Fiat Coupe
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Re: Fiat Coupe
Parádní foto. Ten důlek na dveřích úplně bije do očí
Mám vybavení na opravy bez poškození laku, ale zatím to neumím. Jestli se to do jara naučím, tak bych to mohl přivézt na sraz a opravili bysme to.
Mám vybavení na opravy bez poškození laku, ale zatím to neumím. Jestli se to do jara naučím, tak bych to mohl přivézt na sraz a opravili bysme to.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Profesionální deformace
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Těch dúlků je na kastli více, ale bohužel, to není můj obor, popravdě ani nechci do kastle nijak vrtat Případně bych někdy využil nabídky Yellowe, to zní zajímavě
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Re: Fiat Coupe
Ok, až se to naučím, tak se můžeme domluvit
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Už jsem to psal na Coupe foru, takže jen kopčím.
Po delší době dnes naprosto unikátní projížďka Coupátkem, výkon mě nepřestává překvapovat, budu muset nechat změřit výkon, protože co to auto dělá je někdy docela šílené.
Experimentování je u tohoto vzu denním chlebem, ani dnes tomu nebylo jinak, odstranil jsem řemen pro vyvažovací hřídele. Zmizelo odporné bzučení a motor tichounce přede (krom serva), což mi udělalo obrovskou radost. Vibrace jsem žádné nezaznamenal ani z venku, ani zevnitř, prostě motor běží tišeji. Tlak oleje zhruba stejný, těžko takhle porovnávat.
Jedna ze zastávek dnešní vyjížďky, byla digitální váha s přesností na 5kg, Díky opět IVO . Konec dohadů a mýtů o váze Fiatu Coupe, váha seriové 16V Turbo v kůži, s klimou, cca 20l benzínu v nádrži, foťákem na sedačce (cca 1,8kg) a mikinou činí 1290kg.
Jak už tomu několikrát bylo dříve, i dnes Coupátko vyléčilo dalšího roznašeče záporných informací o Fiatu Coupe. Po zahřátí oleje a následném sešlápnutí plynu na druhý r. stupeň přestal chytrolín kecát, při prudkém přeřazení na 3 kamarád neschopný se odlepit od sedačky začal křičet. Po zaparkování vozu u první zastávky, rozklepanou dlaní vyhledal kličku otevírání dveří a bloudící kolem auta vypouštěl jednu omluvu za druhou. Jeho slovy: Upřímně se omlouvám za všechny pomluvy Coupé a seru na všechny německé krámy, tohle ke skvost!
Podíl na chvále se násobí i mnou, ale stále častěji se stýkám s takovými situacemi, kdy ti lidi fakt koukají bočním pohledem, protože neví co od auta takového čekat, pak když to zjistí, tak jsou vyjeveni a začnou pochybovat o všech článečcích, špinících tyto vozy. Hold je to hračka, se vším všudy, není to komfortní ekologický vůz, což je v dnešní době podmínkou.
Takže. ... Dnes byl fajn den
Po delší době dnes naprosto unikátní projížďka Coupátkem, výkon mě nepřestává překvapovat, budu muset nechat změřit výkon, protože co to auto dělá je někdy docela šílené.
Experimentování je u tohoto vzu denním chlebem, ani dnes tomu nebylo jinak, odstranil jsem řemen pro vyvažovací hřídele. Zmizelo odporné bzučení a motor tichounce přede (krom serva), což mi udělalo obrovskou radost. Vibrace jsem žádné nezaznamenal ani z venku, ani zevnitř, prostě motor běží tišeji. Tlak oleje zhruba stejný, těžko takhle porovnávat.
Jedna ze zastávek dnešní vyjížďky, byla digitální váha s přesností na 5kg, Díky opět IVO . Konec dohadů a mýtů o váze Fiatu Coupe, váha seriové 16V Turbo v kůži, s klimou, cca 20l benzínu v nádrži, foťákem na sedačce (cca 1,8kg) a mikinou činí 1290kg.
Jak už tomu několikrát bylo dříve, i dnes Coupátko vyléčilo dalšího roznašeče záporných informací o Fiatu Coupe. Po zahřátí oleje a následném sešlápnutí plynu na druhý r. stupeň přestal chytrolín kecát, při prudkém přeřazení na 3 kamarád neschopný se odlepit od sedačky začal křičet. Po zaparkování vozu u první zastávky, rozklepanou dlaní vyhledal kličku otevírání dveří a bloudící kolem auta vypouštěl jednu omluvu za druhou. Jeho slovy: Upřímně se omlouvám za všechny pomluvy Coupé a seru na všechny německé krámy, tohle ke skvost!
Podíl na chvále se násobí i mnou, ale stále častěji se stýkám s takovými situacemi, kdy ti lidi fakt koukají bočním pohledem, protože neví co od auta takového čekat, pak když to zjistí, tak jsou vyjeveni a začnou pochybovat o všech článečcích, špinících tyto vozy. Hold je to hračka, se vším všudy, není to komfortní ekologický vůz, což je v dnešní době podmínkou.
Takže. ... Dnes byl fajn den
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Hele - jako nechcu Ti do teho kecat ... ale ty vyvažovací hřídele tam asi k něčemu jsou (pominu-li tedy "zbytečně" roztáčenou hmotu). Ti talyjáni, krom toho že žerou makaróny s kečupem a maj vysmažený lebky vod slunka, nejsou zase až tak úplně blbíAtex píše:... odstranil jsem řemen pro vyvažovací hřídele. Zmizelo odporné bzučení a motor tichounce přede (krom serva), ...
