Záhadu-závadu jsem v pátek objasnil, efektivně dořešil (díky!), jen její původní projevy trochu záhadou zůstaly.
Vyměnil jsem pakny, sjednotil pečlivě bubny, levé gufero by bylo lepší ještě vyměnit, popasoval se s tloušťkou nového obložení, nastavil ručku, dojel na STK a ... brzdilo to perfektně!
Jak na hydrauliku (to zíral i technik), tak v podstatě na ruční. Tenhle technik zkouší u ručky každé kolo zvlášť, spíš honil brzdný účinek, nakonec tahajíc za ručku oběma rukama zkonstatoval, že tam těch 1,5 tuny dostane. Ve spojení s informací, že jsou nové nezajeté pakny byl k tomu smířlivější.
Takže jsem šťastný, že je to v cajku, už jsem dost klesal na mysli...
Všem diskutujícím děkuji za podporu, blbá shoda okolností, že původně šla na hydrauliku rozdílně, ALE na ruční souměrně.
![bandhead :banghead:](./images/smilies/BangHead.gif)
Při štelování ručky jsem teď samozřejmě vodítko lanka pořádně vyčistil a namazal, ničím jiným to matení nepřítele asi být nemohlo.
Po bitvě každý generálem jest...
Bílý LADA a okřídlená spol.