Stránka 4 z 5
Napsal: sob úno 11, 2006 14:34
od Brandy
Honzo, na vymenu kotoucu nepotrebujes nic specialniho. Sam jsem to delal na parkovisti pred barakem. Akorat da trosku premlouvani ty stary kotouce sundat. Bejvaj docela prirezly. Ale s pomoci brzdovy kapaliny a WD se to nakonec podarilo (prej to jde i s colou, ale to jsem nikdy nezkosuel). To je asi jedinej zadrhel, kterej muze nastat. Chce to trpelivost. Jinak vejfuk taky neni problem (taky uz jsem nekolikrat menil na parkovisti
). Kdyz to nejde od sebe, tak to proste rozriznes pilkou na zelezo. Trochu mivam problemy vyndat svody od motoru. Vytahuju to spodem a je to jak vyndavat jezka z klece.
Vzdycky si najedu prednima kolama na obrubnik, abych mel dole vic mista a mohl s tim vselijak kroutit. Pak to docela jde. Tak preju hodne stesti!
Napsal: sob úno 11, 2006 20:37
od Honza 21061
Jediný problém: moje lenost!
Na autě jsem si vždy dělal sám jen to co je od prahů nahoru a netýká se to přímo rozebírání motoru. Teď se žigulem začínám i na spodku, protože neznám nikoho tak levného, aby se mi tam vyplatilo jezdit s blbostma, takže zkusím společně s bratrancem i ten výfuk, i když zatím jen někde lehce profukuje, takže to zase tolik nehoří, ani teď v zimě není vidět, kde by mohla být nějaká trhlina, tak půjde až nakonec po ostatních výměnách...
Napsal: ned úno 12, 2006 00:32
od dmatej
Vejfuk je sranda, když to nešlo mě, půjčil jsem si flexu
Sbíhavost je v pohodě, ale odklon je docela pakárna. S tím je nejlepší zajet do servisu - potřebuješ mít rovnou podlahu, jinak se nedoměříš, navíc jsou to hrozně malý čísla.
Napsal: pon úno 13, 2006 18:24
od Honza 21061
Zkusím to u bratrance v garáži, tam má rovinu i potřebné nástroje, když to nepůjde, tak servis...
Dneska mi zase začalo neskutečně skřípat něco ve spojce při zapínání. Vystříkal jsem na pracovní válec a táhlo půlku WD-40 a nepomohlo to, možná jsem to stříkal z dálky.
Už aby bylo jaro a dalo se pod to vlézt.
Napsal: pon úno 13, 2006 18:46
od JmJ
Honza 21061 píše:Zkusím to u bratrance v garáži, tam má rovinu i potřebné nástroje, když to nepůjde, tak servis...
Dneska mi zase začalo neskutečně skřípat něco ve spojce při zapínání. Vystříkal jsem na pracovní válec a táhlo půlku WD-40 a nepomohlo to, možná jsem to stříkal z dálky.
Už aby bylo jaro a dalo se pod to vlézt.
Kdyz neco skripe, tak to zas prejde
Clovek se nesmi bat kazdeho vrznuti. Ja dosel k zaveru, ze zigul ma nejaky samoopravny kod, neb zvuky co se linuly z me spojky a z meho motoru byly strasne, ale dycky to samo preslo. (ani jinak nemohlo, bo to proste muselo jet
).
Napsal: pon úno 13, 2006 18:53
od Myso
hej aj mne ked tiekol olej z prevodovky a potom prestal, tiez sa to NEJAK ZATESNILO
Napsal: pon úno 13, 2006 19:34
od Brandy
Honza 21061 píše:Zkusím to u bratrance v garáži, tam má rovinu i potřebné nástroje, když to nepůjde, tak servis...
Dneska mi zase začalo neskutečně skřípat něco ve spojce při zapínání. Vystříkal jsem na pracovní válec a táhlo půlku WD-40 a nepomohlo to, možná jsem to stříkal z dálky.
Už aby bylo jaro a dalo se pod to vlézt.
Zkus striknout olej na tu pruzinu. Nebo jestli to nakonec nedela pedal.
Jinak me se samo od sebe nikdy nic neopravilo. Vsechno jsem musel oddrit sam.
Napsal: pon úno 13, 2006 19:47
od Myso
mne vrze pruzina vovnutri kvalitneho noveho hlavneho valca spojky...
Napsal: pon úno 13, 2006 21:31
od Majo
jasne, vidim ze nie som sam, co pouziva samoopravny mod. Teda ked mi tecie diferak, pockam, ked vytecie tak 1,5litra a potom prestane tak to neriesim
Napsal: úte úno 14, 2006 02:19
od Honza 21061
Díky všem za podporu! Taky se oháním tím, že se žigul opravuje sám, tak doufám, že i tentokrát to nebude jinak!
Taky si myslím, že to bude v pružině u pracovního válce (kéž by), asi to chtělo stříkat víc zblízka... Jinak váhal jsem mezi MD sprejem s grafitkou a WD-40, nakonec to vyhrál WD.
Sice nevydrží moc dlouho a MD je podle mě účinnější, ale zase jsem se bál, že kdyby tam bylo něco načatého, třeba ta pružina, tak MDéčko by to mohlo odrovnat úplně- kamarád takhle "rozpustil" zrezlou brzdovou trubku u Trabanta- stříkal to MDéčkem aby šla povolit a druhý den z toho šla kapalina.
Tak snad to během zítřka dám nějak dohromady a dá to pokoj.
Napsal: úte bře 14, 2006 00:36
od Honza 21061
Jen pro jistotu: kdybyste někdo četli odzadu a nenacházeli fakta, protože jsme tu potom začali řešit výměny apod., doporučuji nejdříve přejít na začátek, přečíst si Myšovu a moji zkušenost a i zkušenosti dalších s Krčí.
Sice vám můžu připadat jako přeháněč, ale nechci, aby ještě někomu těsně před červenou ruply brzdy, nebo 2x do měsíce auto přestalo jet uprostřed plné magistrály. Žárovky z Krče taky budu měnit- i brzdovky zčernaly po půl roce, o obrysovkách nemluvě...
Napsal: úte črc 03, 2007 09:25
od Michal Pokorný
Tak jsem dnes po delší době zabrouzdal na e-shop Autodílů Krč a zdá se mi že se tam na Ladu značně rozšířili sortiment a je tam i více fotek
Napsal: pát kvě 22, 2009 10:18
od Teepee
Nulašestka píše:Jinak teď budu dávat vodní pumpu od Fenoxu.Tušim že to je z Běloruska.Schválně jestli poteče hned nebo až po 190 000km jako ta stávající.
Prosím o info jak to dopadlo, musím jí u Bílého vyměnit a mám jí koupenou. Taky bych mohl počkat a na sraze koupit nějakou echt CCCP, Mušketýr by třeba něco měl.
Napsal: pát kvě 22, 2009 10:55
od Wolf
Teepee já mám vodní pumpu od Fenoxu uz nějakých 20-30 tis. km a zatím, i když klepu, drží.
Napsal: pát kvě 22, 2009 11:02
od Drobek81
u mne pumpu menil jeste puvodni majitel a je to ta, ktera ma plastove kolo (uz ne litina)-predpokladam, ze to bude taky nejakej Fenox a chybi tam cervik pro aretaci a nastaveni vule...nicmene jiz ma za sebou vice jak 100tkm a pri vymene motoru sla na druhej, zdala se byti vice nez v pohode.