Stránka 4 z 11
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: pát říj 26, 2012 17:01
od salvarez
Je mi to jasný
ale stejně mi to, že sem sem napsal pomohlo...
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: pát říj 26, 2012 17:24
od Panthymaeus (Honza)
Hrana je určitě lepší volba...
[snad potěším jistého člena
]
a když už, tak aspoň kombíka... xD
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: pát říj 26, 2012 18:00
od salvarez
Proč je lepší? Kombík se mi nelíbí, ikdyž je asi praktičtější, že
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: pát říj 26, 2012 19:38
od Cory
salvarez píše:Proč je lepší?
Lebo má hrany
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: pát říj 26, 2012 20:04
od Panthymaeus (Honza)
Cory píše:salvarez píše:Proč je lepší?
Lebo má hrany
přesně
(ale ono i pěkná 2102ka stojí za to!)
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: pát říj 26, 2012 21:38
od Sid
Pôvodne som sa tu zastavil len vybaviť jednu súrnu záležitosť, ale keď už som tu, tak prečo sa neprejaviť.
Ľudia sú rôzni a každý má iný vkus, pri prečítaní niektorých variant prestavby je to aj nevkus. Ladám sa venujem už viac rokov a v našej zbierke sú ako 2101, tak aj 2103 ( a aj iné modely ). 2101 je také jednoduché vozidlo a je krásne práve svojim jednoduchým a pritom pekne spracovaným dizajnom. 2103ka je luxusnejší model, ktorý ma naviac nieaké doplnky zvyšujúce pohodlie, alebo majú okrasný charakter. Potom sú aj iné modely, ale tie tu niesú dôležité.
Každý model vazu je iný a bol navrhnutý optimálne, má svoje klady a zápory. Nieaké bastle to z toho a hento z tamtoho akurát zničia tú jedinečnosť auta. Keď napcháš prístrojovku z 2103 do 2101 tak to nieje ono, proste to tam esteticky neladí. A prehadzovať motory je tutovo nezmysel. Môžem ťa uistiť, že medzi 1500vkou a 1200vkou nieje zas bohvieaký rozdiel, malý je, ale nieje to proti nej žiadna raketa. 1,7i ani nekomentujem a 1,7 na karburátore? Skoro ako 1500vka, akurát väčšia spotreba. Tiež žiadna extra výhra.
K tým opravám a úpravám, čo tu bolo písané. V niečom sa vŕtať je pekný koníček, mňa to veľmi baví, ale len keď k tomu máš možnosti, vybavenie, priestory a keď to vôbec dokážeš. Sú to autá staré 40 rokov a väčšinou na čo siahneš, to je na hovno, staré, zodraté, zhrdzavené, zhnité.Pokiaľ teda nekúpiš nieaký extra zachovalý kus s minimom kilometrov, ktorý mal starostlivého majiteľa. A aj na tom sa vždy nájde niečo, čo treba opraviť, alebo vymeniť. Bez garáže, kde to auto schováš pred hnusným časom, a kde sa dá aj niečo porobiť to jednoducho nemá cenu. A samozrejme je potrebná aj pevná peňaženka, ale bez nej už dnes nejde asi nič
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: pát říj 26, 2012 23:55
od MacGyver
panthymaeus píše:Hrana je určitě lepší volba...
[snad potěším jistého člena
]
Nepotěšil jsi mě
Kdo se může váhat mezi reprezentativní limuzínou s luxusními a konfortními prvky a ošizenou 01kou, autem určeným pro masy. Dělam si srandu, je to věc názoru a někdo prostě nechce, aby bylo hned na první pohled vidět, že je velice dobře finančně zabezpečen a může si za pohodlí připlatit.
Tak a asi to jediné, co z mého příspěvku myslím vážně je to, že 01ku seženeš nejspíš snáž a když už tuning na žigulu, tak mě osobně se víc líbí právě na modelu 2101!
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 08:04
od Křečík Barbuška
Sid píše: A prehadzovať motory je tutovo nezmysel. Môžem ťa uistiť, že medzi 1500vkou a 1200vkou nieje zas bohvieaký rozdiel, malý je, ale nieje to proti nej žiadna raketa. 1,7i ani nekomentujem a 1,7 na karburátore? Skoro ako 1500vka, akurát väčšia spotreba. Tiež žiadna extra výhra.
Jééé, v první řadě vítej zpátky
.
No, ale při vší úctě, to co píšeš o těch motorech, respektive jejich "porovnání", je to přesně naopak
. Patnáctka strčí dvanáctku do kapsy, dalo by se říci, že motor 2103 je z řady motorů 2101 - 2106 nejlepší. Dále 1,7 na karbu je raketka a co hůře, je schopna jezdit levněji jak patnáctka.
Souhlasím ovšem s tím, že přehazování motorů je problém a to papírový. Já bych si třeba do své sedmy dát sedmnáctku chtěl velmi rád, ale mám strach kdyby náhodou došlo k nějakému byť mnou nezaviněnému průseru.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 10:20
od salvarez
Zajímavý...
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 10:32
od Hurikán
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 10:59
od Laďuša
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 18:24
od Marťas
Sid píše:Môžem ťa uistiť, že medzi 1500vkou a 1200vkou nieje zas bohvieaký rozdiel
Ano, spíš bych řekl, že je v tom rozdíl jako krááva.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 19:09
od Vašátor
Jako já vůbec nechápu, proč chce někdo upravovat zrovna žigula? No nevím no, každej pořádnej frajer má přece upravenýho Golfa ...
Tady ty dohady o tom co je lepší mě fakt berou
. Každej jsme jinej, každej má jinej vkus, jednomu se něco líbí, pro druhýho to je hnus ... a tak to má přeci být. Nemůže se všechno líbit všem. Důležitý je, najít si svůj styl a držet se ho. Já osedlal už spoustu žigulíků a nejvíce stejně vzpomínám na svoji 2101 s palubkou s budíky a sedadly z 2103. Pro mě to byl vrchol luxusu, kdy se obyčejný exterier nulajedničky snoubí s krásným interierem nulatrojky. A ať si kdo chce co chce říká, jde jen o to, že jsem si to všechno upravil sám. Proto se mi to líbí, odpovídá to mému vkusu a byl jsem s tím naprosto spokojen. A proto to také nikomu nebudu vnucovat a psát bláboly o estetickém vnímání. Jak říkám, největší podíl na mé spokojenosti byla moje dobře odvedená práce
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 19:30
od radek mb
Sid píše: A prehadzovať motory je tutovo nezmysel. Môžem ťa uistiť, že medzi 1500vkou a 1200vkou nieje zas bohvieaký rozdiel, malý je, ale nieje to proti nej žiadna raketa. 1,7i ani nekomentujem a 1,7 na karburátore? Skoro ako 1500vka, akurát väčšia spotreba. Tiež žiadna extra výhra.
Tak to nevíš, o čem mluvíš. 1200 se s 1500 nedá srovnat a 1700 na karbu je oproti 1500 rozdíl, a to nikoliv ve spotřebě. Můžu porovnat, jezdil jsem se všemi typy motorů.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 20:12
od Cory
Ja som sa na dialku vedel dostat s 1,7 na 6,2-6,5l