PREMIER NE 118 - Made in India
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
A co to nabouchat na žigulácký papíry?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Taky mě to napadlo
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Rozhodný rok pro získání veteránských papírů je rok 1983. Cokoli mladší nemá šanci ani kdyby to byla sebevětší rarita. Zároveň auto s pravostranným řízením u nás nelze postavit na klasické doklady a bílé RZ. Zde je jedinou cestou předělat volant na levou stranu. Osobně bych šel asi cestou nejpodobnější palubky (Samara) a provedl její případnou úpravu. Čalouníka máme šikovnýho, ovšem Brno je trošku z ruky.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Řekl bych že je to pěkná kokotina. Majitel si může zkusit dohledat, jestli už homologaci nevyřešil ten původní dovozce. Jestli ne, je jakákoliv úprava úplně na nic. Nepřihlásí to tak ani tak. Na veterána to ani předělávat nemusí, za deset let čekání by zjistil, že bastl nikdo nechce a originál by šel. Předělávkou ala stodola ztratí originalitu. Co jiného je na tom autě zajímavého? Pokud by to měl na zahraničních značkách, stačí udělat povinné úpravy pro pravostranný provoz a jezdí, veterán, neveterán, přestavba, nepřestavba, šmelina nešmelina. Ta úprava spočívá v přelepení šikmých výsečí světlometů, čímž se zamezí oslňování protijedoucích vozidel. To je vše, pokud vím. Řekl bych, že ten střep nemá smysl homologovat individuálně, protože to skončí vyhozením mnoha desetitisíců s negativním výsledkem.Veverka píše:AutoDelta to určitě měla prodávat s volantem vlevo,takže klidně s ním doleva.
Občas si říkám,jestli bez státu by nebylo vše tak nějak jednodušší.
Ještě k té předrbávce na druhou stranu. pasovat do toho palubku z čehokoli jiného než je přímý sourozenec je k ničemu. Pokud to má topení ala 2101, budiž tam vecpat palubku 05 nebo 07. Pak teoreticky po převaření čísel na žigulácká stvoří něco co bude znamenat strach na každé STK. FUJ.
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
pulku? Ani to nie, ja som bol v tom ze ide o palubku
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Když už nic jinýho tak dát auto dokupy a šoupnout někam do muzea, je to tady rarita. Lepší než rozebrat/sešrotovat.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
No, majitel to možná vzdal - tady se de delší dobu neozval a na mojí nabídku potřebných dílů, co původně scháněl to bral, že mu to auto udělám (což neeeee) se už nezmínil...........
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
No za takovou cenu asi jo. Ale říkám - nerýpat do toho a zachovat origo stav, postavit to třeba někomu do expozice, takových je jistý množství. Tam to může sloužit. I na soukromým pozemku by to mohlo jezdit, ikdyž je to tak nějak k ničemu. Ale nevěřím, že to dostane na silnici dřív než zešediví - a to už nebudou ani lidi co znaj žigula, na tož lidi, kteří ocení rozdíl mezi tímLaďuša píše:Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo.
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Už jen to,že tady o tom debatujeme,je prostě špatně.
Co je ouřadům to toho že si majitel jezdí třeba v BRDM?Byrokracie je zlo
Co je ouřadům to toho že si majitel jezdí třeba v BRDM?Byrokracie je zlo
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Jak by to tu vypadalo? Ještě že máme civilizaci. Bohužel i s jejími negativy.
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Tak třeba jezdit v BRDM po silnicích můžeš, sice při nákupu musíš mít nějaký povolení, ale jinak není problém. Lidi jezdí i s houfncí vz 77 Dana na běžných cestách.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Zkus napsat Vašátorovi, má vlastní autodílnu a šikovný rucefettis píše:Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