Záhadu-závadu jsem v pátek objasnil, efektivně dořešil (díky!), jen její původní projevy trochu záhadou zůstaly.
Vyměnil jsem pakny, sjednotil pečlivě bubny, levé gufero by bylo lepší ještě vyměnit, popasoval se s tloušťkou nového obložení, nastavil ručku, dojel na STK a ... brzdilo to perfektně!
Jak na hydrauliku (to zíral i technik), tak v podstatě na ruční. Tenhle technik zkouší u ručky každé kolo zvlášť, spíš honil brzdný účinek, nakonec tahajíc za ručku oběma rukama zkonstatoval, že tam těch 1,5 tuny dostane. Ve spojení s informací, že jsou nové nezajeté pakny byl k tomu smířlivější.
Takže jsem šťastný, že je to v cajku, už jsem dost klesal na mysli...
Všem diskutujícím děkuji za podporu, blbá shoda okolností, že původně šla na hydrauliku rozdílně, ALE na ruční souměrně.

Při štelování ručky jsem teď samozřejmě vodítko lanka pořádně vyčistil a namazal, ničím jiným to matení nepřítele asi být nemohlo.
Po bitvě každý generálem jest...
Bílý LADA a okřídlená spol.