu mít moc peněz a nevědět co s nima tak si jedno takové koupím na dráždění okolí :-) .

Penízky na UAZ budou 8) . Právě mi došel mail. že má někdo 15 mil. doláčů a 30 kilo zlata a chce se podělit :mrgreen: .

Re: UAZ-452

Napsal: úte led 19, 2016 15:41
od jacek
Marek píše:Moc se omlouvám, že nesdílím vaše nadšení. Ale já bych tenhle krám nechtěl, ani kdyby mi za něj platili a dotovali pohonné hmoty.

K čemu to je?
Nejsme nadšení, ty svary jsou opravdu asi po flašce vodky...což ale nijak nedegraduje schopnosti Buchanky mimo silnice v našem slova smyslu.
Jestli se to takhle vyrábí padesát let, a je to jedno z nejrozšířenějších aut této kategorie v nejtěžších podmínkách v RF a zemích (nejen) SNG, tak to asi tu službu, pro kterou je to určené, dělá opravdu dobře. A to je odpověď na Tvou otázku, k čemu že to je.
Osobně bych to taky nechtěl, hlavně proto, že by nebylo využití. No a když to kupují i v Německu, tak to znamená, že ty hnusné svary asi nejsou to nejpodstatnější na celém autě. Krásný svar Ti v terénu určitě nepomůže. A to je právě odlišnost ruského vidění světa: Oni by se Tě zase zeptali, k čemu že by ty hezké svary byly. A docela jim rozumím. :) Snad až tam jednou (pokud vůbec) dorazí svařovací automaty, bude to lepší, a o hodně dražší. Pro lidi ve fabrice to bude jen horší, protože už v té fabrice potom nebudou...
Jen by mě zajímalo, proč jsou navařované ty páky závěrky a redukcí? Tak nějak to tuším (montáž), ale nejsem si jist. A toho inovovaného :) volantu asi do pickupu bylo škoda, tak tam není. Zase má holt ta jiná madla. :mrgreen: J.

P.S.: dvk a laďuša tu mají nejspíš pravdu. Pubertální hýkaní mladíků na videu je trapnou ukázkou rádoby západního internetového intelektu s oblíbeným blitím do vlastního hnízda. I když ta elektroda mě taky pobavila. :lol:

Re: UAZ-452

Napsal: stř úno 17, 2016 18:57
od mirozv

Re: UAZ-452

Napsal: stř úno 17, 2016 21:35
od Tommel
Proč by jsme přestali dovážet 2206 ? Už se těšíme jak tady budeme mít první modernizovaný kus

Re: UAZ-452

Napsal: čtv úno 18, 2016 13:43
od uha2324
Buchanka je o nicem, takhle vypada pravy rusky vuz:
http://auto.idnes.cz/terenni-special-se ... aktual_fdv

Re: UAZ-452

Napsal: čtv úno 18, 2016 15:03
od Hurikán
:arrow: UAZ zmodernizoval nejen Buchanku, ale i jiné věci. Viz ZDE. :idea:

Re: UAZ-452

Napsal: čtv úno 18, 2016 21:52
od Laďuša
Jo, takže to má nejenom novej volant, ale i znak, jo? :mrgreen: