Stránka 4 z 5

Napsal: sob úno 11, 2006 14:34
od Brandy
Honzo, na vymenu kotoucu nepotrebujes nic specialniho. Sam jsem to delal na parkovisti pred barakem. Akorat da trosku premlouvani ty stary kotouce sundat. Bejvaj docela prirezly. Ale s pomoci brzdovy kapaliny a WD se to nakonec podarilo (prej to jde i s colou, ale to jsem nikdy nezkosuel). To je asi jedinej zadrhel, kterej muze nastat. Chce to trpelivost. Jinak vejfuk taky neni problem (taky uz jsem nekolikrat menil na parkovisti :wink: ). Kdyz to nejde od sebe, tak to proste rozriznes pilkou na zelezo. Trochu mivam problemy vyndat svody od motoru. Vytahuju to spodem a je to jak vyndavat jezka z klece. :) Vzdycky si najedu prednima kolama na obrubnik, abych mel dole vic mista a mohl s tim vselijak kroutit. Pak to docela jde. Tak preju hodne stesti!

Napsal: sob úno 11, 2006 20:37
od Honza 21061
Jediný problém: moje lenost! :cry: :D Na autě jsem si vždy dělal sám jen to co je od prahů nahoru a netýká se to přímo rozebírání motoru. Teď se žigulem začínám i na spodku, protože neznám nikoho tak levného, aby se mi tam vyplatilo jezdit s blbostma, takže zkusím společně s bratrancem i ten výfuk, i když zatím jen někde lehce profukuje, takže to zase tolik nehoří, ani teď v zimě není vidět, kde by mohla být nějaká trhlina, tak půjde až nakonec po ostatních výměnách...

Napsal: ned úno 12, 2006 00:32
od dmatej
Vejfuk je sranda, když to nešlo mě, půjčil jsem si flexu :twisted:

Sbíhavost je v pohodě, ale odklon je docela pakárna. S tím je nejlepší zajet do servisu - potřebuješ mít rovnou podlahu, jinak se nedoměříš, navíc jsou to hrozně malý čísla.

Napsal: pon úno 13, 2006 18:24
od Honza 21061
Zkusím to u bratrance v garáži, tam má rovinu i potřebné nástroje, když to nepůjde, tak servis...
Dneska mi zase začalo neskutečně skřípat něco ve spojce při zapínání. Vystříkal jsem na pracovní válec a táhlo půlku WD-40 a nepomohlo to, možná jsem to stříkal z dálky. :? Už aby bylo jaro a dalo se pod to vlézt. :?

Napsal: pon úno 13, 2006 18:46
od JmJ
Honza 21061 píše:Zkusím to u bratrance v garáži, tam má rovinu i potřebné nástroje, když to nepůjde, tak servis...
Dneska mi zase začalo neskutečně skřípat něco ve spojce při zapínání. Vystříkal jsem na pracovní válec a táhlo půlku WD-40 a nepomohlo to, možná jsem to stříkal z dálky. :? Už aby bylo jaro a dalo se pod to vlézt. :?
Kdyz neco skripe, tak to zas prejde ;-) Clovek se nesmi bat kazdeho vrznuti. Ja dosel k zaveru, ze zigul ma nejaky samoopravny kod, neb zvuky co se linuly z me spojky a z meho motoru byly strasne, ale dycky to samo preslo. (ani jinak nemohlo, bo to proste muselo jet :-) ).

Napsal: pon úno 13, 2006 18:53
od Myso
hej aj mne ked tiekol olej z prevodovky a potom prestal, tiez sa to NEJAK ZATESNILO :mrgreen:

Napsal: pon úno 13, 2006 19:34
od Brandy
Honza 21061 píše:Zkusím to u bratrance v garáži, tam má rovinu i potřebné nástroje, když to nepůjde, tak servis...
Dneska mi zase začalo neskutečně skřípat něco ve spojce při zapínání. Vystříkal jsem na pracovní válec a táhlo půlku WD-40 a nepomohlo to, možná jsem to stříkal z dálky. :? Už aby bylo jaro a dalo se pod to vlézt. :?
Zkus striknout olej na tu pruzinu. Nebo jestli to nakonec nedela pedal.

Jinak me se samo od sebe nikdy nic neopravilo. Vsechno jsem musel oddrit sam. :roll:

Napsal: pon úno 13, 2006 19:47
od Myso
mne vrze pruzina vovnutri kvalitneho noveho hlavneho valca spojky...

Napsal: pon úno 13, 2006 21:31
od Majo
jasne, vidim ze nie som sam, co pouziva samoopravny mod. Teda ked mi tecie diferak, pockam, ked vytecie tak 1,5litra a potom prestane tak to neriesim :twisted: :mrgreen:

Napsal: úte úno 14, 2006 02:19
od Honza 21061
Díky všem za podporu! Taky se oháním tím, že se žigul opravuje sám, tak doufám, že i tentokrát to nebude jinak! :wink:
Taky si myslím, že to bude v pružině u pracovního válce (kéž by), asi to chtělo stříkat víc zblízka... Jinak váhal jsem mezi MD sprejem s grafitkou a WD-40, nakonec to vyhrál WD.
Sice nevydrží moc dlouho a MD je podle mě účinnější, ale zase jsem se bál, že kdyby tam bylo něco načatého, třeba ta pružina, tak MDéčko by to mohlo odrovnat úplně- kamarád takhle "rozpustil" zrezlou brzdovou trubku u Trabanta- stříkal to MDéčkem aby šla povolit a druhý den z toho šla kapalina. :?
Tak snad to během zítřka dám nějak dohromady a dá to pokoj. :?: :)

Napsal: úte bře 14, 2006 00:36
od Honza 21061
Jen pro jistotu: kdybyste někdo četli odzadu a nenacházeli fakta, protože jsme tu potom začali řešit výměny apod., doporučuji nejdříve přejít na začátek, přečíst si Myšovu a moji zkušenost a i zkušenosti dalších s Krčí.

Sice vám můžu připadat jako přeháněč, ale nechci, aby ještě někomu těsně před červenou ruply brzdy, nebo 2x do měsíce auto přestalo jet uprostřed plné magistrály. Žárovky z Krče taky budu měnit- i brzdovky zčernaly po půl roce, o obrysovkách nemluvě... :(

Napsal: úte črc 03, 2007 09:25
od Michal Pokorný
Tak jsem dnes po delší době zabrouzdal na e-shop Autodílů Krč a zdá se mi že se tam na Ladu značně rozšířili sortiment a je tam i více fotek

Napsal: pát kvě 22, 2009 10:18
od Teepee
Nulašestka píše:Jinak teď budu dávat vodní pumpu od Fenoxu.Tušim že to je z Běloruska.Schválně jestli poteče hned nebo až po 190 000km jako ta stávající. :wink:
Prosím o info jak to dopadlo, musím jí u Bílého vyměnit a mám jí koupenou. Taky bych mohl počkat a na sraze koupit nějakou echt CCCP, Mušketýr by třeba něco měl.

Napsal: pát kvě 22, 2009 10:55
od Wolf
Teepee já mám vodní pumpu od Fenoxu uz nějakých 20-30 tis. km a zatím, i když klepu, drží.

Napsal: pát kvě 22, 2009 11:02
od Drobek81
u mne pumpu menil jeste puvodni majitel a je to ta, ktera ma plastove kolo (uz ne litina)-predpokladam, ze to bude taky nejakej Fenox a chybi tam cervik pro aretaci a nastaveni vule...nicmene jiz ma za sebou vice jak 100tkm a pri vymene motoru sla na druhej, zdala se byti vice nez v pohode.