Nechvěje se ten motor teď? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Luďku, kontaktoval jsem několik lidí s touto úpravou a nikdo nezaznamenal rozlíl, samozřejmě ani já. Na těch vyvažovákách nic jiného neníé, jen dvě těžké hřídele, sloužící k zamaskování nedokonalého vyvážení klikovky. U atmosfér to lidi sundávají okamžitě když to koupí, protože zaprvé: každý kůň dobrý a zadruhé, při nedodržení údržby se řemen od vyvažováků velice ochotně nechá vcucnout do rozvodů.Luděk Musil píše:Hele - jako nechcu Ti do teho kecat ... ale ty vyvažovací hřídele tam asi k něčemu jsou (pominu-li tedy "zbytečně" roztáčenou hmotu). Ti talyjáni, krom toho že žerou makaróny s kečupem a maj vysmažený lebky vod slunka, nejsou zase až tak úplně blbíAtex píše:... odstranil jsem řemen pro vyvažovací hřídele. Zmizelo odporné bzučení a motor tichounce přede (krom serva), ...
Nechvěje se ten motor teď? L.
O této úpravě jsem věděl už loni v zimě, jen jsem si ještě nebyl jistý, zda se to časem nějak neprojeví, jenže dnes vím, že s tím kluci jezdí sprinty, nebo do práce a nic se nemění.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Re: Fiat Coupe
Tyhle hřídele odpojuje většina lidí. Má to asi stejný přínos pro motor, jako třeba EGR ventil.
Tenhle typ motoru pochází původně z Delty Integrale, ne? Mě se zdá, že v Lanciích byl původně bez těch vyvažováků, je to možný?
Tenhle typ motoru pochází původně z Delty Integrale, ne? Mě se zdá, že v Lanciích byl původně bez těch vyvažováků, je to možný?
Re: Fiat Coupe
mam doma niekolko fiat motorov s vyvazovacimi hriadelmi a vsetky mam odpojene. Cmelak mal raz jeden motor, ktory sa po odpojeni neskutocne chvel, ale to musel byt fakt zle vyvazeny kus. Na mojich som problem nezaznamenal, v porovnani napriklad s novou nivou maju chod pokojnejsi
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Ani na Nivě nemáš vyvažovačky
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Fiat Coupe
a pritom je to konstrukcne velmi podobny motor... ono je to take riesenie ako sereme na vyvazenie kluky, dame tam tazke rotujuce hovadiny a ono sa to strati
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
To je přímo motor z Integrale 16V, jen odlišná elektronika a sací svody. Vyvažováky i všechno ostatní totožné.Yellow01 píše:Tenhle typ motoru pochází původně z Delty Integrale, ne? Mě se zdá, že v Lanciích byl původně bez těch vyvažováků, je to možný?
Včera viděl poprvé Coupe v akci majitel Seatu Leona Cupry R a přiznal že výkonově je teda to auto výše. Opět potěšilo, dělá už jen radost
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Dnes první malé srovnání se seriovým 16VT, známý si není jistý, zda jede tak jak má, ale žádný slabouš to není. Zajeli jsme dva sprinty a na obou zpackal start, nicméně oproti serii je moje Coupátko fakt živější.
Video: http://youtu.be/ApbpaAAAV0k
Video: http://youtu.be/ApbpaAAAV0k
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe
Co se týče rotujících hovadin, tak další dva moji kamarádi řemen sundali jezdí úplně stejně jako do teď, jen jde podle nich lépe do otáček.
Já na autě stále makám, Evocars šel do světa, stejně jako de-kat. Sehnal jsem za dobré peníze ŘJ od francouzů s označením Stage 2 ( http://www.lanciahf.eu ). Mapy vyžadují vyšší tlak paliva a výkonější pumpu, velký intercooler, studené svíčky a průchozí výfuk o průměru 2.7". Krom výfuku jsem na autě vše připravil, ten jsem udělal o průměru 61mm, tudíž 2.5". Doufám, že to až tak moc vadit nebude...
Každopádně na jaře chci minimálně lepší brzdové kotouče a desky na přední nápravu. Před zazimováním se mi totiž podařilo brzdy uhnat a vytekl jeden třmen. Předělávka na Brembo třmeny vychází něco mezi 12000 - 20000kč a tohle zatím nemám.
Tímto bych se chtěl zeptat zkušených, co všechno obnáší provoz sezóního motorového oleje. V zimě, při teplotách pod nulou se motor nesmí vůbec startovat, nebo jak to funguje? Díky za postřehy.
Nějaké nové fotky:
Já na autě stále makám, Evocars šel do světa, stejně jako de-kat. Sehnal jsem za dobré peníze ŘJ od francouzů s označením Stage 2 ( http://www.lanciahf.eu ). Mapy vyžadují vyšší tlak paliva a výkonější pumpu, velký intercooler, studené svíčky a průchozí výfuk o průměru 2.7". Krom výfuku jsem na autě vše připravil, ten jsem udělal o průměru 61mm, tudíž 2.5". Doufám, že to až tak moc vadit nebude...
Každopádně na jaře chci minimálně lepší brzdové kotouče a desky na přední nápravu. Před zazimováním se mi totiž podařilo brzdy uhnat a vytekl jeden třmen. Předělávka na Brembo třmeny vychází něco mezi 12000 - 20000kč a tohle zatím nemám.
Tímto bych se chtěl zeptat zkušených, co všechno obnáší provoz sezóního motorového oleje. V zimě, při teplotách pod nulou se motor nesmí vůbec startovat, nebo jak to funguje? Díky za postřehy.
Nějaké nové fotky:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn