PREMIER NE 118 - Made in India

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12130
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Laďuša »

A co to nabouchat na žigulácký papíry? :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Marťas »

Taky mě to napadlo :D
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Vašátor »

Rozhodný rok pro získání veteránských papírů je rok 1983. Cokoli mladší nemá šanci ani kdyby to byla sebevětší rarita. Zároveň auto s pravostranným řízením u nás nelze postavit na klasické doklady a bílé RZ. Zde je jedinou cestou předělat volant na levou stranu. Osobně bych šel asi cestou nejpodobnější palubky (Samara) a provedl její případnou úpravu. Čalouníka máme šikovnýho, ovšem Brno je trošku z ruky.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od MartasBrno »

Veverka píše:AutoDelta to určitě měla prodávat s volantem vlevo,takže klidně s ním doleva.
Občas si říkám,jestli bez státu by nebylo vše tak nějak jednodušší.
Řekl bych že je to pěkná kokotina. Majitel si může zkusit dohledat, jestli už homologaci nevyřešil ten původní dovozce. Jestli ne, je jakákoliv úprava úplně na nic. Nepřihlásí to tak ani tak. Na veterána to ani předělávat nemusí, za deset let čekání by zjistil, že bastl nikdo nechce a originál by šel. Předělávkou ala stodola ztratí originalitu. Co jiného je na tom autě zajímavého? Pokud by to měl na zahraničních značkách, stačí udělat povinné úpravy pro pravostranný provoz a jezdí, veterán, neveterán, přestavba, nepřestavba, šmelina nešmelina. Ta úprava spočívá v přelepení šikmých výsečí světlometů, čímž se zamezí oslňování protijedoucích vozidel. To je vše, pokud vím. Řekl bych, že ten střep nemá smysl homologovat individuálně, protože to skončí vyhozením mnoha desetitisíců s negativním výsledkem.

Ještě k té předrbávce na druhou stranu. pasovat do toho palubku z čehokoli jiného než je přímý sourozenec je k ničemu. Pokud to má topení ala 2101, budiž tam vecpat palubku 05 nebo 07. Pak teoreticky po převaření čísel na žigulácká stvoří něco co bude znamenat strach na každé STK. FUJ.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12130
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Laďuša »

Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo. :roll:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Majo »

pulku? Ani to nie, ja som bol v tom ze ide o palubku :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Crocodile »

Když už nic jinýho tak dát auto dokupy a šoupnout někam do muzea, je to tady rarita. Lepší než rozebrat/sešrotovat.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7276
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od valda1971 »

No, majitel to možná vzdal - tady se de delší dobu neozval a na mojí nabídku potřebných dílů, co původně scháněl to bral, že mu to auto udělám (což neeeee) se už nezmínil...........
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od MartasBrno »

Laďuša píše:Fuj... a tak to radši sešrotovat úplně, než aby se někdo aspoň ňák pokusil zachránit něco, co je tady rarita, naprostá rarita, i kdyby to mělo mít půlku dílů neorigo. :roll:
No za takovou cenu asi jo. Ale říkám - nerýpat do toho a zachovat origo stav, postavit to třeba někomu do expozice, takových je jistý množství. Tam to může sloužit. :wink: I na soukromým pozemku by to mohlo jezdit, ikdyž je to tak nějak k ničemu. Ale nevěřím, že to dostane na silnici dřív než zešediví - a to už nebudou ani lidi co znaj žigula, na tož lidi, kteří ocení rozdíl mezi tím :(
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Veverka

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Veverka »

Už jen to,že tady o tom debatujeme,je prostě špatně.
Co je ouřadům to toho že si majitel jezdí třeba v BRDM?Byrokracie je zlo :?
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od MartasBrno »

Jak by to tu vypadalo? Ještě že máme civilizaci. Bohužel i s jejími negativy.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Crocodile »

Tak třeba jezdit v BRDM po silnicích můžeš, sice při nákupu musíš mít nějaký povolení, ale jinak není problém. Lidi jezdí i s houfncí vz 77 Dana na běžných cestách.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
fettis
Příspěvky: 18
Registrován: čtv kvě 20, 2010 16:51
Bydliště: Most

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od fettis »

Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Marťas »

fettis píše:Trošku bych oživil toto vlákno......Premier zatím stojí schován v garáži tak jsk přijel a já se znovu táži místních znalců , zda by se našel někdo kdo by ho byl schopen zprovoznit a zkompletovat.Bohužel pracovní vytížení mi nedovoluje toto řešit svépomocí. Představuji si to tak, že vozidlo kamkoliv v čr dovezu dám zálohu a příslušný odborník auto dostrojí a zprovozní, lakování si zajistím sám. Ideální by bylo, aby odborník disponovoval laďáckými ND ..... Našel by se zde někdo takový?Domnívám se ,že bych tuto zakázku dokázal i dobře finančně ocenit.....
Zkus napsat Vašátorovi, má vlastní autodílnu a šikovný ruce ;)
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Crocodile »

2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“